AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #21 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har nok blitt ghostet! Har sendt meldinger som ikke er sett og en melding i datingappen som han har sett.. Jeg har ikke fått noe svar.. Anonymkode: 4e9db...3b1 Du kan ikke vite om du har blitt ghostet før det har gått noen uker. Til og med da så føler jeg ikke at jeg ghoster menn jeg ikke har møtt enda, jeg bare har ikke som høy prioritet å møte fremmede menn så da står de litt på vent til jeg kommer i modus til det. Anonymkode: d3f3c...645
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #22 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Du kan ikke vite om du har blitt ghostet før det har gått noen uker. Til og med da så føler jeg ikke at jeg ghoster menn jeg ikke har møtt enda, jeg bare har ikke som høy prioritet å møte fremmede menn så da står de litt på vent til jeg kommer i modus til det. Anonymkode: d3f3c...645 Vi har møttes 3 ganger. Skulle møtes igjen forrige uke, men han avlyste.. Hørte ingenting fra han før tidlig denne uken, nå ha r jeg ikke hørt noe fra han igjen.. Veldig rart for han har vært ivrig og «på». Skjønner ikke helt hva som har endret seg.. Anonymkode: 4e9db...3b1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #23 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har møttes 3 ganger. Skulle møtes igjen forrige uke, men han avlyste.. Hørte ingenting fra han før tidlig denne uken, nå ha r jeg ikke hørt noe fra han igjen.. Veldig rart for han har vært ivrig og «på». Skjønner ikke helt hva som har endret seg.. Anonymkode: 4e9db...3b1 Hvis han havna på legevakta er det ikke så rart at dating ikke er førstepri nå Anonymkode: d3f3c...645 1
Cornix Skrevet 28. oktober 2022 #24 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis han havna på legevakta er det ikke så rart at dating ikke er førstepri nå Anonymkode: d3f3c...645 Tenker det samme. Kanskje han opplever TS som ufølsom. Han er skadet - med mulig sterke smerter. Mulig han sliter med traume etter ulykken. Hadde mistet interesse for daten om han "maste" om oppmerksomhet etter en eventuell ulykke. Og enig med deg. Man er nødvendigvis ghostet selv om man ikke hører fra noen i løpet av noen dager. TS, jeg synes du bør roe ned og se hva som skjer. Om du virkelig liker ham, så bør du kunne ha litt tålmodighet.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #25 Skrevet 28. oktober 2022 Cornix skrev (48 minutter siden): Tenker det samme. Kanskje han opplever TS som ufølsom. Han er skadet - med mulig sterke smerter. Mulig han sliter med traume etter ulykken. Hadde mistet interesse for daten om han "maste" om oppmerksomhet etter en eventuell ulykke. Og enig med deg. Man er nødvendigvis ghostet selv om man ikke hører fra noen i løpet av noen dager. TS, jeg synes du bør roe ned og se hva som skjer. Om du virkelig liker ham, så bør du kunne ha litt tålmodighet. Han er tilbake på jobb igjen. Farter rundt på sykkel fra kontor til kontor. Hvor skadet kan han egentlig være.. Anonymkode: 4e9db...3b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #26 Skrevet 28. oktober 2022 Cornix skrev (58 minutter siden): Tenker det samme. Kanskje han opplever TS som ufølsom. Han er skadet - med mulig sterke smerter. Mulig han sliter med traume etter ulykken. Hadde mistet interesse for daten om han "maste" om oppmerksomhet etter en eventuell ulykke. Og enig med deg. Man er nødvendigvis ghostet selv om man ikke hører fra noen i løpet av noen dager. TS, jeg synes du bør roe ned og se hva som skjer. Om du virkelig liker ham, så bør du kunne ha litt tålmodighet. Jeg liker han godt, så skal gi han tid. Ikke har jeg mast på han heller.. Synes ikke 1 melding denne uken er å mase.. Men han har sett denne meldingen og ikke svart.. Skal selvfølgelig ikke sende han noen nye meldinger. Det blir å mase Anonymkode: 4e9db...3b1 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #27 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har nok blitt ghostet! Har sendt meldinger som ikke er sett og en melding i datingappen som han har sett.. Jeg har ikke fått noe svar.. Anonymkode: 4e9db...3b1 Du skrev du fikk svar? Hvordan skadet ble han? Anonymkode: efab5...d23
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #28 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du skrev du fikk svar? Hvordan skadet ble han? Anonymkode: efab5...d23 Og det er viktig og vite fordi…? Anonymkode: 4e9db...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #29 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og det er viktig og vite fordi…? Anonymkode: 4e9db...3b1 Hvorfor svarer du så frekt? Kanskje han ikke prioriterer deg fordi han ikke likte personligheten din. Det er uansett umulig for oss å vite om du er ghostet eller ikke men jeg syns du overanalyserer og stresser veldig. Kan lønne seg å bare la det gå en uke mellom kontakt i blandt for for mye kontakt kan bli intenst og kvelende også som igjen skyver folk vekk. Siden du har sendt melding nå så ville jeg ikke sendt noe ny melding på hvertfall ti dager og da ville jeg spurt hvordan det gikk og vært hyggelig så han fikk lyst til å møtes igjen og ikke vært anklagende så han tenker du er drama. Hvis han ikke svarer da heller så ja da er du ghosta. Tregt svar som mønster etter tre dater kan også indikere at han ikke liker deg på rette måten men ikke sier nei til mulighet for sex så det er greit å registrere om han alltid bruker lang tid på å ta initiativ men etter en ulykke er det akseptabelt å vente en uke ++syns jeg Anonymkode: d3f3c...645
