AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #21 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): klarte selfølgelig ikke å vente og sendte mld og han har vært pålogget 2 ganger men har ikke åpnet meldingen , regner med dette er slutten. Angrer selfølgelig nå Anonymkode: 30109...920 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er nok ikke keen ca 2 timer siden jeg meldte men ikke fått svar . Anonymkode: 30109...920 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er nok ghostet Ts Anonymkode: 30109...920 NÅ derimot virker du desperat. Har du sett at han er aktiv, og ikke bare pc'n har logget han på? Jeg står alltid pålogget, selv når jeg sover. Og NEI, du er ikke ghostet bare fordi han ikke svarer i løpet av to timer i normal arbeidstid! Og det å forvente meldinger oftere enn daglig når dere kun har flørtet via meldinger, og ikke er sammen, det er veldig needy. Vet du i det hele tatt om han er på jobb? eller om han sover? eller er på sykehuset til en viktig kontroll? på besøk hos sin syke mor? på trening? på skole? Sitter du på telefonen å venter på meldinger 24/7, uansett hva du driver med ellers? Men om noen hadde forventet at jeg svarte øyeblikkelig i arbeidstiden min, og krevde at jeg åpnet meldinger innen to timer, da hadde det vært slutten ja. Anonymkode: 3e1d4...824 1 1
Gjest isary Skrevet 21. oktober 2022 #22 Skrevet 21. oktober 2022 MyMichelle skrev (5 timer siden): Hva med å ønske han en god helg. Da høres du ikke desperat ut, samtidig som han får sjansen til å spørre om dere skal treffes. Nevner du noe du kanskje skal gjøre, som å se «Maskorama» eller noe, så tror han ikke at du tar kontakt med håp om date. Jeg ville ha skrevet: Hei og takk for sist 😊 Jeg vil bare ønske deg en god helg! Jeg skal kanskje se Maskorama på lørdag 🎶 Ha det fint❣️ Så kleint, det hadde jeg ikke skrevet. Jeg hadde ventet til han skrev først, jeg. Om han liker deg, så gjør han det 👍
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #23 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): men nå har det gått 1 helt døgn og han har ikke sendt noe mere? Er ikke butikkjobb luselønn og hardt? Kanskje han er lei og utslitt pga jobben og ikke har energi til å sosialisere? Anonymkode: edcdb...719
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #24 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): NÅ derimot virker du desperat. Har du sett at han er aktiv, og ikke bare pc'n har logget han på? Jeg står alltid pålogget, selv når jeg sover. Og NEI, du er ikke ghostet bare fordi han ikke svarer i løpet av to timer i normal arbeidstid! Og det å forvente meldinger oftere enn daglig når dere kun har flørtet via meldinger, og ikke er sammen, det er veldig needy. Vet du i det hele tatt om han er på jobb? eller om han sover? eller er på sykehuset til en viktig kontroll? på besøk hos sin syke mor? på trening? på skole? Sitter du på telefonen å venter på meldinger 24/7, uansett hva du driver med ellers? Men om noen hadde forventet at jeg svarte øyeblikkelig i arbeidstiden min, og krevde at jeg åpnet meldinger innen to timer, da hadde det vært slutten ja. Anonymkode: 3e1d4...824 Det er slike dårlige råd som gjør at mange overdriver en flørt. TS har ikke kontaktet hun på eget iniativ, han har tlf på seg hele tiden. Med mindre han sover eller er dau, så vet alle å ta hintet når du ikke gidder åpne en meld engang. Og du...er du logget på FB på pc, logg ut, du er for gammel. Det er apper for en grunn. Anonymkode: 299bb...d1b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #25 Skrevet 21. oktober 2022 Mente ikke at TS ikke har kontaktet hun, men fyren hun har ett øye til. Det KAN dog hende han liker at ei dame er ute etter han, og at han leker hard to get. Han trenger ikke være intressert av den grunn. Anonymkode: 299bb...d1b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #26 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mente ikke at TS ikke har kontaktet hun, men fyren hun har ett øye til. Det KAN dog hende han liker at ei dame er ute etter han, og at han leker hard to get. Han trenger ikke være intressert av den grunn. Anonymkode: 299bb...d1b Han er pålogget ofte , men har ikke svart på flere timer ja så jeg er vel offisielt ghostet . Anonymkode: 30109...920
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #27 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Han er pålogget ofte , men har ikke svart på flere timer ja så jeg er vel offisielt ghostet . Anonymkode: 30109...920 Hvis det er tilfellet så kanskje du skal ta det som en lærdom til neste gang du liker noen. Og heller la initiativ til kontakt være en 50/50 fordeling, istedenfor å bare være den eneste som tar kontakt. Anonymkode: 8803f...eae
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #28 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det er tilfellet så kanskje du skal ta det som en lærdom til neste gang du liker noen. Og heller la initiativ til kontakt være en 50/50 fordeling, istedenfor å bare være den eneste som tar kontakt. Anonymkode: 8803f...eae Jepp Anonymkode: 30109...920
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #29 Skrevet 21. oktober 2022 Ts, dessverre havnet du i needy-fella! Det er dessverre noe av det som er mest turnoff for menn, og generelt guttas "red flag" på jenter Det er viktig å ikke få hekt på en date med en gang, som andre her sier, håper du lærte noe og trener på å "play it cool" framover. Men, også! Husk at du får en del tips fra damer her, og sannheten er at det er veldig mange gutter som ikke er så pratsomme/sosiale av seg, så det *må* ikke være ghosting (ghosting ser jeg på som at det går nærmere en uke, ikke én dag/noen timer). Kanskje var han sliten etter jobb? Kanskje hadde han avtalt et svært raid i et eller annet game med gutta, og at han bare er pålogget for den kontakten? Kanskje har det skjedd noe? Kanskje han til og med er så nervøs at han ikke vet hva han skal skrive og er paralysert Uansett, ikke send flere meldinger til ham, og prøv å fokusere på noe annet. Hvem vet, kanskje han tar kontakt når han ikke føler seg presset? Eller kanskje han ikke gjør det, og da vet du jo det! Anonymkode: 0fd87...840
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #30 Skrevet 21. oktober 2022 Om det skulle trøste: Dama mi var litt vel på første dagene vi møttes, og det ble litt overveldende, så jeg trakk meg litt unna mentalt. Virket som at hun merket det, og så "ghostet" hun meg i ca. 2 uker. Så sendte hun plutselig en melding a la "hei igjen! Si fra om du vil ta en kaffe ;)", og da var det plutselig noe som stemte mellom oss. Jeg syntes hun var veldig attraktiv, men det var først når hun ga slipp på usikkerheten og "needyness" at jeg kunne slappe av og se det fine og spennende mennesket bak! Nå har vi vært sammen i 6 år Kort sagt, om noe er meant to be, er det bare å slappe av og stole på kjemien. Anonymkode: 0fd87...840
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #31 Skrevet 21. oktober 2022 Du må bare få han ut av hodet ditt en periode. Fokuser på noe annet, glem han. Noen mennesker trenger bare tid. Slik som meg. Jeg blir fort overvelda, og foretrekker et rolig tempo. Så bare chill. Alt håp er nok ikke ute. Bare la han være for seg selv de neste ukene og la han ta initiativ neste gang. Fortsett å vær smilende og søt på jobb, men vær litt mer tilbakeholden. Det er jo tydelig at han liker deg. Men han må gjøre ting i sitt tempo og på sin måte. Dessuten alt for tidlig til å vite om du er ghosta. Anonymkode: 39930...90e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå