AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg kom over et godt tilbud det og klikket reserver i butikk da de var utsolgt på nett. Det stod de hadde "mindre enn 5" på laget i butikken, jeg reserverte en. Først svarte de ikke, så jeg sendte nu reservering, da fikk jeg til svar at de ikke hadde flere igjen. Det står fortsatt på nettsiden at de har på lageret i butikk, så de har ikke oppdatert at de utsolgt. Er dette vanlig praksis hos dem? Er det bare en haug lokketilbud der? I så fall er dette en sak for forbrukerombudet? Anonymkode: cf58d...e91 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg synes jeg ofte ser på nettbutikker at hvis det er færre enn fem igjen må man sjekke med butikken fordi det kan være feilregistrering. Anonymkode: b5582...6c8 8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Skrevet 25. oktober 2022 Er vel kanskje en stund siden de har hatt varetelling da? men er nok lurest å ringe butikken for å holde av er min erfaring (uansett hvilken butikk det gjelder) Anonymkode: 683da...83b 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Skrevet 25. oktober 2022 Står det «mindre enn 5» så ringer jeg alltid for å sjekke. Sist skulle jeg ha et stellebord. Sto at det var mindre enn 5, så vi dro dit for å få tak i det. Viste seg at de kun hadde en utstillingsmodell, så det måtte bestilles. Anonymkode: 9380e...cec 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Skrevet 25. oktober 2022 Virker som de har veldig dårlig lagerstyring. Jeg er med i kundeklubben, men nesten hver gang det er tilbud er de utsolgt etter kort tid. Har selv jobbet med varehåndtering og tilbudskampanjer, og man sørger jo for å ha varer nok i hele tilbudsperioden med mindre det er sluttsalg. Anonymkode: c6ff9...962 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Virker som de har veldig dårlig lagerstyring. Jeg er med i kundeklubben, men nesten hver gang det er tilbud er de utsolgt etter kort tid. Har selv jobbet med varehåndtering og tilbudskampanjer, og man sørger jo for å ha varer nok i hele tilbudsperioden med mindre det er sluttsalg. Anonymkode: c6ff9...962 Ja jeg stusset også på at de sa de var tomme også oppdaterer de ikke dette på nettsiden selv om de er klar over at det står feil der. Anonymkode: cf58d...e91
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Skrevet 25. oktober 2022 Det oppdateres vel uansett ikke oftere enn en gang i døgnet som regel? Anonymkode: 43549...310 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #8 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg stusset også på at de sa de var tomme også oppdaterer de ikke dette på nettsiden selv om de er klar over at det står feil der. Anonymkode: cf58d...e91 Håper de ser hva kunder skriver på nettet og tar det til seg. For selve konseptet til Barnas Hus er jo bra. Det at man som travle småbarnsforeldre skal kunne få alt man trenger på ett sted. Men de bør virkelig skjerpe seg. Noen uker før 17.mai var jeg fysisk innom en Barnas Hus butikk for å se etter bunadsko til barn. Fant ingenting og da jeg spurte når de fikk det inn kunne de ikke svare på om de fikk det inn i det hele tatt. Da går jo kundene andre steder. Anonymkode: c6ff9...962
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #9 Skrevet 25. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kom over et godt tilbud det og klikket reserver i butikk da de var utsolgt på nett. Det stod de hadde "mindre enn 5" på laget i butikken, jeg reserverte en. Først svarte de ikke, så jeg sendte nu reservering, da fikk jeg til svar at de ikke hadde flere igjen. Det står fortsatt på nettsiden at de har på lageret i butikk, så de har ikke oppdatert at de utsolgt. Er dette vanlig praksis hos dem? Er det bare en haug lokketilbud der? I så fall er dette en sak for forbrukerombudet? Anonymkode: cf58d...e91 Jeg orker ikke lenger å besøke den siden og boikotter nå hele butikken. de filtrerer f eks på størrelser men så kommer det opp masse treff på str. Men når du ser på hver enkelt vare er det kun en størrelse igjen. Likevel kommer det opp. dårlig konsept. Dårlig nettbutikk og forferdelig underbemannet i fysiske butikker. Anonymkode: 376c8...0b9 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #10 Skrevet 25. oktober 2022 Barnashus er en bløff! Neida, joda. Hver gang det er tilbud, om jeg så er så kjapt inn som 30 min etter tilbudene er sluppet, så er det på mystiskvis utsolgt. Kjøper heller på jollyroom, mimmis eller brobrobrille, får uansett aldri tak i det jeg trenger på Barnashus(og jeg har prøvd mange forskjellige ganger!). Anonymkode: 3b15b...aab 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #11 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg har vært der et par ganger, men går ut igjen uten å handle hver gang. Butikken er for stor, de ansatte er uinteressert i å hjelpe (jeg er veldig gravid og åpenbart i målgruppen), helt syke køer ved kassa den ene lørdagen jeg var der. Det føles skikkelig lavpris uten at det er det. Regner med man kan få gode kupp om man får tak i noe på tilbud, men i en mindre butikk nærmere meg fikk vi kjempegode pakkepriser da vi kjøpte noen store ting, uten at det var annonsert. Pluss at de er flinke, mindre kø og hyggeligere atmosfære. Anonymkode: 81d26...bc3 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #12 Skrevet 25. oktober 2022 Det er jo ALLTID utsolgt for ting som er på tilbud der. Jeg er ekstremt rask, får alltid med meg alle tilbud og rekker alltid å handle det jeg vil, alle andre steder enn Barnas Hus. Nekter å tro det er tilfeldig hver bidige gang. Så ja, noe rart er det. Anonymkode: c2310...132 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #13 Skrevet 25. oktober 2022 Jeg er veldig fornøyd med barnas hus som fysisk butikk. Alltid fått god service når der både når jeg handler småtteri som klær og smokker etc og når jeg har handlet større ting som bilstol og vogn. Nettbutikken derimot.. Syns «alltid» jeg får opp melding om at de har «lengre leveringstid enn normalt» (det er jo tydeligvis motsatt, kort/normal leveringstid er unormalt hos dem). Også har jeg flere ganger fått «desverre fått forsendelsen i flere leveranser». Altså én pakke etter en uke og resten av bestillingen etter 14 dager. Veldig synd når man får deler av ett klessett hver for seg eller flakene og selve tuppen/smokken til flaska en uke etter.. Anonymkode: a29e7...583 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #14 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Virker som de har veldig dårlig lagerstyring. Jeg er med i kundeklubben, men nesten hver gang det er tilbud er de utsolgt etter kort tid. Har selv jobbet med varehåndtering og tilbudskampanjer, og man sørger jo for å ha varer nok i hele tilbudsperioden med mindre det er sluttsalg. Anonymkode: c6ff9...962 Samme erfaring her. Lokketilbud. (Og uhyre dårlig service, forøvrig) Anonymkode: b514f...b47
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #15 Skrevet 25. oktober 2022 Nå har jeg reservert flere ting og skal se om det er tilfeldig at den ene var utsolgt selv om det stod de hadde flere igjen. 1 ting kan være en glipp, men ikke 4! Anonymkode: cf58d...e91 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #16 Skrevet 26. oktober 2022 En liten oppdatering her, jeg ringte de i dag og kan konstatere at det ER en bløff! De sa at de ikke hadde noen av de 4 tingene på tilbud som jeg hadde reservert, videre at du i butikken ikke får oppdatert nettsiden og at de har gitt beskjed videre uten at de over vil endre det. Altså bevisste lokketilbud. Er det i det hele tatt lov? Tenker på de ansatte også stakkars som sikkert får masse henvendelse fra kunder og må si at de ikke har selv om det står det Anonymkode: cf58d...e91
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #17 Skrevet 26. oktober 2022 Vet ikke, men syns det er svært sjeldent de har varer det er tilbud på i de størrelsene jeg trenger. Anonymkode: c1517...40c
Rucula Skrevet 26. oktober 2022 #18 Skrevet 26. oktober 2022 Hvis man følger med så er det jo gode tilbud. Denne gangen traff jeg på et ulltilbud og fikk kjøpt en hel ull garderobe til minstebarnet mitt på 50% De hadde alle str inne. Men et par dager senere var det tomt.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #19 Skrevet 26. oktober 2022 Om jeg går inn på nettsiden deres 5 minutter etter Mail om tilbud er ALT utsolgt. Fatter det ikke Anonymkode: 65c20...7a7 1
Tomas77 Skrevet 26. oktober 2022 #20 Skrevet 26. oktober 2022 On 10/25/2022 at 8:15 PM, AnonymBruker said: Samme erfaring her. Lokketilbud. (Og uhyre dårlig service, forøvrig) Anonymkode: b514f...b47 Også elendig erfaring med servicen der. Hadde en garantisak med en Bugaboo der Bugaboo var vennligheten selv men Barnas Hus var vanskelige og grinete. Det er jo absurd siden det er Bugaboo som tar tapet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå