Aoo19 Skrevet 23. oktober 2022 #1 Skrevet 23. oktober 2022 (endret) hvordan unngå playere? Er redd for å bli såret Endret 6. juli av Aoo19 Feil tekst 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Skrevet 23. oktober 2022 Slutt å date… ikke vær desperat 😵 Anonymkode: f02f0...36e 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3 Skrevet 23. oktober 2022 Uff det er noen sånne menn der ute ja... Som bare er ute etter utnytte naive jenter som har et håp om kjærlighet og behov for å bli sett. De manipulerer og sweettalker for å få det de vil ha... nemlig sex og makt over følelsene til jenta. Du har problemer med å si nei og burde jobbe med å stå mer opp for deg selv og sette grenser uten å få dårlig samvittighet. Sånne menn som han de siler du ut ved å ikke ha sex før etter å ha datet LENGE først Anonymkode: a8282...126 5
FunnyBoy123 Skrevet 23. oktober 2022 #4 Skrevet 23. oktober 2022 Ikke så veldig nytt at dere damer konstant går til feil menn.. når skal dere lære av feilene dere?.. 😂 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Skrevet 23. oktober 2022 FunnyBoy123 skrev (1 minutt siden): Ikke så veldig nytt at dere damer konstant går til feil menn.. når skal dere lære av feilene dere?.. 😂 Tror du at de har "Feil mann" stemplet i panna? Greien er jo at de dårlige sidene ikke kommer frem før senere. Før lenge etter de har oppført seg eksemplarisk og fått deg på kroken Anonymkode: a8282...126 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #6 Skrevet 23. oktober 2022 14 minutter siden, FunnyBoy123 said: Ikke så veldig nytt at dere damer konstant går til feil menn.. når skal dere lære av feilene dere?.. 😂 Til hennes forsvar så er hun bare 22 år gammel da Anonymkode: 881e1...129 6
Sjokoladefruen Skrevet 23. oktober 2022 #7 Skrevet 23. oktober 2022 Du er bare 22 år TS, og denne manner er 36, ut i fra det du skriver virker han ikke som en fyr noen ønsker et langt forhold med.. Kutt han helt ut før det går lengre tid og du utvikler sterkere følelser, du kommer til å savne han - det kommer til å gå over. Det er mange andre flotte menn der ute som også er singel🫶🏼 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #8 Skrevet 23. oktober 2022 Sjokoladefruen skrev (1 minutt siden): Du er bare 22 år TS, og denne manner er 36, ut i fra det du skriver virker han ikke som en fyr noen ønsker et langt forhold med.. Kutt han helt ut før det går lengre tid og du utvikler sterkere følelser, du kommer til å savne han - det kommer til å gå over. Det er mange andre flotte menn der ute som også er singel🫶🏼 Er dessuten åpenbart at en på 36 som går etter en på 22 mangler noen skruer i hodet og er bare ute etter å utnytte en ung og naiv jente som ikke engang har hjernen ferdig utviklet. No offence mot deg ts men kritikk av denne mannen. Han burde date noen på egen alder men de gjennomskuer han nok som den dusten han er. Du burde også date noen på egen alder så du får et likeverdig forhold:) Anonymkode: a8282...126 4 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #9 Skrevet 23. oktober 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Er dessuten åpenbart at en på 36 som går etter en på 22 mangler noen skruer i hodet Aldersforskjellen går jo begge veier, så den ene er ikke noe dårligere enn den andre. Som 22 åring var 34-årige menn aldri noen jeg så på som aktuelle. Var en naturlig sperre der. Anonymkode: c1df6...60e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #10 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldersforskjellen går jo begge veier, så den ene er ikke noe dårligere enn den andre. Som 22 åring var 34-årige menn aldri noen jeg så på som aktuelle. Var en naturlig sperre der. Anonymkode: c1df6...60e Det er den voksne som har ansvar for å sette sunne grenser og å ikke manipulere den han står i maktposisjon ovenfor. Anonymkode: a8282...126 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #11 Skrevet 23. oktober 2022 FunnyBoy123 skrev (40 minutter siden): Ikke så veldig nytt at dere damer konstant går til feil menn.. når skal dere lære av feilene dere?.. 😂 Tror disse kvinnene det gjelder har like store problemer selv som mennene de møter. Anonymkode: 8aa2c...fad
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #12 Skrevet 23. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tror disse kvinnene det gjelder har like store problemer selv som mennene de møter. Anonymkode: 8aa2c...fad Helt enig. Er dette jeg prøvde å få frem. Anonymkode: c1df6...60e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #13 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tror disse kvinnene det gjelder har like store problemer selv som mennene de møter. Anonymkode: 8aa2c...fad Her er det 0 problemer. Hva legger du i problemer?😕🤔selvtillitsproblemer eller? Anonymkode: d8754...9f8 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #14 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Her er det 0 problemer. Hva legger du i problemer?😕🤔selvtillitsproblemer eller? Anonymkode: d8754...9f8 Du sier du må beføle han der nede i full offentlighet, han respekterer ikke dine grenser og kjører silent treatment eller furter hvis ikke du tilfredsstiller hans behov. Høres ikke helt sunt ut Anonymkode: a7853...b63 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #15 Skrevet 23. oktober 2022 Du «faller» ikke for feil menn. Du velger feil menn. Og de menn du faktisk har sjangs på og som hadde vært bra for deg de velger du bevisst vekk. Fordi de «ikke er bra nok». Alle kvinner gjør dette. Anonymkode: 984ee...57b 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #16 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du «faller» ikke for feil menn. Du velger feil menn. Og de menn du faktisk har sjangs på og som hadde vært bra for deg de velger du bevisst vekk. Fordi de «ikke er bra nok». Alle kvinner gjør dette. Anonymkode: 984ee...57b Sutre sutre sutre Anonymkode: a8282...126 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #17 Skrevet 23. oktober 2022 Han er en drittsekk. Og utnytter st du er yngre og usikker. Ikke savn ham. Han er ræva. Gå videre, bruk livet ditt til noe gøy og finn deg en som er hyggelig og ikke så gammel. Ingen 36-åringer med hue i behold går etter 22-åringer. Anonymkode: eca02...3fa 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #18 Skrevet 23. oktober 2022 32 minutter siden, AnonymBruker said: Sutre sutre sutre Anonymkode: a8282...126 Og dette innlegget er liksom ikke sutring? Anonymkode: 24f3b...f3a 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #19 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og dette innlegget er liksom ikke sutring? Anonymkode: 24f3b...f3a Klarer du ikke skille de to tingene fra hverandre? Det å fortelle om å ha blitt løyet til og utnyttet av en kald og kynisk person som såret en og tatt til misbruk av en 14 år eldre person og det å komme inn i tråden å sutre med en eller annen idiotisk teori om kvinners valg som ikke engang stemmer bare fordi man syntes synd på seg selv for å ikke være den som blir valgt? Anonymkode: a8282...126 1
ClausSaus Skrevet 23. oktober 2022 #20 Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Aoo19 skrev (7 timer siden): Jeg holdt på med en fyyr nylig. No har vi tatt en liten pause. Jeg falt så altfoor fort. Han var fliink med oord.og mye annet. Gikk ikke opp for meg at jeg ble blind. Vi oppførste oss som kjærester hele tiden, kysse på matbutikken blant folk, holde hender, spise sammen på mc donalds ute, møtte venna hans. Han kunne legge armen rundt meg tidlig på 1.date; snakke om å feriere sammen, dra på turer sammen og kino. Han var alt jeg så etter hos en drømmekjæreste, praten gikk lett på 1.date, og planla fort 2.date. Jeg er 22 og han snart 36 år. Han sa at han likte meg svært godt... og var ute etter forhold MED meg. Helt til jeg begynte å se noen røde flagg, og det etter noen dater. Som at han kunne følge svært unge kvinner på insta, og gamle damer i 70-årene, selvom han ikke kjente de. Jeg reagerte ikke, men syns det var merkelig. Han ville at jeg skulle ta på han der nede selvom jeg kysset han ute f.eks på en parkeringsplass, kunne bli kald om jeg sa nei til å kose, da ble han frustrert.... men fanget meg selv i en hekt, og hadde vanskeligheter med å bryte ut. Han kunne være kald på meldinger til tider.han mente det er kjærestegreier å sende meldinger mellom datene, men noe absolutt det ikke er. Sånn holder man kontakt... samt som han var ute etter kjæreste, følte jeg han så på meg som et sexobjekt også.... men da skal man ikke juge om at man vil ha forhold... fikk alltid dårlig skyldfølelse om jeg sa nei en gang til å ha sex. På 2.date ville han ha hjemmedate. Og overnatting og frokost..... jeg sa det bliir tidlig. Han ble kald på melding etterpå. jeg kunne fint ville sove med tskjorte med han etter litt kos, nei du må sove uten sa han. Selvom jeg frøs veldiig . Så måtte høre på han. Visste ikke bedre Jeg kunne foreslå turdate, vi gikk tur. Etter ca 20 min, da ville han dra hjemme hos meg, klarte ikke å si nei. Dro hjemme hos meg, ville kline og at jeg skulle ta av meg bh, og ligge naken og se film med han, dette er bjørnetjeneste. fortsatt spurte jeg hva er det du er ute etter, jeg er ute etter forhold jeg. Liker jo deg veldig godt sa han. Jeg sa men du gir ikke tegn på at du er ute etter forhold, du vil ha sex. Da innrømmet han ikke ting....så tok pause. Og nå savner jeg han. Og jeg er redd for hva han har å si om meg til venner... Velg bedre menn eller hold sutringen din for deg selv. Endret 23. oktober 2022 av ClausSaus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå