Gjest dreamstar Skrevet 24. oktober 2022 #21 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns det er litt drøyt, men det kan være fordi det er samme aldersforskjellen som det er mellom meg og lillebror, kunne aldri falt meg inn å date noen av hans venner. Og etter det du har fortalt i denne tråden burde du holde deg unna, hun er 17 år og oppfører seg som en 17 åring, aka umodent. Lukter drama på lang vei. Anonymkode: 83467...e9b Hvis du var 17, og din brors venner var 21, så hadde nok saken stilt litt annerledes vil jeg tro 😉
Gjest Vitalogy Skrevet 24. oktober 2022 #22 Skrevet 24. oktober 2022 Om fire års aldersforskjell: 25 og 21 er ikke det samme som 21 og 17. Verken i samfunnets øyne eller i modenhetsforskjell! En vanlig 17-åring mangler et knepp utvikling, selv om jenter generelt er hakket mer modne enn gutter i den alderen. Jeg ville skygget banen, trådstarter, også mtp. det som skjedde. Du trenger ikke "lete" etter andre 01-ere og eldre, det gjør ingenting om en partner er litt yngre enn deg, men 17 blir gjerne for ungt av sosiale årsaker.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #23 Skrevet 24. oktober 2022 dreamstar skrev (37 minutter siden): Hvis du var 17, og din brors venner var 21, så hadde nok saken stilt litt annerledes vil jeg tro 😉 Nei, har aldri vært interessert i eldre gutter/menn. Hvis jeg måtte velge hadde jeg datet en 4 år yngre fyr enn eldre (er 22), men under 18 blir litt kvalmt for min del, uansett kjønn (er bifil). Anonymkode: 83467...e9b
Gjest dreamstar Skrevet 24. oktober 2022 #24 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, har aldri vært interessert i eldre gutter/menn. Hvis jeg måtte velge hadde jeg datet en 4 år yngre fyr enn eldre (er 22), men under 18 blir litt kvalmt for min del, uansett kjønn (er bifil). Anonymkode: 83467...e9b Åja, okay, vi er forskjellige. Har alltid gått for eldre menn selv, da de er oftere mer modne enn de yngre. Min nåværende er 6 år eldre. Jeg er langt fra så ung som deg da 😉
Leselusa Skrevet 24. oktober 2022 #25 Skrevet 24. oktober 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel Mvh. Leselusa, mod.
Fremhevede innlegg