AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #21 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 12.10): Så bra.. det hjalp ikke meg. Syns tannbehandling er like smertefullt. Så hvordan har too kurert deg/dere for smertene man kjenner? Fullt bedøvet. Får ikke mere. Likevel er det smertefullt. Tannlegen forstår ikke hvorfor.. jeg har ikke noe svar. Anonymkode: 2a6f4...880 Vet du om du også har dårlig/manglende effekt av andre legemidler? Anonymkode: a9a89...0f3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #22 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nå er det ikke meg du siterer, men nå får du gi deg. Tannlegen min nevnte ikke en gang det ordet, hun henviste meg til TOO, og jeg stod på venteliste i ett år før jeg kom inn i Hamar, men da hadde jeg i mellomtiden flyttet til Hadeland. Kanskje du kan snakke med tannlegen min om du har et problem med dette? Jeg vet også at de sender en til helt vanlige tannleger etter man er ferdig i behandling, de man skal jobbe videre med har ingen ekstrautdannelse. Noe jeg var skeptisk til, jeg kunne ikke skjønne hvordan det skulle funke. Jeg mener at noen som kan hypnose f.ex. ville kanskje vært mer hensiktsmessig i TOO. Og som du ser i tråden er det ikke alle det funker for, og jeg tror nok jeg ville vært en av dem det ikke funket for, selv om jeg også har fått mye frykt for å gå til tannlege pga smerten. Jeg vet jo også fra før at det ikke hjelper å forklare eller gi mer opplysninger når noen har bestemt seg for at man lyver på KG, så jeg kommer ikke til å svare deg noe mer nå. Anonymkode: 1eb3a...2a5 Er helt enig med deg! Anonymkode: 2a6f4...880
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #23 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nå er det ikke meg du siterer, men nå får du gi deg. Tannlegen min nevnte ikke en gang det ordet, hun henviste meg til TOO, og jeg stod på venteliste i ett år før jeg kom inn i Hamar, men da hadde jeg i mellomtiden flyttet til Hadeland. Kanskje du kan snakke med tannlegen min om du har et problem med dette? Jeg vet også at de sender en til helt vanlige tannleger etter man er ferdig i behandling, de man skal jobbe videre med har ingen ekstrautdannelse. Noe jeg var skeptisk til, jeg kunne ikke skjønne hvordan det skulle funke. Jeg mener at noen som kan hypnose f.ex. ville kanskje vært mer hensiktsmessig i TOO. Og som du ser i tråden er det ikke alle det funker for, og jeg tror nok jeg ville vært en av dem det ikke funket for, selv om jeg også har fått mye frykt for å gå til tannlege pga smerten. Jeg vet jo også fra før at det ikke hjelper å forklare eller gi mer opplysninger når noen har bestemt seg for at man lyver på KG, så jeg kommer ikke til å svare deg noe mer nå. Anonymkode: 1eb3a...2a5 Det er først når man har gjennomført forvernssamtale med psykolog på TOO teamet man får endelig svar på om man får plass i TOO. Anonymkode: d02bd...82d 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #24 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er først når man har gjennomført forvernssamtale med psykolog på TOO teamet man får endelig svar på om man får plass i TOO. Anonymkode: d02bd...82d Så man står på venteliste uten å ha plass? Anonymkode: 1eb3a...2a5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #25 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så man står på venteliste uten å ha plass? Anonymkode: 1eb3a...2a5 Ja. Du står på venteliste for første samtale. Da blir det vurdert om du får tilbud eller ikke. Å stå på venteliste betyr ikke at du har fått diagnosen odontofobi. Anonymkode: 870bb...162 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #26 Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så man står på venteliste uten å ha plass? Anonymkode: 1eb3a...2a5 Ja det er jo det jeg sier Anonymkode: d02bd...82d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå