Gå til innhold

Han elsker meg - i fylla

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i litt over en mnd nå. Ting går veldig bra, vært hos han i 2-3 dager nesten hver uke. Vil vel si at vi oppfører oss som kjærester. Har møtt mange kompiser og litt familie. Vi har lenge sagt at vi er glade i hverandre (han var den første som sa det, når han var litt brisen vel og merke🙈) men så var han full i går og da fikk jeg en melding hvor det sto at han elsket meg. 

ble litt paff og visste ikke helt hva jeg skulle svare, så endte opp med å ringe han for å høre om han faktisk var klar over hva han skrev. Joda, det var han, mente det oppriktig og han sa at jeg ikke måtte overtenke det. Jeg sa at jeg ikke ønsket å si det tilbake når han var full, men da fikk jeg til svar at det gikk fint, for han visste vist at jeg elsket han tilbake.

Har planer om å snakke med han om det i dag, bare for å høre om han fortsatt mener det i edru tilstand. Ikke det at jeg forventer at han nå skal begynne å si det til meg hver dag eller noe, jeg vet jo ikke selv om jeg er klar for i si det til han heller. Misforstå meg rett, jeg er forelska og har følelser for han, men «elsker deg» er veldig store ord. 

er det noen som har vært i en lignende situasjon eller har noen råd om hvordan jeg skal ta det opp med han? Magefølelsen min sier at han mente det han sa, men samtidig veit man jo ikke om det bare er «fylleprat».

Anonymkode: 37748...4a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke stress med det. 

Dere er hos hverandre halve uka og har det fint og er glade i hverandre. 

Nyt det 

Anonymkode: 040b1...352

• Liker 2
Skrevet

Det å elske kan man først si når det har gått mye lengere tid. Det tar tid å bli kjent. Forelsket, ja. Elske, nei. 

Jeg ville sagt at det var fylleprat fra en usikker mann, og at "jeg elsker å tilbringe tid med deg", hadde passet bedre. 

Anonymkode: 576a1...4a9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan han ikke si det i edru tilstand, så er det bare rølp uten ryggrad.

Anonymkode: 576a1...4a9

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt det opp eller gjort det til noe big deal. Action speaks louder than words så hvis han virkelig elsker deg så vil han gjøre innsats for å vise det fremover og selv bringe det opp på banen igjen. Utrolig kleint å si noe i fylla som den andre legger mye i og skal ta en alvorsprat om 

Anonymkode: 77256...c01

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde ikke tatt det opp eller gjort det til noe big deal. Action speaks louder than words så hvis han virkelig elsker deg så vil han gjøre innsats for å vise det fremover og selv bringe det opp på banen igjen. Utrolig kleint å si noe i fylla som den andre legger mye i og skal ta en alvorsprat om 

Anonymkode: 77256...c01

Har ikke fått snakket med han enda, men har tenkt litt på det og bestemt meg for å bare la det ligge ja. Hvis han spør meg om hva han sa i går, så nevner jeg det. Men spør nok ikke om han mener det eller ikke. Det vil jeg, som du sier, merke etterhvert.

Anonymkode: 37748...4a9

• Liker 3
Skrevet

Ja la dette ligge. 
sier han det i edru tilstand kan dere ta praten da. 

Anonymkode: 106e6...58a

Skrevet

Hadde ikke tatt det seriøst etter bare 4 uker. Dere kjenner hverandre jo ikke.

Anonymkode: 2ddcb...b78

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke ta det opp med han igjen. Stakkars fyr, for ei terping du driver med. Folk kan legge forskjellig i det "å elske" også. 
Glem nå at han sa det og bare la ting fortsett å utvikle seg mellom dere. 

Anonymkode: 38bba...b84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...