Gå til innhold

Nær venninne inviterte ikke meg til sin bursdagsfeiring :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sist helg hadde venninna mi bursdag og valgte å feire bursdagen sin på restaurant og så  bowling, det som såret meg var at hun hadde nevnt dette 2-3 uker før bursdagen at hun KANSJE skulle invitere nærmeste venner.. inkludert meg, hun va ikke sikker på hva hun tenkte å gjøre på bursdagen men hun endte  med å bare invitere hennes venninne med kjæresten og sin egen kjæreste så klart.., de var 4.. nå vet jeg ikke om dette ble som en slags dobbel date.

Men ble litt skuffet inni meg.. 

Etter på tror jeg at det var pga andre kompisen ikke kunne være med pga jobb.. da man kan være 6 stk på en bane

Er det jeg som tenker for dypt i dette eller er det bare å la gå?

 

Anonymkode: 1bfb2...a2b

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lov å bli skuffet, men jeg ville ikke lagt for mye i det. Det var en dobbel date med et par og ikke som om hun inviterte en gjeng og lot deg være.

Anonymkode: e0d68...d50

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist helg hadde venninna mi bursdag og valgte å feire bursdagen sin på restaurant og så  bowling, det som såret meg var at hun hadde nevnt dette 2-3 uker før bursdagen at hun KANSJE skulle invitere nærmeste venner.. inkludert meg da vi møttes for cafe, hun var ikke sikker på hva hun tenkte å gjøre på bursdagen men til slutt  endte hun  med å bare invitere hennes venninne med kjæresten og sin egen kjæreste så klart.., de var 4.. nå vet jeg ikke om dette ble som en slags dobbel date. Eller hadde det blitt for dumt om jeg selv var invitert?

Men ble litt skuffet inni meg.. 

Etter på tror jeg at det var pga andre kompisen ikke kunne være med pga jobb.. da man kan være 6 stk på en bane

Er det jeg som tenker for dypt i dette eller er det bare å la gå? Blir bare små lei meg

Anonymkode: 7e1be...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt lei meg. Hvorfor velge en aktivitet der man stenger ute en person?

Anonymkode: 60dbc...1c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tenk så mye på det. Jeg og samboeren min har et vennepar som vi finner på ting med i blant, og da inviterer vi ikke andre. Det er ikke vondt ment. Vet ikke hvor gamle dere er, men mange vil helst bare ha en rolig bursdag uten full fest og masse folk når de blir eldre. 

Hvis dere møtes ofte ellers, så ville jeg ikke sett på dette som utestenging. Kanskje du kan invitere henne på kafe eller noe og dere to kan feire bursdagen hennes? :)

Anonymkode: f7b5a...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjedelig at hun hadde sagt at du kanskje fikk komme, det bygger forventinger... Men synes ikke dette er utestenging når det ble bare to par, ingen andre. Kan hende det ble mest praktisk med en "dobbeltdate", som du sier.

Anonymkode: 8a48b...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg litt, hun burde jo ikke ha gitt deg forventninger om å bli invitert, med mindre du spurte direkte?

Uansett er det jo ikke sånn at hun inviterte en hel gjeng bortsett fra deg. Det hadde vært mye verre. Jeg tror du bare får la det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (1 time siden):

Jeg forstår deg litt, hun burde jo ikke ha gitt deg forventninger om å bli invitert, med mindre du spurte direkte?

Uansett er det jo ikke sånn at hun inviterte en hel gjeng bortsett fra deg. Det hadde vært mye verre. Jeg tror du bare får la det gå.

Jeg vet. Synes bare det var dumt  å få forventninger.. 

Tror hun ikke inviterte meg allikevel da  hennes nærmeste kompis ikke kunne vere med. 

Anonymkode: 7e1be...e35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke tenk så mye på det. Jeg og samboeren min har et vennepar som vi finner på ting med i blant, og da inviterer vi ikke andre. Det er ikke vondt ment. Vet ikke hvor gamle dere er, men mange vil helst bare ha en rolig bursdag uten full fest og masse folk når de blir eldre. 

Hvis dere møtes ofte ellers, så ville jeg ikke sett på dette som utestenging. Kanskje du kan invitere henne på kafe eller noe og dere to kan feire bursdagen hennes? :)

Anonymkode: f7b5a...726

Neida, synes bare det var litt kjedelig å ikke bli inkludert og få forventninger, når hun nevnte at hun hadde inviter meg også på bowlingen.

Jeg er 22 år og hun er 23 år

Anonymkode: 7e1be...e35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er lov å bli skuffet, men jeg ville ikke lagt for mye i det. Det var en dobbel date med et par og ikke som om hun inviterte en gjeng og lot deg være.

Anonymkode: e0d68...d50

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke tenk så mye på det. Jeg og samboeren min har et vennepar som vi finner på ting med i blant, og da inviterer vi ikke andre. Det er ikke vondt ment. Vet ikke hvor gamle dere er, men mange vil helst bare ha en rolig bursdag uten full fest og masse folk når de blir eldre. 

Hvis dere møtes ofte ellers, så ville jeg ikke sett på dette som utestenging. Kanskje du kan invitere henne på kafe eller noe og dere to kan feire bursdagen hennes? :)

Anonymkode: f7b5a...726

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt kjedelig at hun hadde sagt at du kanskje fikk komme, det bygger forventinger... Men synes ikke dette er utestenging når det ble bare to par, ingen andre. Kan hende det ble mest praktisk med en "dobbeltdate", som du sier.

Anonymkode: 8a48b...cad

Dette er HELT FEIL TANKEGANG, jenter. Hvorfor måå det være to par? Det er ikke akkurat sånn at dere sitter to og to og kliner slik at den siste blir skikkelig femte hjul på vogna, liksom…

Dere stenger ute de single venninnene. For det er den ENESTE grunnen til at de ikke kan være med. Å, har du ikke kjæreste? Nei, da kan du ikke bli med, dessverre. For et ekstremt merkelig kriterium. Jeg kan liksom ikke forestille meg noe scenario for en kvelds samvær der dette er et FAKTISK problem? 

 

Anonymkode: ebe22...0e8

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår veldig godt at du er skuffet, og støtter innlegget over. En nær venninne inviterer du selvfølgelig med på bursdag, klart det burde være plass til deg også. Såpass inkluderende skal en nær venninne være. 

Anonymkode: 0ba6e...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg forstår veldig godt at du er skuffet, og støtter innlegget over. En nær venninne inviterer du selvfølgelig med på bursdag, klart det burde være plass til deg også. Såpass inkluderende skal en nær venninne være. 

Anonymkode: 0ba6e...e2a

Tror de andre også ikke ble inkludert :( vennene hennes

Anonymkode: 7e1be...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

 

 

Dette er HELT FEIL TANKEGANG, jenter. Hvorfor måå det være to par? Det er ikke akkurat sånn at dere sitter to og to og kliner slik at den siste blir skikkelig femte hjul på vogna, liksom…

Dere stenger ute de single venninnene. For det er den ENESTE grunnen til at de ikke kan være med. Å, har du ikke kjæreste? Nei, da kan du ikke bli med, dessverre. For et ekstremt merkelig kriterium. Jeg kan liksom ikke forestille meg noe scenario for en kvelds samvær der dette er et FAKTISK problem? 

 

Anonymkode: ebe22...0e8

For oss hadde det bare blitt rart. Vi inviterer et vennepar på middag relativt ofte, og de inviterer oss. Jeg har to bestevenninner, men de kjenner ikke dette venneparet. Så det hadde bare blitt rart å invitere en av de hver gang. Jeg forventer heller ikke at mine venninner inviterer meg hver gang de skal på dobbeldate med noen jeg ikke kjenner.

Er det snakk om felles venner eller en gjeng, så inviterer vi alle. Av mine to bestevenner har én av de samboer. Så selv om jeg og samboeren min møter venninnen og hennes samboer, så er den single venninnen med. Vi tre venninnene har kjent hverandre siden barndommen, og det får mannfolka bare finne seg i. 

Anonymkode: f7b5a...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...