AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #21 Skrevet 23. oktober 2022 Om jeg dusjer for å vaske meg og sjamponere håret osv dusjer jeg helst alene. Vil ha dusjstrålen for meg selv. Men tar gjerne en runde i dusjen ned mannen om det er stemning for det. Anonymkode: 57e6b...c23
Gjest AprilRyan Skrevet 23. oktober 2022 #22 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg vet ikke helt om jeg synes det er noe særlig. Kanskje om man har en romslig dusj og det er varmt og godt. Men når jeg har dusjet med ekser så har det blitt trangt, det blir kaldt når man venter på sin tur, ikke er det noe særlig å bøye seg ned og jeg sliter litt med å se hva som er spennende ved det. Å kose og klemme litt kan være koselig da, men så lenge en bare har et kjipt dusjkabinett så er det ingen høydare for min del. I tillegg er det alltid en forventning og ikke alltid det er stemning for at flaggstanga står til topps når en bare vil få vasket seg
Gjest Agent smith Skrevet 23. oktober 2022 #23 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg elska å dusje med mannen min - før. Helt til han klarte å fortelle at han har fantasert om å ha sex med min venninde - i dusjen 🤮 Jeg spurte riktignok om hva han pleide å fantasere om når han runker, så jeg får jo sånn sett nesten skylde meg sjøl.... Men det hjelper ikke. Syns han er en idiot som svarte ærlig, og etter det har han ikke fått være med meg i dusjen en eneste gang.. Anonymkode: e687f...27c 🥳
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #24 Skrevet 23. oktober 2022 Rosakatt skrev (3 timer siden): Hoff, stakkars deg 😔 Forståelig at han ikke er velkommen i dusjen! Er jo ikke stakkars henne.. Hun spurte og da får man tåle svaret. Akkurat som dama er den deiligste dama på jorden og den menn runker til når de onanerer? Ærlighet er best når man blir spurt, eller så lar man være å spørre. Anonymkode: 8b9b8...095 1
Gjest AprilRyan Skrevet 23. oktober 2022 #25 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er jo ikke stakkars henne.. Hun spurte og da får man tåle svaret. Akkurat som dama er den deiligste dama på jorden og den menn runker til når de onanerer? Ærlighet er best når man blir spurt, eller så lar man være å spørre. Anonymkode: 8b9b8...095 Det er jo noe som heter sosiale antenner også da. Ikke alt man trenger å fortelle og det burde være åpenbart at man ikke forteller dama si at man fantaserer om å ligge med en av venninnene hennes.
Mardina Skrevet 23. oktober 2022 #26 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg og kjæresten dusja sammen et par ganger helt i begynnelsen av forholdet. Det var utrolig deilig 😍 Da hadde jeg god plass i dusjen der jeg bodde. Her vi bor nå, er det ikke plass. Hadde det vært mulig, så hadde jeg ikke sagt nei takk til litt sex i dusjen 😁
Rosakatt Skrevet 23. oktober 2022 #27 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er jo ikke stakkars henne.. Hun spurte og da får man tåle svaret. Akkurat som dama er den deiligste dama på jorden og den menn runker til når de onanerer? Ærlighet er best når man blir spurt, eller så lar man være å spørre. Anonymkode: 8b9b8...095 Det er en ting å være ærlig om at man runker til andre damer i dusjen, en helt annen liga, å fortelle at det er en spesifikk kvinne han tenner på, å det er veninnen. Er ærlighet viktigere enn forholdet til den man elsker, uansett hva det gjelder? 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #28 Skrevet 24. oktober 2022 Mr.SukkerFri skrev (8 timer siden): Dropp sex, dusj sammen for spare strøm og vann, etabler gode rutiner hvor man ikke tilbringer alt for mye tid i dusjen Jeg forventer jo ingenting, men det med å dusje sammen gjør noe liksom... Anonymkode: 6c924...9ab
Maestro Skrevet 24. oktober 2022 #29 Skrevet 24. oktober 2022 Dusja mye med min samboer jeg hadde for lenge siden. Jeg liker og dusje sammen, MEN er like glad i og dusje alene 🙈
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #30 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg tar gjerne en dusj med mannen innimellom, men hvis han bare hadde tenkt på hva han kunne få og ikke gitt meg noe, hadde jeg ikke giddet mer. Anonymkode: ddc99...69a
kathyzz Skrevet 24. oktober 2022 #32 Skrevet 24. oktober 2022 Dusjer 6 av 10 ganger med mannen, aldri forventet at det skjer noe mellom oss når vi dusjer sammen. Men det er intimt og den lille stunden vi har når barna sover
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #33 Skrevet 24. oktober 2022 Blir garantert en avsugnig når jeg dusjer med dama, ofte et skikkelig knull bakfra etterpå også. Anonymkode: 6cb66...6d9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #34 Skrevet 24. oktober 2022 Dusjer gjerne med kjæresten, syns det er intimt og fint. Fører gjerne til sex underveis eller etterpå. Men vi har grei størrelse på dusjen og er ekkelt nyforelsket da, mulig det dabber av etterhvert. Anonymkode: e7463...007
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #35 Skrevet 24. oktober 2022 Vil helst dusje alene, mannen tar mye plass og jeg må stå i kulda og vente på at han blir ferdig. Anonymkode: 5a8ca...381 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #36 Skrevet 24. oktober 2022 Det er gøy å dusje sammen i ny og ne men ikke til vanlig. Sex i dusjen er slitsomt og jeg blir på randen av å besvime pga vanndampen. BJs er enda verre, sitte på det harde dusjgulvet og få vann i øya, neitakk. Kan heller dusje sammen som foreplay og ha ordentlig sex i senga etterpå. Anonymkode: aaefc...9c2 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #37 Skrevet 24. oktober 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: For min del, er det en drøm å dusje med dama. Hva tenker folk her? Blir jo alltids en BJ .. minst! Anonymkode: 6c924...9ab Jeg tør vedde kjønnsleppene mine på at du er hun som sliter så enormt med at samboeren ikke tar initiativ til å dusje med deg og som graver deg ned i usikre tanker om at han ikke vil ha deg i stedet for å forsøke å endre situasjonen med å ta initiativ selv. Anonymkode: 1e148...ecf
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #38 Skrevet 24. oktober 2022 Vi prøvde et par ganger, både med og uten sex, men det fungerte dårlig. Trangt, hardt, glatt, vi ble ikke enig om vanntemperatur, en sto og frøs og ventet, og når vi bestemte oss for å ta det videre til senga var vi klissvåte. Det som fungerte var at han smurte meg inn med fuktighetskrem etter at jeg dusjet, og så ga meg en god massasje. Da kunne det bli noe. Anonymkode: 4cdde...3d0 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #39 Skrevet 24. oktober 2022 Embla Othea skrev (3 timer siden): Alene. Så du har aldri gjort det i dusjen? Anonymkode: 0d5cc...261
Embla Othea Skrevet 24. oktober 2022 #40 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du har aldri gjort det i dusjen? Anonymkode: 0d5cc...261 Nope.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå