Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
ClausSaus skrev (2 minutter siden):

Velg bedre menn eller hold sutringen din for deg selv.

everything-happens-for-a-reason-sometime

Shut the fuck up and get the fuck out please. Her på kg kan man dele hva som helst.... uten å være avhengig av din mening.... .... siste jeg trenger å høre er dritt

Anonymkode: d8754...9f8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aoo19 skrev (7 timer siden):

Jeg holdt på med en fyyr nylig. No har vi tatt en liten pause. Jeg falt så altfoor fort. Han var fliink med oord.og mye annet. Gikk ikke opp for meg at jeg ble blind. Vi oppførste oss som kjærester hele tiden, kysse på matbutikken blant folk, holde hender, spise sammen på mc donalds ute, møtte venna hans. Han kunne legge armen rundt meg tidlig på 1.date; snakke om å feriere sammen, dra på turer sammen og kino. Han var alt jeg så etter hos en drømmekjæreste, praten gikk lett på 1.date, og planla fort 2.date. Jeg  er 22 og han snart 36 år. Han sa at han likte meg svært godt... og var ute etter forhold MED meg. Helt til jeg begynte å se noen røde flagg, og det etter noen dater. Som at han kunne følge svært unge kvinner på insta, og gamle damer i 70-årene, selvom han ikke kjente de. Jeg reagerte ikke, men syns det var merkelig.

Han ville at jeg skulle ta på han der nede selvom jeg kysset han ute f.eks på en parkeringsplass, kunne bli kald om jeg sa nei til å kose, da ble han frustrert.... men fanget meg selv i en hekt, og hadde vanskeligheter med å bryte ut. Han kunne være kald på meldinger til tider.han mente det er kjærestegreier å sende meldinger mellom datene, men noe absolutt det ikke er. Sånn holder man kontakt... samt som han var ute etter kjæreste, følte jeg han så på meg som et sexobjekt også.... men da skal man ikke juge om at man vil ha forhold... fikk alltid dårlig skyldfølelse om jeg sa nei en gang til å ha sex. På 2.date ville han ha hjemmedate. Og overnatting og frokost..... jeg sa det bliir tidlig. Han ble kald på melding etterpå.
jeg kunne fint ville sove med tskjorte  med han etter litt kos, nei du må sove uten sa han. Selvom jeg frøs veldiig . Så måtte høre på han. Visste ikke bedre :(

Jeg kunne foreslå turdate, vi gikk tur. Etter ca 20 min, da ville han dra hjemme hos meg, klarte ikke å si nei. Dro hjemme hos meg, ville kline og at jeg skulle ta av meg bh, og ligge naken og se film med han, dette er bjørnetjeneste. fortsatt spurte jeg hva er det du er ute etter, jeg er ute etter forhold jeg. Liker jo deg veldig godt sa han. Jeg sa men du gir ikke tegn på at du er ute etter forhold, du vil ha sex. Da  innrømmet han ikke ting....så tok pause. Og nå savner jeg han. Og jeg er redd for hva han har å si om meg til venner...  

Stol på de røde flagg. Og vær glad for at du kom deg vekk. 

Vurder terapi for å lære mer om dine reaksjonsmønstre. 

Anonymkode: 5b79d...1e0

Skrevet
ClausSaus skrev (24 minutter siden):

Velg bedre menn eller hold sutringen din for deg selv.

everything-happens-for-a-reason-sometime

Oi se! Forumets største misogynist kommer på victimblamer damer som har vært med en misbrukende mann! 

Anonymkode: a8282...126

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du «faller» ikke for feil menn. Du velger feil menn. Og de menn du faktisk har sjangs på og som hadde vært bra for deg de velger du bevisst vekk. Fordi de «ikke er bra nok». Alle kvinner gjør dette. 

Anonymkode: 984ee...57b

Slutt da! Tror du at det står feil mann stemplet i panna deres? Disse er ofte fantastiske i starten. Er jo helt umulig å vite

Anonymkode: 653fa...574

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Shut the fuck up and get the fuck out please. Her på kg kan man dele hva som helst.... uten å være avhengig av din mening.... .... siste jeg trenger å høre er dritt

Anonymkode: d8754...9f8

Bare fortsett akkurat som før du. Så ordner det seg helt sikkert. Tror du ikke?

