Myrmica Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg har fått litt reisetid i jobben, og lurer på om noen har anbefalinger til noen gode/artige/utfordrende mobilspill? Trenger noe lettvint og uforpliktende underholdning. Gjerne problemløsning/hjernetrim, eller noe med en god historie. Uten for mye reklamemas og "kjøp-i-app"-pop-ups, og helst gratis.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Match Masters. Anonymkode: fa0fa...aa4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Om du liker Harry Potter - harry potter hogwarts mystery Anonymkode: fb21d...ad9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #4 Skrevet 27. oktober 2022 Seaport liker jeg 🥰 Anonymkode: 615c6...fe0
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #5 Skrevet 27. oktober 2022 Criminal Case mener jeg å huske var reklamefritt. Trenger man ekstra tid, poeng eller hva det nå var kan man se en rask reklamesnutt men da må man aktivt klikke seg inn på den. Man jobber som etterforsker og skal løse drapssaker, og man får tid på seg til å finne så mange oppgitte gjenstander som mulig på et åsted. Anonymkode: 45071...fa5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå