AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Ser det er veldig in for tiden. Sett å Finn at det er mange sorte kjøkken. Synes det er kult, men selv tror jeg jeg hadde syntes det ble for mørkt i lengden. Hva synes du? Anonymkode: ff45e...714 1
visp Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg syns det er tungt og trist. Dessuten så syns flekker ol. mye bedre på svart enn på hvitt. 11 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #5 Skrevet 22. oktober 2022 Er lei etter å ha sett det i snart ti år. Det må vel snart være på vei ut? Anonymkode: cff87...31a 14 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #6 Skrevet 22. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: Er lei etter å ha sett det i snart ti år. Det må vel snart være på vei ut? Anonymkode: cff87...31a Det er ut for lengst, nå er det visstnok grønne kjøkken som er in. (Men skal man slavisk følge kjøkken-trender, så blir det raskt veldig dyrt) Anonymkode: 15f0e...e2c 5
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2022 #7 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg hadde likt det i overgangen tenår/tyveårene, for da var jeg glad i annerledeshet og særlig slikt som "de andre" ikke ville ha selv, "for det var stygt". I dag er jeg ikke i opprør og hadde (før i tiden) blånektet på den fornuftige varianten av meg selv som jeg har blitt. Sort er veldig upraktisk. Flekk og støvsamler....og det sluker til seg masse lys fra alt i nærheten, så nei, jeg hadde aldri vurdert å ha det. Så har vi den andre tingen som heter mote; jeg vil ikke ha sånne ting som alle andre vil ha. Jeg syns vi mennsker er verd mere enn å måtte ha det likt som i en saueflokk og jeg vil ha det jeg syns er fint. Uansett va det måtte være, så fortjener unike meg å ha unike omgivelser rundt meg og ...på kjøkkenet også. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #8 Skrevet 22. oktober 2022 Kan være fint, men det blir som regel for mørkt for meg. Liker det lyst. Har hvitt kjøkken selv, med sorte detaljer. Dvs sort vask, kran, vifte og hvitevarer. Veldig fornøyd med den kombinasjonen. Men helt svart kjøkken kunne jeg ikke hatt. Anonymkode: cfa98...833
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #9 Skrevet 22. oktober 2022 Syns ofte det blir for tungt, maskulint og upraktisk mtp flekker. Måtte vært er veldig stort og lyst rom med masse vinduer og andre elementer som balanserte uttrykket. Anonymkode: d6b8e...b54 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #10 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg liker ikke det. Jeg synes det blir for mye, for tungt, for trist ja. Men, jeg har selv mørkegrått kjøkken, 75% svart. Og det synes jeg er helt passe 😄 Men jeg har aldri vært fan av sterke kontraster, selv når "alle" malte i Chi (den hviteste hvit) syntes jeg også da at den var FOR hvit, for sterk. Og jeg har heller aldri blitt fan av helt hvit kjøkken. Moter er en ting, men egen smak varierer jo også.. Anonymkode: 0614c...732 1
Motelvibes Skrevet 22. oktober 2022 #11 Skrevet 22. oktober 2022 Ønsker meg det! Litt fransk bistro-stil, er jo in det nå.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #12 Skrevet 22. oktober 2022 Liker det ikke. Det er tungt og hardt, og i mange tilfeller ser det veldig billig ut. Jeg lurer på når alt dette svarte er over og skal ut av husene til folk. Svart armatur og vask, svarte hylleseksjoner, svartmalte vegger (det sykeste av alt), svart dekor/interiør/møbler, svart badeinnredning… Det har pågått i flere år, og ser ut til å fortsette. Ironien til slutt er at vi har svart kjøkken selv. Nei-lista da vi kjøpe ny leilighet var lang, så jeg var klar på at om alt ellers klaffer, så skal det gå an å leve med at kjøkkenet er svart. Ble så klart sånn. Men det er heldigvis struktur i det fordi det er i eik, så det blir ikke fingermerker. Likevel, hardt og tungt er det, etter min smak. Leiligheten ellers er veldig lys og åpen, derfor går det greit. Anonymkode: 5c3a3...2ca 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #13 Skrevet 22. oktober 2022 Det er over lista: «det skal jeg aldri mer ha». Så det er bytta ut. Anonymkode: c97be...396 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #14 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg har hatt sort matt kjøkken siden vi bygde hus i 2015. Har angret mye på det, for det blir så fort skittent. Må vaske dører hver dag hvis det skal se fint ut. Får mye skryt for kjøkkenet, at det ser kult ut. Men, i 2015 syns mange jeg var gal😅 Neste kjøkken blir IKKE sort. Anonymkode: cac41...a94 1
-jk- Skrevet 22. oktober 2022 #15 Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg lurer på når alt dette svarte er over og skal ut av husene til folk. Svart armatur og vask, svarte hylleseksjoner, svartmalte vegger (det sykeste av alt), svart dekor/interiør/møbler, svart badeinnredning… Det har pågått i flere år, og ser ut til å fortsette. Anonymkode: 5c3a3...2ca Hehe, vi har svart tak (matt) i et stort rom 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #16 Skrevet 22. oktober 2022 Kunne aldri hatt svart, da hadde jeg malt om. Jeg leier, og pleier ikke bry meg om veggfarge, men liker best en nyanse av hvitt, da jeg liker LYS, særlig om vinteren. Anonymkode: abf0f...df3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #17 Skrevet 22. oktober 2022 Synes matt svart er kjempefint. Ikke så glad i andre farger på kjøkken, klassisk hvit eller en annen som ikke er gul som bomull er også ok. Anonymkode: be79d...0a5 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #18 Skrevet 22. oktober 2022 Grusomt, nitrist og helt for jævlig. Anonymkode: 43f83...f8a 2
minienthe Skrevet 22. oktober 2022 #19 Skrevet 22. oktober 2022 Elsker sorte og mørke kjøkken så lenge det har skikkelige håndtak og ikke disse "spaltene/slissene" eller kun magnetlukking jeg har sett over alt de siste årene. Men jeg er også veldig glad i grått og mørkt og gjerne litt dunkle rom. Det verste jeg kan oppholde meg i er lyse rom hvor det er alt for mye vinduer/lysinnslipp uten mulighet for å stenge igjen. Føler meg som en gullfisk i akvarium i den typen rom og jeg blir fysisk stresset av for mye lyst eller hvitt i fargepaletten. Helt greit på besøk men å bo der, aldri i livet. Jeg har alltid vært glad i sort, grått og andre mørke farger og toner men har null problem med å se at andre synes det kan være utenfor deres smak. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #20 Skrevet 22. oktober 2022 Synes svart interiør blir altfor stusselig og mørkt. Farger gir meg glede og godt humør! Svart er stilig i sine sammenhenger, men ikke som dominerende farge i et rom. Nå skal jo alt være «dempet sort» (er plutselig ikke svart lenger heller, men SORT)… Anonymkode: 571c8...692 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå