Gå til innhold

Jeg vil ikke på julebord.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, slutta å dra på det for flere år siden. 

Anonymkode: ef5ab...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med noen ganger. De gangene jeg ikke har hatt lyst har jeg funnet på en unnskyldning og blitt hjemme. 

Anonymkode: 87546...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid med. Helt greit for meg at de som ikke har lyst blir hjemme. Har det gøyere uten

Anonymkode: 25565...bbe

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange år siden vi sluttet med julebord på jobben. Vi har aktivitetstur høst eller vår med en hyggelig middag på kvelden. 
Mye koseligere enn det flatfylla som julebordet fører med seg 

Anonymkode: 3822b...315

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde julebord på biblioteket der jeg jobbet. Vi drakk ikke, og hadde det i lokalene til biblioteket. Alle hadde med en liten ting, og så byttet vi gaver. Verdens hyggeligste julebord, ingen angret noen ting etterpå :tree: :) 

Anonymkode: d6c53...e14

  • Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jobb har julebord. Jeg har aldri vært med, og ser ikke for meg at jeg kommer til å være med i fremtiden, heller.

Anonymkode: 70cb8...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, orker ikke da flere ikke klarer å begrense inntak av alkohol og går langt over streken på hvordan voksne mennesker bør oppføre seg. 

Anonymkode: ab3ce...e2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært på julebord ribbesmaken spares og  gledes til juleaften alkohol nytes flere ganger i året 🙂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri væt på julebord, handler bare om fylla. Samtidig skjer det på fritiden min, den gir jeg aldri fra meg med mindre det er noe viktig for meg.

Men vi har hatt noen julelunsjer med like godt utvalg av mat, det liker jeg veldig godt.

Er heller ikke interessert i å spise julemat mer enn maks 1 gang før juleaften.

 

Anonymkode: 328d5...efc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym Brukar0

Ja, jobber sammen med oppgående folk som ikke drikker seg stupfulle på julebord. Vi har ikke åpen bar og hver enkelt må betale for drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben har julebord og sommerfest men slutta å gå når man ble uglesett for å drikke. Dei siste året har det vært en fredagsettermiddag/kveld med snitter på et ungdomshus og alle er gått heim før barnetv begynner 

Anonymkode: d18dd...bb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har andre planer den dagen. Har vært med i blant, synes generelt det er kjedelig. Sørpefyll er usjarmerende i enhver sammenheng.

Du kan vel bare takke nei?

Anonymkode: d3523...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Aldri væt på julebord, handler bare om fylla. Samtidig skjer det på fritiden min, den gir jeg aldri fra meg med mindre det er noe viktig for meg.

Men vi har hatt noen julelunsjer med like godt utvalg av mat, det liker jeg veldig godt.

Er heller ikke interessert i å spise julemat mer enn maks 1 gang før juleaften.

 

Anonymkode: 328d5...efc

Hvordan vet du det,  når du aldri har vært med?

Jeg går på julebord hver jul og har det veldig hyggelig! Vi må betale for drikke selv,  og ingen blir overstadig beruset. Vi er voksne folk som kan drikke med måte, og vi har jobbet sammen i mange år. Synes det er så hyggelig å møtes i andre settinger enn jobben.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var den som måtte arrangere julebord før og måtte derfor gå (og være igjen til slutt). Nå har jeg en annen stilling og er så glad for friheten til å kunne velge det vekk at det gjør jeg. Det er ingen hos oss som blir avkrevd forklaring på hvorfor man ikke deltar, men så er det og et stort selskap. Jeg er glad for at det blir arrangert en fest og om folk drikker lite eller mye legger jeg meg ikke borti. God fornøyelse til dere som skal dit og la vær å gå hvis du ønsker å prioritere andre ting. Begge deler er ok, synes jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det ikke plass til at alle er med på julebordet. De vet at ikke alle kommer (svær arbeidsplass med mange hundre folk), så man må melde seg på. Har ikke hørt at det har vært noe problem å få plass. Jeg er med i blant, men synes kanskje det er for LITE løssluppent…kl 23 er det kraftig tynnet ut i lokalet.

Anonymkode: d4dc2...a76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (14 minutter siden):

Hvordan vet du det,  når du aldri har vært med?

Jeg går på julebord hver jul og har det veldig hyggelig! Vi må betale for drikke selv,  og ingen blir overstadig beruset. Vi er voksne folk som kan drikke med måte, og vi har jobbet sammen i mange år. Synes det er så hyggelig å møtes i andre settinger enn jobben.  

Det vet jeg.

Tenker det er godt man bare skal jobbe sammen :) 

Anonymkode: 328d5...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...