For å lytte til hva du gjør galt skal du jo ihvertfall unngå…?

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Oi se! Forumets største misogynist kommer på victimblamer damer som har vært med en misbrukende mann! 

Hun har latt seg misbruke. Da er hun ikke et offer.

• Liker 1
Skrevet
ClausSaus skrev (3 timer siden):

Hun har latt seg misbruke. Da er hun ikke et offer.

Rapportert for skadelig innhold. 

Mener du guttebarn som blir forgrepet på av paven også lar seg misbruke og når mora di ble banka av faren sin at hun lot seg misbruke? Jeg håper noen popper opp å sier du lot deg misbruke og er ikke et offer når du blir overfalt og rana og slått helseløs også

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rapportert for skadelig innhold. 

Mener du guttebarn som blir forgrepet på av paven også lar seg misbruke og når mora di ble banka av faren sin at hun lot seg misbruke? Jeg håper noen popper opp å sier du lot deg misbruke og er ikke et offer når du blir overfalt og rana og slått helseløs også

Tull og tøys.

Guttebarn velger ikke selv å oppsøke perverse overtroiske voksne menn i kjoler. De er heller ikke voksne selv, og har derfor et helt selvfølgelig krav på beskyttelse mot voksnes seksualitet.

TS er derimot voksen, og hun oppsøker selv de mennene hun lar seg utnytte av. Dette gjør hun  mens hun bevisst kniper igjen øynene for alle tegn på at dette er menn hun bør styre klar av.

Det er ikke synd på TS.

Skrevet
ClausSaus skrev (3 minutter siden):

Tull og tøys.

Guttebarn velger ikke selv å oppsøke perverse overtroiske voksne menn i kjoler. De er heller ikke voksne selv, og har derfor et helt selvfølgelig krav på beskyttelse mot voksnes seksualitet.

TS er derimot voksen, og hun oppsøker selv de mennene hun lar seg utnytte av. Dette gjør hun  mens hun bevisst kniper igjen øynene for alle tegn på at dette er menn hun bør styre klar av.

Det er ikke synd på TS.

Enig og uenig. Ts er ung. Man lærer av erfaring og skal ikke ha forakt for livets tidlige stadier. Vedder på at ta finner seg en prima fyr etter hvert.

Anonymkode: eca02...3fa

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig og uenig. Ts er ung. Man lærer av erfaring og skal ikke ha forakt for livets tidlige stadier. Vedder på at ta finner seg en prima fyr etter hvert.

Anonymkode: eca02...3fa

Ikke hvis hun fortsetter på denne måten.

Og det er også poenget: Hun må ta lærdom.

Endret av ClausSaus
Skrevet
ClausSaus skrev (8 timer siden):

Ikke hvis hun fortsetter på denne måten.

Og det er også poenget: Hun må ta lærdom.

Men da kan jo du fortelle hun forskjellen på en bra mann og en dårlig mann?

Du er vel en dårlig mann. Du kan jo da gi eksempler som skiller deg fra f eks en snill mann som respekterer kvinner?

Anonymkode: e9b14...aea

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg hakke peiling på seiling, og heller ikke på dating. Men jeg har allikevel noen tanker etter å ha voks opp i en tid uten Tinder og vært gift i 25 år.

Det nevnes at man ofte oppdager seint i forholdet hva slags mann man er sammen med. Det er å snu ting litt bak-fram, mener jeg. Jeg tror heller man ofte går for raskt inn i et forhold slik at man ikke vet hvem man er sammen med. Når man kliner på første date, har sex på andre date og flytter sammen på tredje date, da går det for fort. Da er det bare hormoner som styrer, hjernen har ikke fått tid til å koble inn, og sjansen for å lykkes i et slikt forhold er forsvinnende liten.

