Gå til innhold

Til dere som er menn her inne..

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Et av de største norskspråklige debattforum, hvor det debatteres relevante saker? Ser ikke helt mysteriet altså. 🤷‍♂️

Anonymkode: 953b4...25d

Hvis dette er en av de største norskspråklige debattforum, så er det tragisk og en grunn til uro😮

Anonymkode: 29063...c61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde mye tid til overs, prøvde, og ble kjent med mange trivlige folk.

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvis dette er en av de største norskspråklige debattforum, så er det tragisk og en grunn til uro😮

Mye mulig.

Anonymkode: 953b4...25d

Skrevet

Jeg brettet ut hjertet mitt her for mange år siden og opplevde tre sider med damer som kjørte en kniv inn i hjertet mitt. Tror jeg telte 2 eller 3 innlegg fra det jeg mistenker var eldre kvinner med litt mer mellom ørene som faktisk viste medfølelse.

Derfor kommer jeg hit periodisk for å se om jeg har blitt mer herdet fra kommentarene som skrives her inne. Tør påstå jeg nå er tilnærmet lik immun mot det som skrives her, så kommer vel ikke til å opprette ny konto eller tilbringe så mye mer tid her. 

Langt mer effektivt å bli herdet her inne, enn å bruke tid inne på kontoret til en psykolog en gang i mnd hvor man ikke kommer noen vei.

Anonymkode: 59dc4...b9a

• Hjerte 2
Skrevet

Kom tilfeldig over KG da jeg googlet om barnefordeling.  Logget meg inn fordi jeg leste innlegg som jeg følte meg provosert av.  

Er alenefar med full omsorg for to barn.  Har kjæreste og er ikke interessert i å bli nærmere kjent med noen her på KG. 

Anonymkode: f2424...e95

• Liker 1
Skrevet
On 10/23/2022 at 12:44 PM, AnonymBruker said:

Det er ikke et av de største, det er det desidert største  

Uansett til TS så er svaret todelt.

Det ene er som andre sier at Google ofte sender deg hit og da blir man sittende og lese tråder og skal man svare trenger man profil. 

Det andre er at VGD opphørte som forum i fjor. Var selv aktiv der og trengte en erstatning. Fridiskusjon.no er et fint forum og sikkert like mannsdominert som KG er kvinnedominert men aktiviteten der er mer konsentrert til færre tråder så spennet er mindre. 

• Nyttig 1
Skrevet
Påkrevd skrev (På 23.10.2022 den 2.07):

Hvorfor triller jeg gjerne en tur med barnevogn? Hvorfor står jeg hver dag på kjøkkenet og lager mat og baker? Hvorfor steller jeg rosebusken i hagen? Og hvorfor er jeg på kvinneguiden? Fordi jeg mener en mann kan håndtere alt dette like godt som en kvinne. 

Romfart, miljø, mat, helse, biler, trening, familie, sex, jobb, vedfyring, reise, religion, vitenskap og nyheter. Bare en liten brøkdel av det som diskuteres her inne. Tenker du at kvinner er de eneste som har noe å komme med på disse områdene?

Mulig forumet har sitt utspring fra en side som i hovedsak frekventeres av kvinner, men det har vokst seg milevis forbi det stadiet. Hvis ikke menn kan være på kvinneguiden, bør ikke kvinner få bli brannmenn heller. Eller.....brannkonstabel heter det vel nå, så da kunne til gjengjeld kanskje kvinneguiden bytte navn til folkeguiden?

Og hvorfor vi oppretter profil? Det må man vel, hvis man skal skrive noe?

Ja kan du skrive så mye tull har du jo for mye fritid. Du kan korte det ned til det, vel 😄 

Anonymkode: 9a35d...e81

Skrevet

Jeg ville vite om det var noe jeg trengte å vite før jeg bytta vannlås på vasken på badet. Alle forum hvor det var menn svarte med "Er du kjerring, kan du ikke det??" osv. Jeg googlet og fant en tråd her hvor det var beskrevet og det var ikke en eneste nedlatende kommentar. En stund etter det gikk jeg inn her og spurte om tips til julegaver til både søster og kjæreste, og jeg fikk bare gode svar. Etter det var jeg ikke her på noen år, men jeg trengte råd en gang og havnet på KG, jeg fikk svar på det jeg lurte på og etter det har jeg vært her.

• Liker 3
Skrevet

Link til den oversharing på Facebook tråden. Og så var det underholdene her. Å diskutere i mannsdominerte forum er utrolig kjedelig…

Anonymkode: 081c2...db2

• Liker 2
Skrevet

for å trolle ;) om du vet hva sarkasme er

Anonymkode: c92d8...df1

• 11 måneder senere...
Skrevet

Diskusjon.no har blitt verre de siste årene. Moderatorene svarer med negativ tone, og de bruker lang tid på å svare på e-post som jeg har sendt til dem. 

Anonymkode: ed167...4f5

Skrevet

Mye å le av. Spesielt i sex og samlivsforumene. 

Anonymkode: 2842e...b3f

Skrevet

Inget annet norsk forum har så mange helt crazy diskusjoner som her.

Anonymkode: c89aa...fe8

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skulle jeg ellers lære hvor onde alle menn er.

Anonymkode: 131b5...c20

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bilforumet. Veldig bra, og kvinner er de beste sjåførene.

Anonymkode: 6b05d...2af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 1.27):

Hva fikk dere til å gå inn på KG i utgangspungtet? Og deretter opprette en konto her? 

Kompis som tipsa meg om siden om jeg ville ha meg en god latter. Det hadde han rett i! For 2 uker siden sånn ca traff jeg ei frøken på byen.. Hu er visst her inne hu au😂😂😂 Men sånn går no dagan!

• Liker 1
Skrevet

Syntes det var så generelt mye feil informasjon og diverse. Så tenkte at jeg kunne bidra litt. Pluss at jeg sliter  med  sosial angst og liker ikke mennesker. Bruker diverse forum og lignende. Kan se  på det som trening.

• Liker 1
Gjest Adobyen
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 1.27):

Hva fikk dere til å gå inn på KG i utgangspungtet? Og deretter opprette en konto her? 

Helt tilfeldig. Jeg drev og googlet etter noe, husker ikke hva. Et av treffene linket inn på KG. Jeg leste litt og registrerte meg. Det passet bra, for jeg hadde akkurat havnet på uføretrygd og hverdagen var snudd opp ned. Lite søvn og lange netter med underholdning og diskusjon her. November 2021. :) 
Det er jo alle typer mennesker og interesser her, og jeg tenker faktisk ikke på hvilket kjønn eller alder de forskjellige er. Det er helt likegyldig når det ikke er noen datingside.

Endret av Adobyen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...