Gå til innhold

Norske agenter blant oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr på et utested.... på slutten av kvelden. Vi fant tonen relativt fort, dette var seint på kvelden. Vi danset tango. Han som kom bort til meg og snakket.....og spurte meg om navnet mitt. Jeg snakket med fyren litt til tross for høy lyd, syns jo han var kjekk! Jeg spør litt hva han jobber med osv.... han sier først jeg jobber som regnskapsfører for et firma.... så til slutt så følger han meg hjem, og vi utveksler tlf nr. og han kysser meg og

neste dag snakker vi sammen og jeg blir inviter ute på middag med han på Aker Brygge.... når jeg begynner  å prate med han så spør han mye om politikk osv, hva jeg tenker om dagens regjering osv. jeg er ikke så fan av å prate så tidlig om politik med mine dater. Fyren virke samfunnsengasjert. Videre sier jeg at du fortell mere om jobben din. Helt til han sier: jeg jobber for PST, er ikke regnskapsfører. Jeg blir såklart overrasket.... forklarte videre at han var egt med kollegaer den kvelden på utestedet, men da som spaner, avdekke mistenkelige ting og lytte til mennesker Når kollegaene hadde drat hjem så syns han jeg så blid og hyggelig ut og ville bli bedre kjent.... 

2 uker senere holder vi kontakt fremdels.jeg har en  tanke i hodet, skulle krigen smått bryte ut, så blir jeg omtalt på forsiden til VG: dama og agent fra PST skal bli satt i sikkerhet"

Anonymkode: 414b3...2ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Møtte en fyr på et utested.... på slutten av kvelden. Vi fant tonen relativt fort, dette var seint på kvelden. Vi danset tango. Han som kom bort til meg og snakket.....og spurte meg om navnet mitt. Jeg snakket med fyren litt til tross for høy lyd, syns jo han var kjekk! Jeg spør litt hva han jobber med osv.... han sier først jeg jobber som regnskapsfører for et firma.... så til slutt så følger han meg hjem, og vi utveksler tlf nr. og han kysser meg og