Mamacita89 Skrevet 28. oktober 2022 #30 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har møttes 3 ganger. Skulle møtes igjen forrige uke, men han avlyste.. Hørte ingenting fra han før tidlig denne uken, nå ha r jeg ikke hørt noe fra han igjen.. Veldig rart for han har vært ivrig og «på». Skjønner ikke helt hva som har endret seg.. Anonymkode: 4e9db...3b1 Kan du sende meg dm? Høres ut som en jeg kjenner
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #31 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er tilbake på jobb igjen. Farter rundt på sykkel fra kontor til kontor. Hvor skadet kan han egentlig være.. Anonymkode: 4e9db...3b1 El sykkel? Anonymkode: efab5...d23
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #32 Skrevet 28. oktober 2022 Ts dette hørtes kjent ut. Tror ikke vi er de eneste han holder på gress😅 Hvis det er den samme da. Men er skummelt likt. Anonymkode: c603d...fdc
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #33 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts dette hørtes kjent ut. Tror ikke vi er de eneste han holder på gress😅 Hvis det er den samme da. Men er skummelt likt. Anonymkode: c603d...fdc Er bokstaven A på deg også? Anonymkode: efab5...d23
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #34 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts dette hørtes kjent ut. Tror ikke vi er de eneste han holder på gress😅 Hvis det er den samme da. Men er skummelt likt. Anonymkode: c603d...fdc Er du også en annen?😂 kanskje vi skal ghoste han tilbake alle sammen. Skummelt likt her og Anonymkode: efab5...d23
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #35 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor svarer du så frekt? Kanskje han ikke prioriterer deg fordi han ikke likte personligheten din. Det er uansett umulig for oss å vite om du er ghostet eller ikke men jeg syns du overanalyserer og stresser veldig. Kan lønne seg å bare la det gå en uke mellom kontakt i blandt for for mye kontakt kan bli intenst og kvelende også som igjen skyver folk vekk. Siden du har sendt melding nå så ville jeg ikke sendt noe ny melding på hvertfall ti dager og da ville jeg spurt hvordan det gikk og vært hyggelig så han fikk lyst til å møtes igjen og ikke vært anklagende så han tenker du er drama. Hvis han ikke svarer da heller så ja da er du ghosta. Tregt svar som mønster etter tre dater kan også indikere at han ikke liker deg på rette måten men ikke sier nei til mulighet for sex så det er greit å registrere om han alltid bruker lang tid på å ta initiativ men etter en ulykke er det akseptabelt å vente en uke ++syns jeg Anonymkode: d3f3c...645 Ser ikke helt hva som er så frekt med svaret mitt..? Synes ikke det er viktig eller relevant for denne tråden og legge ut om hvilke(n) skade(r) han fikk.. Så derfor velger jeg å ikke dele den informasjonen Anonymkode: 4e9db...3b1 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #36 Skrevet 28. oktober 2022 Datet også en slik fyr for mange år siden. Han meldte flere ganger avbud i siste liten eller dukket bare ikke opp som avtalt. Et par dager etter så hadde han alltid de villeste unnskyldningene for hvorfor han ikke hadde dukket opp, slik at det alltid var jeg som følte meg som en ufølsom dritt etterpå (han hadde f eks blitt påkjørt av en taxi, en annen gang måtte han hente moren sin som hadde fått motorstopp, osv..). Ser jo i ettertid at han antakeligvis hadde en skrue løs, eventuelt at han bare var 100 % blottet for empati. Anonymkode: 28f88...9cc 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #37 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts dette hørtes kjent ut. Tror ikke vi er de eneste han holder på gress😅 Hvis det er den samme da. Men er skummelt likt. Anonymkode: c603d...fdc Forbokstaven i navnet er A? Og han bor i Oslo? Anonymkode: 4e9db...3b1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #38 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er du også en annen?😂 kanskje vi skal ghoste han tilbake alle sammen. Skummelt likt her og Anonymkode: efab5...d23 Forbokstaver i navnet er A? Og han bor i Oslo? Anonymkode: 4e9db...3b1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #39 Skrevet 28. oktober 2022 Ulykke med bil? Anonymkode: efab5...d23
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #40 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ser ikke helt hva som er så frekt med svaret mitt..? Synes ikke det er viktig eller relevant for denne tråden og legge ut om hvilke(n) skade(r) han fikk.. Så derfor velger jeg å ikke dele den informasjonen Anonymkode: 4e9db...3b1 Det virker som at hun som spurte mistenker at dere dater samme mann. Det hadde vært fint for både deg og henne å finne ut av hadde det ikke? Anonymkode: d3f3c...645
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå