Gå til innhold

Hva er det rareste du har opplevd?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 hours ago, Agent smith said:

Aha, en typisk kveld på byen i Oslo altså

Gotta love it!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde en naturlig forklaring, men akkurat i øyeblikket var jeg superforvirra.

Hadde sovnet, men våknet av noen rare lyder. To katter som slåss tenkte jeg, i halvsøvne. Nei, det var ikke helt det, er det kanskje et spebarn? Hørtes ut som sånn skikkelig grinete sur spebarn. Men nei, det må være en gris... er sånn hvining. Lydene skifta liksom fra katteskrik til spebarn til gris med noe satanistisk og djevelsk over seg. Så slutta det. Jeg fikk ikke sove resten av natta.

Dagen etter søkte jeg etter forskjellige dyrelyder på YouTube, og fant ut at det var grevling. Fy faen for en lyd!!!!

Anonymkode: bc96b...7e1

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det hadde en naturlig forklaring, men akkurat i øyeblikket var jeg superforvirra.

Hadde sovnet, men våknet av noen rare lyder. To katter som slåss tenkte jeg, i halvsøvne. Nei, det var ikke helt det, er det kanskje et spebarn? Hørtes ut som sånn skikkelig grinete sur spebarn. Men nei, det må være en gris... er sånn hvining. Lydene skifta liksom fra katteskrik til spebarn til gris med noe satanistisk og djevelsk over seg. Så slutta det. Jeg fikk ikke sove resten av natta.

Dagen etter søkte jeg etter forskjellige dyrelyder på YouTube, og fant ut at det var grevling. Fy faen for en lyd!!!!

Anonymkode: bc96b...7e1

Det er ille lyd. Var to grevlingunger utenfor vårt hus som hylte og skreik, jeg trodde det var en katt som var tatt av en løshund. Var ute med stokk for å få bort hunden og shit jeg var redd😱

Anonymkode: d6fca...e0f

Skrevet

Husker et "mareritt " jeg hadde som barn. Jeg våkna midt på natta og det satt to gamle damer på en benk ved soveromsdøra. Det var litt som om de var gjennomsiktige, men ikke helt.

Våkna også en natt av at familien min stod foran sengen min. Moren min, så ble hun til faren min, deretter morfar, mormor, min bror.. 

Husker det var skikkelig ekkelt. Drømmen var så "ekte". Jeg tror ikke på noe overnaturlig, men det er fortsatt det mest "overnaturlige" jeg har opplevd. Husker jeg gjemte meg under dyna, men at skikkelsene fortsatt var der når jeg kikket igjen.

Anonymkode: 7c238...b1f

• Hjerte 1
Skrevet

Kom på noe. For en del år siden bodde jeg i ett hus hvor taklampa, en slik spotlampe med tre pærer, skjøt ut den ene pæra med ett smell. Det skjedde flere ganger.

I samme hus våknet jeg en natt av at rommet var helt hvitt, badet i ett sterkt lys. Dro dyna over hodet og knep igjen øynene og allikevel trengte lyset igjennom. Litt svakere men fortsatt lyst og hvitt. En kveld hørte jeg noe som hørtes ut som en klinkekule som rullet over gulvet og av og til traff noe metall. Jeg hadde besøk og besøket hørte det også. Huset var på bakkeplan, ingen kjeller eller krypkjeller.

Anonymkode: d6fca...e0f

Skrevet

Jeg har opplevd mye rart. 

Jeg hadde et bilde av morfar "moffa" på  veggen,  en kveld begynte det komme en lyd fra bilde hørtes litt ut som lyden av en husflue lyden økte i styrke og plutselig spretter bildet ned på gulvet der det snurrer rundt og rundt!! Jeg hyler friker helt ut. Min umiddelbare handling er å ta bilde løpe til terrassen og kaste det ut😯

Lukker døra og gjemmer meg på soverommet 😂fikk ikke sove mer den natta for å si det sånn! 

Neste dag prøver jeg se om jeg finner noe rart med bilde tar det ut av ramma for å se om det er fluer inni prøvde finne en logisk forklaring. Men ikke no🙈

Jeg lot bilde ligge en måned på terrassen før jeg tok det inn😂

Om moffa, som er død prøvde gi meg en beskjed eller noe så skjønte jeg den ikke 😂🙈😇🤪

Skrevet

Ayahuascasermoni i Amazonas.

Anonymkode: 39fef...277

Skrevet
Jentegutt skrev (På 7.11.2022 den 0.42):

Hadde fått fnatt og klaus ja😂

Men, det var jo hvis du brukte dem. Kanskje du ville kost med dem, på samme måte som de andre likte. En helt annen diskusjon. 

Anonymkode: a16fa...420

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men, det var jo hvis du brukte dem. Kanskje du ville kost med dem, på samme måte som de andre likte. En helt annen diskusjon. 

Sorry, nei har ikke en fetisj for sokker ☺️

Skrevet
Jentegutt skrev (På 11.11.2022 den 16.09):

Sorry, nei har ikke en fetisj for sokker ☺️

Men føtter? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Men føtter? 

Jeg syns føtter er pent visst de er velstelt 😁men ingen fetisj 🙂

Skrevet

Nok en tråd ødelagt av fotfolkene her inne.. 

Anonymkode: d2bec...0df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...