AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Del Skrevet 23. oktober 2022 Eggløsning sist helg og nå sitter jeg men mensensmerter. Ei uke til ventet mensen, enten lørdag eller søndag. Sist syklus fikk jeg også mensensmerter så tidlig. Jeg tenker det ikke klaffer da. Er på Ca 8 dpo. Kan det være at det enda er en sjanse? Anonymkode: 3bc4a...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Del Skrevet 23. oktober 2022 Nei, menskramper er ikke nødvendigvis et dårlig tegn. Jeg hadde det den gangen jeg ble gravid, men mulig det var litt senere enn 8DPO da. Anonymkode: 13514...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Del Skrevet 24. oktober 2022 Har selv mensensmerter og ømme pupper. Mensen er fire dager forsinket. Testet for fem dager siden og den var negativ. Tenker å teste igjen snart! Anonymkode: caa56...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Del Skrevet 24. oktober 2022 Begge gangene det har klaffet så har jeg hatt menssmerter fra eggløsning og til lenge etter forventet mens. Det har også vært av og på i mange uker i starten. Nå har jeg alltid tydelige "eggløsningssmerter" da, så det var liksom den samme som bare fortsatte. Jeg har bare én eggleder igjen, og følte ganske tydelig at det murret ved den etter eggløsning, som om det virkelig skjedde noe der inne. Så nei, det trenger ikke å betyr at det ikke har klaffet, og menssmerter uten blødning er ganske vanlig i starten av svangerskapet😊 Anonymkode: eb15d...8a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg var sikker på at mensen skulle komme på den faste dagen. Flere ganger den dagen så følte jeg at jeg blødde. Jeg hadde alle tegn på at jeg skulle ha mensen, men den kom ikke. Dagennetter tok jeg test og den var knall sterk. Anonymkode: 32a9c...995 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Del Skrevet 25. oktober 2022 10 dpo og menssmerter av og på. Sammw sist syklus. Lurer på hva som gjør at de kommer så tidlig og hvordan det vil endre seg om jeg blir gravid. ts Anonymkode: 3bc4a...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Del Skrevet 25. oktober 2022 Fikk positiv test for noen dager siden. Denne gangen hadde jeg kraftige menslignende vondter fra 5 dpo.... Tenkte at enten er jeg gravid eller så er det noe alvorlig galt med meg🙈 Vondtene var litt annerledes riktignok, mer som en pressende/tyngende følelse. Anonymkode: 445b6...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #8 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk positiv test for noen dager siden. Denne gangen hadde jeg kraftige menslignende vondter fra 5 dpo.... Tenkte at enten er jeg gravid eller så er det noe alvorlig galt med meg🙈 Vondtene var litt annerledes riktignok, mer som en pressende/tyngende følelse. Anonymkode: 445b6...b0b Men bare synes det er så rart siden smertene kommer så tidlig. Må jo være noe, og vil det stoppe opp når egget fester seg, om det skjer etter smertene begynner. Nå kjenner jeg ingenting, men kjente noe før idag. ts Anonymkode: 3bc4a...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #9 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men bare synes det er så rart siden smertene kommer så tidlig. Må jo være noe, og vil det stoppe opp når egget fester seg, om det skjer etter smertene begynner. Nå kjenner jeg ingenting, men kjente noe før idag. ts Anonymkode: 3bc4a...c29 Litt rart ja... stussa veldig da jeg kjente det veldig tidlig selv. Presset/ubehaget i livmorområdet er der fortsatt her, en stund etter egget festet seg. Rare greier. Anonymkode: 445b6...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #10 Del Skrevet 25. oktober 2022 Hadde menssmerter her også, og til ca uke 7-8.. helt villt mye spesielt i starten. Eneste forskjellen var at jeg ikke fikk den der «oi shit NÅ begynner blødningen»-krampen jeg vanligvis får samme dag som mensen.. men ellers likt, med kramper, ryggsmerter.. men ingen tegn til hodepinen jeg vanligvis får. krysser fingrene for deg ❤️ Anonymkode: c5e1f...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #11 Del Skrevet 27. oktober 2022 Hadde masse menssmerter med alle barna. Trodde hele tiden at mensen skulle komme😊 Anonymkode: d5bed...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 28. oktober 2022 #12 Del Skrevet 28. oktober 2022 Hvordan går det ts? Venter du med å teste til mandag? Er så spent på hvordan det går🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #13 Del Skrevet 28. oktober 2022 Møysa skrev (2 timer siden): Hvordan går det ts? Venter du med å teste til mandag? Er så spent på hvordan det går🥰 Har oppblåst mage og mensmurringer 😳 Ikke sånn at mensen kommer nå vondt, men sånn like før. Og det kan vel stemme med at den kommer imorgen. Ikke testet. Så utrulig skuffende, virker håpløst å skulle bli gravid. Takk for at du spurte. Prøver selv? Anonymkode: 3bc4a...c29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 29. oktober 2022 #14 Del Skrevet 29. oktober 2022 Ja, det virker utrolig forferdelig for de som har prøvd lenge. Jeg er i pp1 nå, men det er på barn nr 3, så jeg føler at går det så går det og hvis ikke så går det også greit-ish. Vil bare vite hvordan fremtiden skal se ut, spesielt nå som jeg er i dpo land😅 hva med deg? Hvor lange og hvilket barn prøver dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #15 Del Skrevet 29. oktober 2022 Møysa skrev (3 timer siden): Ja, det virker utrolig forferdelig for de som har prøvd lenge. Jeg er i pp1 nå, men det er på barn nr 3, så jeg føler at går det så går det og hvis ikke så går det også greit-ish. Vil bare vite hvordan fremtiden skal se ut, spesielt nå som jeg er i dpo land😅 hva med deg? Hvor lange og hvilket barn prøver dere på? Barn 1 og prøveperiode 7. Er over 35 så det stresser meg litt. Håper det går fort for din del 😀 Anonymkode: 3bc4a...c29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 29. oktober 2022 #16 Del Skrevet 29. oktober 2022 Tusen takk! Håper det samme for deg! Har klaffet fort de andre gangene, så regner nesten med at det enten gjør det denne gangen eller at vi skal få føle litt på urettferdigheten som det er å prøve lenge😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #17 Del Skrevet 29. oktober 2022 Møysa skrev (28 minutter siden): Tusen takk! Håper det samme for deg! Har klaffet fort de andre gangene, så regner nesten med at det enten gjør det denne gangen eller at vi skal få føle litt på urettferdigheten som det er å prøve lenge😅 Det føles litt urettferdig ja, eller bekymringen er mest at det ikke skal gå i hele tatt. Mensensmerter nå men ikke kommet enda. Regner med den kommer i løpet av kvelden. Om den ikke kommer før mandag skal jeg teste. ts Anonymkode: 3bc4a...c29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 29. oktober 2022 #18 Del Skrevet 29. oktober 2022 Så spennende! Gleder meg til å høre hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå