Gå til innhold

01 og 05

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang i hele mitt liv er noen faktisk interessert i meg og synes Jeg er attraktiv, men jeg er livredd for å få ekle kommentarer om jeg faktisk innleder et forhold med henne når jeg er 01 selv. Bør jeg bare holde avstand?

Anonymkode: 33289...d04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være smart å vente et par år. 

Anonymkode: e7605...508

Gjest Lillefinger
Skrevet

Du bør omfavne gleden og spørre deg selv om du ønsker denne personen, eller om frykten din skal hindre deg.

Skrevet

Hva betyr 01 og 05?

Anonymkode: cb0ce...5ed

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva betyr 01 og 05?

Anonymkode: cb0ce...5ed

Født i 2001 og født i 2005 

Gjest Lillefinger
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spiller det noen rolle?

Endret av Lillefinger
Skrevet

Dere er 17 og 21 år. Så lenge det er frivillig fra begges side, hva er problemet?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest dreamstar
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

For første gang i hele mitt liv er noen faktisk interessert i meg og synes Jeg er attraktiv, men jeg er livredd for å få ekle kommentarer om jeg faktisk innleder et forhold med henne når jeg er 01 selv. Bør jeg bare holde avstand?

Nei, ser ingen problem i at dere er 17 og 21. Syns du skal utforske dette hvis du liker henne.

Ekle kommentarer kan man aldri gardere seg mot uansett. Min mann er 6 år eldre, og jeg traff han da jeg var 21. Hans kamerater tulla med at han var på barnerov osv, men det var jo bare kameratslig erting det da, ikke noe vondt ment.

Endret av dreamstar
Skrevet
15 hours ago, dreamstar said:

Nei, ser ingen problem i at dere er 17 og 21. Syns du skal utforske dette hvis du liker henne.

Ekle kommentarer kan man aldri gardere seg mot uansett. Min mann er 6 år eldre, og jeg traff han da jeg var 21. Hans kamerater tulla med at han var på barnerov osv, men det var jo bare kameratslig erting det da, ikke noe vondt ment.

Huff nå ble det mye drama. Jeg da til henne at jeg var litt interessert i henne tilbake og da har hun tydeligvis gått rundt til folk på en fest hun var på i går og sagt at jeg er creepy. Vil virkelig ikke ha noe rykte på meg at Jeg er noe slags pedo eller lignende.

Gjest dreamstar
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Huff nå ble det mye drama. Jeg da til henne at jeg var litt interessert i henne tilbake og da har hun tydeligvis gått rundt til folk på en fest hun var på i går og sagt at jeg er creepy. Vil virkelig ikke ha noe rykte på meg at Jeg er noe slags pedo eller lignende.

Uffda, men det virker ikke som hun er moden nok for å involvere seg i et forhold hvis dette stemmer. Pedo er du så langt fra, hun er jo 17 år, ikke 7...

Skrevet
40 minutter siden, dreamstar said:

Uffda, men det virker ikke som hun er moden nok for å involvere seg i et forhold hvis dette stemmer. Pedo er du så langt fra, hun er jo 17 år, ikke 7...

Ja skjønner ikke hvorfor hun går til folk å sier jeg er creepy når det er hun som sa til meg først at hun var interessert. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja skjønner ikke hvorfor hun går til folk å sier jeg er creepy når det er hun som sa til meg først at hun var interessert. 

Bare drit i henne. Kanskje hun ikke vet det selv en gang. 

Anonymkode: 4a9c8...d37

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ligg langt unna henne, lukter drama lang vei. Tror du bare får mer hodebry enn glede ut av det her, og hun er jo åpenbart ikke moden nok til forhold dersom hun går å snakker dritt om det etter at hun har flørtet med deg. 

Anonymkode: c8d42...9b6

• Liker 1
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Kan være smart å vente et par år. 

Anonymkode: e7605...508

Herregud det er jo knapt noe forskjell her. Hun er 17

Anonymkode: b4e28...ed5

Skrevet

du burde holde deg unna ja

leste en som spurte om ei på 22 kunne date en på 31 eller noe, så kom det kommentarer med at hun var for ung, men dette her er det ingen som griller deg.

hun er for ung og hun er under 18. du burde date noen som er mellom 21-25. skjønner at det føles magisk at noen "liker" deg for første gang, men det betyr ikke at du skal date dem.

igjen. hold deg unna!

Anonymkode: 32726...77e

Gjest Fireman4
Skrevet

Det er ikke så stor forskjell på 21 og 17. Var selv sammen med L da hun var 21, og jeg 26.

Skrevet

Jeg har ei datter på 17 år. Hadde ikke oppmuntrer henne til å bli sammen med en mann på 21. syntes du skal la det bli med tanken.

Anonymkode: 3677f...331

Gjest dreamstar
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ei datter på 17 år. Hadde ikke oppmuntrer henne til å bli sammen med en mann på 21. syntes du skal la det bli med tanken.

Muligens en smule overbeskyttende?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvem hun skal date er vel uansett ikke din sak. 

Anonymkode: 4a9c8...d37

• Liker 1
Skrevet

Syns det er litt drøyt, men det kan være fordi det er samme aldersforskjellen som det er mellom meg og lillebror, kunne aldri falt meg inn å date noen av hans venner. Og etter det du har fortalt i denne tråden burde du holde deg unna, hun er 17 år og oppfører seg som en 17 åring, aka umodent. Lukter drama på lang vei.

Anonymkode: 83467...e9b

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...