Mitt tips er å kutte ut denne datingen med vilt fremmede. Bruk heller tida på å gå ut med venner, møte dine venners venner og kolleger og bli kjent med folk. Utvid nettverket ditt. Der finner du kanskje mannen du leter etter. Du ser ham kanskje ikke første gangen dere møtes. Eller femte gangen. Kanskje når dere har møtt hverandre mange ganger, gjennom felles venner, pratet litt løst og fast ved flere anledninger, så ser du at dette er en du vil bli bedre kjent med. NÅ kan det være fornuftig å invitere til en date, for nå er sjansen langt bedre for at du velger med hjernen og ikke med hormonene.

Endret av aksase
Skrevet
Aoo19 skrev (På 23.10.2022 den 14.05):

Jeg holdt på med en fyyr nylig. No har vi tatt en liten pause. Jeg falt så altfoor fort. Han var fliink med oord.og mye annet. Gikk ikke opp for meg at jeg ble blind. Vi oppførste oss som kjærester hele tiden, kysse på matbutikken blant folk, holde hender, spise sammen på mc donalds ute, møtte venna hans. Han kunne legge armen rundt meg tidlig på 1.date; snakke om å feriere sammen, dra på turer sammen og kino. Han var alt jeg så etter hos en drømmekjæreste, praten gikk lett på 1.date, og planla fort 2.date. Jeg  er 22 og han snart 36 år. Han sa at han likte meg svært godt... og var ute etter forhold MED meg. Helt til jeg begynte å se noen røde flagg, og det etter noen dater. Som at han kunne følge svært unge kvinner på insta, og gamle damer i 70-årene, selvom han ikke kjente de. Jeg reagerte ikke, men syns det var merkelig.

Han ville at jeg skulle ta på han der nede selvom jeg kysset han ute f.eks på en parkeringsplass, kunne bli kald om jeg sa nei til å kose, da ble han frustrert.... men fanget meg selv i en hekt, og hadde vanskeligheter med å bryte ut. Han kunne være kald på meldinger til tider.han mente det er kjærestegreier å sende meldinger mellom datene, men noe absolutt det ikke er. Sånn holder man kontakt... samt som han var ute etter kjæreste, følte jeg han så på meg som et sexobjekt også.... men da skal man ikke juge om at man vil ha forhold... fikk alltid dårlig skyldfølelse om jeg sa nei en gang til å ha sex. På 2.date ville han ha hjemmedate. Og overnatting og frokost..... jeg sa det bliir tidlig. Han ble kald på melding etterpå.
jeg kunne fint ville sove med tskjorte  med han etter litt kos, nei du må sove uten sa han. Selvom jeg frøs veldiig . Så måtte høre på han. Visste ikke bedre :(

Jeg kunne foreslå turdate, vi gikk tur. Etter ca 20 min, da ville han dra hjemme hos meg, klarte ikke å si nei. Dro hjemme hos meg, ville kline og at jeg skulle ta av meg bh, og ligge naken og se film med han, dette er bjørnetjeneste. fortsatt spurte jeg hva er det du er ute etter, jeg er ute etter forhold jeg. Liker jo deg veldig godt sa han. Jeg sa men du gir ikke tegn på at du er ute etter forhold, du vil ha sex. Da  innrømmet han ikke ting....så tok pause. Og nå savner jeg han. Og jeg er redd for hva han har å si om meg til venner...  

Denne fyren er en drittsekk. Hva skal du med en fyr som spør om du ikke kan ta på han nedentil ute blant folk. Ikke legg noe mer energi i han 

Skrevet
TLR skrev (21 timer siden):

Denne fyren er en drittsekk. Hva skal du med en fyr som spør om du ikke kan ta på han nedentil ute blant folk. Ikke legg noe mer energi i han 

Ingen oppegående mann som respekterer den han er sammen med ber om sånt. Dette er kun fikserte menn som lever bare etter å få sex og oppfylt fantasier som f.eks å bli tatt på snoppen ute blant folk, det kan jo være på bucket lista hans av seksuelle ting han vil oppleve i livet. Kan hende noen tenker så enkelt. Men blir jo feil hvis en går ut med at man leter etter noe seriøst. Men jaggu er det mange som flagger  at de er ute etter noe seriøst mens i virkeligheten er det bare sex de er ute etter. 

Anonymkode: c4594...83d

• Liker 1
Skrevet
On 10/24/2022 at 1:28 AM, AnonymBruker said:

Slutt da! Tror du at det står feil mann stemplet i panna deres? Disse er ofte fantastiske i starten. Er jo helt umulig å vite

Anonymkode: 653fa...574

Eh nei. Det er ganske åpenbart når man går etter menn som er over ditt eget nivå. Dette gjør dere bevisst eller ubevisst fordi dere får ligge, og da tror at dere for resten også. Det gjør dere ikke. Så det står ikke "feil mann" i panna på de, men det står "OUT OF YOUR LEAGUE", men det stopper dere jo pokker ikke fra å kjøre på hver eneste gang. Dette er om mulig det mest veldokumenterte temaet innen forskning på dating. 

Anonymkode: 984ee...57b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 17.19):

Det er den voksne som har ansvar for å sette sunne grenser og å ikke manipulere den han står i maktposisjon ovenfor. 

Slutt å skrive det pisset der. En 22-åring kan sitte på Stortinget og bestemme over oss, og vedta lover og regler. En 22-åring kan bli sendt ut i krig. En 22-åring har lenge hatt alle rettigheter som en voksen person. Dersom du mener at en 22-åring ikke er i stand til å ta sine avgjørelser i kjærlighetslivet, så får du først stå på for å øke myndighetsalderen til 25 eller 30. Så får du komme tilbake hit med litt troverdighet. 

Anonymkode: 45508...2e1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingen oppegående mann som respekterer den han er sammen med ber om sånt. Dette er kun fikserte menn som lever bare etter å få sex og oppfylt fantasier som f.eks å bli tatt på snoppen ute blant folk, det kan jo være på bucket lista hans av seksuelle ting han vil oppleve i livet. Kan hende noen tenker så enkelt. Men blir jo feil hvis en går ut med at man leter etter noe seriøst. Men jaggu er det mange som flagger  at de er ute etter noe seriøst mens i virkeligheten er det bare sex de er ute etter. 

Anonymkode: c4594...83d

Det tror jeg på så vi kvinner må se faresignalene før det er for seint. Noen viser sitt sanne jeg veldig fort mens andre ikke 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 0.03):

Men da kan jo du fortelle hun forskjellen på en bra mann og en dårlig mann?

Du er vel en dårlig mann. Du kan jo da gi eksempler som skiller deg fra f eks en snill mann som respekterer kvinner?

Anonymkode: e9b14...aea

Jeg er selvsagt helt forferdelig. Faktisk både narsissist og sosiopat. Ihvertfall ifølge kakleburet her på KG.

Vel: En bra mann for en kvinne er ikke en mann som setter fyr på seg selv for å holde henne varm. En bra mann for en kvinne er ikke en dørmatte for henne.

En bra mann for en kvinne er en mann som behandler henne med respekt.

Men dagens kvinner har ikke fjerneste peiling på hva det vil si å bli behandlet med respekt av en mann – dels fordi de selv ikke aner hva respekt er, dels fordi de faktisk ikke er respektable, og dels fordi feminismen har oppdratt deres jevnaldrende menn til å bli avmaskuliniserte creeps.

En mannlig feminist er som kjent en sovevoldtekt waiting to happen.

Det er ingenting tiltalende for en kvinne ved en mann uten ryggrad. Og han kan ikke kompensere ved å "respektere" henne, fordi det bare er creepy å bli behandlet som "likeverdig" av en mann hun anser som under seg. Han vil aldri kunne bli en bra mann i hennes øyne.

Så før vi i det hele tatt kan snakke om bra menn må vi ta utgangspunkt i veldig mange andre problemer med både kvinner og menn i 2022. F.eks at damene i stadig økende grad er trashy sluts, og gutta blir feitere og mer sutrete mammadalter nærmest for hver dag som går.

Men en ting kan vi si: En fyr som behandler henne slik ham hun beskriver gjør – er det noen som helst tvil om at han er et dårlig parti?

Så kanskje hun burde ligge unna ham?

Ja, hvis dette ikke er "victim blaming", altså…?

Endret av ClausSaus
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 22.00):

Når man aktivt velger bort menn som er snille og ikke tør å nærme seg, så er man ikke et victim. 

Anonymkode: 8aa2c...fad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...