AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #61 Skrevet 28. oktober 2022 Nei, ikke i mine øyne. Men det skal sies at jeg ikke synes legger i seg selv er noe jeg anser som sexy... Har aldri sett noen og tenkt "Wow, sjekk de sexy leggene 😍"... Anonymkode: db67f...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #63 Skrevet 28. oktober 2022 Å opprette en tråd for å spørre om man har sexy legger? Særdeles usexy. Anonymkode: d8fb0...ccc 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #64 Skrevet 28. oktober 2022 DundreMilfin skrev (14 timer siden): No need to shame andre. Holder å gi et kompliment. Hvordan kan du si at jeg påfører andre skam når det er min preferanse. Hvor går grensa, mener du at jeg ikke kan ha en preferanse om hårfarge eller bryster også? La oss si at jeg blir singel, og jeg skal lage en profil på en datingside. Er det innafor å si hva jeg ønsker, spesifisert ned til minste detalj, eller mener du at jeg da samtidig påfører andre skam fordi de ikke har de spesifikasjoner jeg ser etter? Anonymkode: 37b40...ecc
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #65 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi det så sånn ut? Anonymkode: 6ad7c...338 Oki, ja de er nok litt maskuline, jeg er høy og slank, så kan forstå du synes det, men er altså kvinne da☺️men takk for et ærlig svar Anonymkode: a0592...2e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå