Gå til innhold

Diflucan


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått diflucan av legen mot trøske. Skal ta den via munnen. Er det noen som har erfaring med denne? Er det vanlig å reagere allergisk på den? 

Anonymkode: 87725...b8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det kapsler? Isåfall skal de tas via munnen ja. Tror allergisk reaksjon er svært sjelden, men du kan oppleve magesmerter, kvalme og oppkast

Anonymkode: e56f4...537

Skrevet

Har tatt denne, ingen bivirkninger i det hele tatt

Skrevet

Jeg har aldri reagert på den

Skrevet

Ja det er en kapsel, en gang. 

 

Anonymkode: 87725...b8b

Skrevet

Jeg fikk bittelitt vondt i magen av første kapsel, deretter ingenting. Og jeg har stått på langtidskur med Diflucan flere ganger (opp til én kapsel i uken).

Anonymkode: 6b177...26f

Skrevet

Vet ikke om noen svarer, men blir man verre før det blir bedre etter inntak av medisinen? Og ca hvor lang tid tar det før man blir bedre?

Anonymkode: 87725...b8b

Skrevet

For meg tok det vel 2-3 dager før det var bra igjen 😊 Fikk ingen bivirkninger.

Anonymkode: 57fed...4ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...