AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #21 Skrevet 25. oktober 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Pappa jobba i PST i mange år. De sa alltid de var revisorer når de var på jobbtur. Kan jo alltids lyge på seg, men dette høres bare ikke troverdig ut. Anonymkode: ad695...217 Mamma jobbet i PST hun og, men hun jobbet ikke, og gjorde aldri noe på jobben 😀 Anonymkode: 2e12c...7f0 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #22 Skrevet 25. oktober 2022 De som faktisk jobber for pst og lignende steder, sier ikke at de jobber der. Så her er det noe lureri på g. Anonymkode: 55fa7...066
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #23 Skrevet 26. oktober 2022 Har du prøvd å google han, TS? Historien virker lite sannsynlig for å si det mildt. Anonymkode: a99fd...da1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #24 Skrevet 26. oktober 2022 PST jobber for regjeringen, ikke det norske folk. Om det noen gang skal bli klinsj mellom folket og styret, så vil ikke PST være på folkets side. Noe som er greit å ha i bakhodet. PST jobber selvsagt også med å kartlegge trussler fra det norske folk, det er naivt å tro noe annet. Om nordmenn noen gang mener at regjeringen går imot våre interesser og gjør storopprør, så vil ting bli blodig. Anonymkode: 05c94...19a 1
Topsi Skrevet 26. oktober 2022 #25 Skrevet 26. oktober 2022 Er nok en del norske (og utenlandske) agenter blant oss ja. Men som alle andre sier, de ville aldri avslørt seg på en slik måte. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #26 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du prøvd å google han, TS? Historien virker lite sannsynlig for å si det mildt. Anonymkode: a99fd...da1 Ja, gjorde jo det. Men uansett, at han jobber for PST, kommer jo ut før eller senere. Om det skulle bli seriøst mellom oss senere. Så lenge en ikke sier hva man jobber med konkret. Anonymkode: 414b3...2ce
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #27 Skrevet 26. oktober 2022 Han jobber ikke i pst, de drar ikke inn sivile i saker og informerer i hvertfall ikke om pågående saker. Ikke vær så naiv, du blir brukt for litt sex. Anonymkode: 0fe87...d41 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #28 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du prøvd å google han, TS? Historien virker lite sannsynlig for å si det mildt. Anonymkode: a99fd...da1 Lol! hvis noen faktisk arbeider for PST eller lignende, så finner du neppe noe informasjon om dette på sosiale medier for å si det sånn. Anonymkode: 79d28...412
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #29 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Lol! hvis noen faktisk arbeider for PST eller lignende, så finner du neppe noe informasjon om dette på sosiale medier for å si det sånn. Anonymkode: 79d28...412 Nei, men man kan finne mye informasjon som kan avkrefte at personen jobber for pst Anonymkode: 9eb71...7b9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #30 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 23.13): 2 uker senere holder vi kontakt fremdels.jeg har en tanke i hodet, skulle krigen smått bryte ut, så blir jeg omtalt på forsiden til VG: dama og agent fra PST skal bli satt i sikkerhet" Hva har krig med PST og gjøre? Og hvorfor skal en enkelt pst agent være i vg og bli satt i sikkerhet? Anonymkode: 7a660...6a7 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #31 Skrevet 26. oktober 2022 Hahaha…. Her har TS virkelig gått fem på 🤣🤣🤣 Anonymkode: 76a53...e79 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #32 Skrevet 26. oktober 2022 Blir overrasket over hvor lettlurte damer er. PST agent skal liksom spane på et tilfeldig utested. Som om Norges fiender møtes på et bråkete utsted med masse vitner for å planlegge neste angrep på Norge. 🤣 TS du fortjener å bli brukt av han fordi du er så lettlurt. Anonymkode: 7a660...6a7 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #33 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 13.08): Hvorfor skulle du komme på forsiden av VG, og hvorfor skulle dere bli satt i sikkerhet? Skjønte ingenting av det. Anonymkode: 62d71...42e 😂haha bare en tanke som slo meg. Sånne overskrifter som skaper interesse.... se og hør Anonymkode: 414b3...2ce
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #34 Skrevet 26. oktober 2022 Slike agenter er overalt etter at den rød-grønne regjeringa kom til makta. De overvåker alle som ikke er sosialister eller som ikke gjør som sosialistene ønsker. Jeg kjenner flere som ikke tok covid-vaksinen som ble overvåket. De har også tilgang til alt som foregår på 5G telefoner. Anonymkode: 13912...b15
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #35 Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): 😂haha bare en tanke som slo meg. Sånne overskrifter som skaper interesse.... se og hør Anonymkode: 414b3...2ce Pst agenter har aldri skapt interesse. Anonymkode: 7a660...6a7 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #36 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 😂haha bare en tanke som slo meg. Sånne overskrifter som skaper interesse.... se og hør Anonymkode: 414b3...2ce Jeg tror ikke PST folk vil skape overskrifter, uansett krig eller ikke. De er jo ikke akkurat kjendiser. Må bare si det at en fra PST ville vel ikke sagt at han spanet heller. Jeg har hatt kontakt med politiet (vanlig politi, ikke PST) hvor de har brukt min arbeidsplass som sted å spane fra. De har vært veldig lite snakkesalige om hva de drev med, ordet «spaning» ble ikke brukt heller. De ville helst si minst mulig generelt om hva de holdt på med. Anonymkode: 0a166...f0d 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #37 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 11.15): En av årsakene til at en PST-ansatt sier man jobber som feks revisor, er for å slippe mer spørsmål og kommentarer om jobben sin. ikke fordi man er lei av det, men fordi hvert spørsmål øker risiko. Samme gjelder mange i E-tjenesten. Man svarer ofte at man har en eller annen intetsigende jobb for å unngå mange flere spørsmål. For hver gang man må lyve, så øker risiko. Da jeg jobbet i E-tjenesten var alltid mitt «go to» svar at jeg jobbet i forsvaret. Med vedlikehold av Bell helikoptere. Noen av disse var stasjonert ut der vi hadde våre lokaler. Jeg skrudde på helikoptere. Ikke stort mer å si om det. Det mange ikke ser ut til å skjønne, er at det handler ikke nødvendigvis om min sikkerhet om familie/nettverk vet hva jeg jobber med og hvor jeg er til en hver tid. Det handler i større grad om dem sin sikkerhet. Dette er underkommunisert. Min kone visste hva jeg jobbet med, men hun visste aldri hvor jeg var, eller hvor lenge jeg var borte de gangene jeg ikke jobbet vanlige dager «på kontoret». Anonymkode: 346a8...98e Aner ikke om det er tilfelle at du har jobbet i E-tjenesten, folk kan påstå hva som helst her inne. Men poenget mitt var at det holder lenge å fortelle at man jobber i politiet, og ikke spesifisere hvilken seksjon osv., akkurat som en som jobber i E-tjenesten kun forteller at hun/han jobber i Forsvaret. Hvis man jobber i politiet, men lyver om å være revisor, er det mye lettere å bli avslørt. Revisorer er det mange av, og plutselig sitter man der og får spørsmål som man ikke kan svare på. Dessuten blir mange politifolk eksponert i mediene opp gjennom årene man jobber (starter sjelden karrieren direkte i PST), og da blir det bare utrolig teit å lyve, med mindre man har helt spesielle grunner for det. Anonymkode: 85abd...18b 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #38 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 11.17): Har du prøvd å google han, TS? Historien virker lite sannsynlig for å si det mildt. Anonymkode: a99fd...da1 Ja googlet jo han, fant Linkedln profil. Han jobbet før som politi, og nå hos PST, han fortalte ikke det før 2 møte at han jobbe der. Han åpner seg ikke opp for meg for mye. Anonymkode: 414b3...2ce
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #39 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Aner ikke om det er tilfelle at du har jobbet i E-tjenesten, folk kan påstå hva som helst her inne. Men poenget mitt var at det holder lenge å fortelle at man jobber i politiet, og ikke spesifisere hvilken seksjon osv., akkurat som en som jobber i E-tjenesten kun forteller at hun/han jobber i Forsvaret. Hvis man jobber i politiet, men lyver om å være revisor, er det mye lettere å bli avslørt. Revisorer er det mange av, og plutselig sitter man der og får spørsmål som man ikke kan svare på. Dessuten blir mange politifolk eksponert i mediene opp gjennom årene man jobber (starter sjelden karrieren direkte i PST), og da blir det bare utrolig teit å lyve, med mindre man har helt spesielle grunner for det. Anonymkode: 85abd...18b Ja han jobbet som Politi før, også gikk over til PST. Og PST folk er ofte på nyhetsmedier de også.🤞🏻samme med politifolk Anonymkode: 414b3...2ce
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #40 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 7.33): Jeg tror ikke PST folk vil skape overskrifter, uansett krig eller ikke. De er jo ikke akkurat kjendiser. Må bare si det at en fra PST ville vel ikke sagt at han spanet heller. Jeg har hatt kontakt med politiet (vanlig politi, ikke PST) hvor de har brukt min arbeidsplass som sted å spane fra. De har vært veldig lite snakkesalige om hva de drev med, ordet «spaning» ble ikke brukt heller. De ville helst si minst mulig generelt om hva de holdt på med. Anonymkode: 0a166...f0d Skjønner, men han hadde vel drikki litt han og. De oppfører jo seg som vanlige folk Anonymkode: 414b3...2ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå