AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Del Skrevet 23. oktober 2022 Skal flytte, og så lurer jeg på om den nye skolen får data som den gamle har lagret på meg, eller om jeg må bruke første time på at den nye læreren skal vurdere meg på nytt? Skjønner at mørkekjøring, førstehjelp osv er registrert? Anonymkode: a578c...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Del Skrevet 23. oktober 2022 De har ikke noe journal på deg utenom at de obligatoriske tingene står registrert på deg. Glattkjøring osv om du har tatt de Anonymkode: 995d9...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Del Skrevet 23. oktober 2022 Hvilken data mener du? Det er vel irrelevant for den nye kjøreskolen hvor mange kjøretimer du har hatt utenom de obligaroriske. Det er kjørelæreren som avgjør når de mener du er klar for oppkjøring. Anonymkode: e7f4d...09b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Del Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har ikke noe journal på deg utenom at de obligatoriske tingene står registrert på deg. Glattkjøring osv om du har tatt de Anonymkode: 995d9...55d Så bra 😄 Takk. ts Anonymkode: a578c...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Del Skrevet 25. oktober 2022 Du kan logge inn på din side på vegvesenet så vil du få opp alt som er registrert av obligatoriske timer. Denne infoen får også en ny kjøreskole Anonymkode: 33336...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 27. november 2022 #6 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 22.29): Skal flytte, og så lurer jeg på om den nye skolen får data som den gamle har lagret på meg, eller om jeg må bruke første time på at den nye læreren skal vurdere meg på nytt? Skjønner at mørkekjøring, førstehjelp osv er registrert? Anonymkode: a578c...d77 Alt obligatorisk skal sendes inn til TEA (TSK?) etter at det er gjennomført, senest etter fjorten dager, og før opplæring på neste trinn begynner. Etter hver time skal lærer attestere hvilken deler av lærerplanen det har blitt undervist i. Dette gjøres i opplæringskort, typisk skjer dette i bookingsystemet TABS (med mindre du bruker Kør, Wright, WAY eller noen andre som har egent system). Du kan be om opplæringskortene, disse har du krav til å få. Da kan du gi dem videre til neste lærer. I henhold til personvernloven og personvernfordringen (også kjent som GDPR) har du krav på å få alt de har lagret om deg uten kostnad. Stort sett er det begrenset nytte for meg å se opplæringskort fra forrige skole, jeg gjør egne vurderinger uansett. Det går litt tid å bli kjent med eleven, og for at eleven skal bli kjent med bilen. Men jeg merker fort hvor nivået er. AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 22.32): De har ikke noe journal på deg utenom at de obligatoriske tingene står registrert på deg. Glattkjøring osv om du har tatt de Anonymkode: 995d9...55d De er pliktige til å attestere hvilken del av lærerplanen de har undervist i etter hver time. AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 22.32): Hvilken data mener du? Det er vel irrelevant for den nye kjøreskolen hvor mange kjøretimer du har hatt utenom de obligaroriske. Det er kjørelæreren som avgjør når de mener du er klar for oppkjøring. Anonymkode: e7f4d...09b Hvis en elev har kjørt 20 dobbelttimer og ikke kommet seg til trinn 3 er det interessant å vite. AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 11.54): Du kan logge inn på din side på vegvesenet så vil du få opp alt som er registrert av obligatoriske timer. Denne infoen får også en ny kjøreskole Anonymkode: 33336...d3c Dette stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. november 2022 #7 Del Skrevet 30. november 2022 Har info på nettbrett så det er nok en journal 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #8 Del Skrevet 2. desember 2022 Jeg har brukt to forskjellige skoler. Lærer nr 2 visste ingenting annet om min kjøring enn hva jeg fortalte og viste selv + det obligatoriske var registrert på Tabs. Anonymkode: a4d94...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå