AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #21 Skrevet 25. oktober 2022 DundreMilfin skrev (21 timer siden): Min erfaring er at stabilisering kan ta lang tid. Og at fastleger flest kan LITE om stoffskifte. Og ikke skjønner at de med LS ofte får symptomer lenge før de noe nedre normaldel på prøver. Du bør ligge med TSH på rundt 0,3-1 (noen opp til 1,5) i minst noen måneder før en kan gjøre seg opp noe inntrykk. Og finjustering tar tid, for noen kan små doser gjøre ganske positive(eller negative) utslag på følt form. Hva er symptomet du ikke føler endring på da? Som er vesentlig? Min TSH var på 5,7 for noen mndr siden ser jeg nå, vet ikke hva siste prøve viste. Altså en del høyere enn det du nevner her. Anonymkode: 95d26...d13
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #22 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei, i motsetning til høyt stoffskifte har ikke lavt stoffskifte noe ordentlig behandlingsopplegg fra sykehus. Lavt stoffskifte skal behandles av fastlegene, og der er det mye rart.... (Om fastlege henviser «vanlig» lavt stoffskifte til sykehus, uansett hvor mye plager pasienten har, så blir det som regel avvist av sykehuset.) Anonymkode: b19af...aa5 Åja, skjønner, da er man jo prisgitt en god fastlege. Anonymkode: 8e430...72b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå