Gjest Gjest_Skuffet_* Skrevet 2. desember 2005 #1 Skrevet 2. desember 2005 Synes oppgavene på juseksamen i Oslo denne uken var håpløse.. Første spørsmål på dag 1 er ikke pensum en gang! Alle jeg har snakket med, har vært utrolig misfornøyd og følt at de ikke fikk igjen for alt vi har gjort i år.. noen flere som har tatt disse eksamene??
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Hva var oppgaven om da? Hilsen en som er på valgdelen
Shoegal Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Skjønner at du er skuffet, men tror dessverre ikke det er første gang at dette skjer på den eksamenen. Men sensorene skal være klar over dette, og ta hensyn til det.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 Skjønner at du er skuffet, men tror dessverre ikke det er første gang at dette skjer på den eksamenen. Men sensorene skal være klar over dette, og ta hensyn til det. ← Forstår ikke svaret ditt..hva skal sensorene være klar over og ta hensyn til, sier du?
Shoegal Skrevet 2. desember 2005 #5 Skrevet 2. desember 2005 Forstår ikke svaret ditt..hva skal sensorene være klar over og ta hensyn til, sier du? ← Sensorene skal være klar over at kandidatene er servert oppgaver som ikke er pensum, og ta hensyn til det ved karaktersettingen.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 3. desember 2005 #6 Skrevet 3. desember 2005 heii jeg ble litt i tvilnå, mener du offentligrett? jeg er helt helt enig. første oppgaven var virkelig ikke relatert til pensum i det hele tatt!!!!! det gikk skikkelig dårlig!!!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå