Gå til innhold

Stemor rollen

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er vel mere at jeg føler jeg ikke har så mye valg…. Jeg er ufør så går jo hjemme så da bli det vel en selvfølge😔 problemet er at dette går ut over mine barn, da jeg prøver samle energi til dem men ender med å bruke alt på å holde meg oppe😔

Han er forferdelig lat… jeg står for alt i huset og jeg har  sagt det til han… jeg vurdere faktisk å flytte ut da helsen min er ikke helt bygget fir dette opplegget… 

Anonymkode: ab5e5...a81

Men da gjør du det. Bodde sammen med en lat fyr, samtidig når helsen sviktet.  Det å stå rolig var helt jævlig. Så å vaske opp i kummen var en mare. Ba om hjelp, DDT han gjorde var å henge oppå min vonde rygg. Jeg var glad i han på mange måter, men til slutt fant jeg ut at nok var nok satte krav han ikke gadd å følge, rett ut med han, ikke et sekund var det et savn, jeg ble også bedre form.

Hvis din mann mener du skal ta hans barn også, når de i bunn og grunn er der pga han, så da sier du at enten ordner han dem, eller de seg selv.  Og

Går ikke det får de være mindre hos han. Har han problemer med dine grenser her, får han flytte

Anonymkode: 8ce2f...395

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men da gjør du det. Bodde sammen med en lat fyr, samtidig når helsen sviktet.  Det å stå rolig var helt jævlig. Så å vaske opp i kummen var en mare. Ba om hjelp, DDT han gjorde var å henge oppå min vonde rygg. Jeg var glad i han på mange måter, men til slutt fant jeg ut at nok var nok satte krav han ikke gadd å følge, rett ut med han, ikke et sekund var det et savn, jeg ble også bedre form.

Hvis din mann mener du skal ta hans barn også, når de i bunn og grunn er der pga han, så da sier du at enten ordner han dem, eller de seg selv.  Og

Går ikke det får de være mindre hos han. Har han problemer med dine grenser her, får han flytte

Ikke verdt å ødelegge helsa di på

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er en ting jeg ikke skjønner i alle slike saker. Hvorfor flytter folk sammen før de blir godt nok kjent til å skjønne at det ikke kommer til å gå? Man merker jo om man har et godt forhold til stebarn i løpet av et års tid med litt helger, ferier og tid sammen. Vær særboere heller, hvis det ikke fungerer å være en storfamilie.

Anonymkode: f9146...9ea

Nei du kan så si. Vi har i senere tid snakket om at vi aldri burde flyttet sammen. Men vi elsker hverandre og tenkte vi kom til å få det til med litt tid. At ungene kom til å se at vi setter de først og at vi kan få glede av hverandre i storfamilien. Lett å være etterpåklok. 

Skjønner hva du mener ts, noen ganger så mister man motet og gir litt opp - men man må bare tenke at det er midlertidig, og at det tross alt bare er barn. Det er ikke deres jobb å få dette til å funke, det skal vi voksne stå for. Selv om vi fortsatt ikke har klart det (vi har vært sammen i 10 år) 

Hilsen den andre hatede stemoren. 

Anonymkode: 8998f...75a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...