Gå til innhold

Truffet en men han er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Truffet en , jeg har tatt intiativ til å melde første gang, han har deretter tatt samtalen videre til flørt og tullet om at vi har noe på gang, men nå har det gått 1 helt døgn og han har ikke sendt noe mere? 

jeg så han igår i 14 tiden bare kjapt på butikken vi utvekslet svært flørtende blikk og øyekontakt på avstand.  Jeg hadde forventet å få noen meldinger igår kveld feks eller overtenker jeg? 

vi jobber 2 butikker imellom hverandre , og nå skal ikke jeg på jobb før Mandag. 

Burde jeg bare holde meg og se om han skriver til meg ? Føler det kan bli masende om jeg tar kontakt igjen idag, han har ikke skrevet til meg en eneste gang av seg selv, alltid svart på noe jeg har spurt om , men samtidig kommet med flere spm tilbake til meg som har ledet litt videre. 

Vil ikke virke for desperat , selvom jeg er så betatt at det omtrent gjør vondt. 

Anonymkode: 30109...920

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med å ønske han en god helg. Da høres du ikke desperat ut, samtidig som han får sjansen til å spørre om dere skal treffes. Nevner du noe du kanskje skal gjøre, som å se «Maskorama» eller noe, så tror han ikke at du tar kontakt med håp om date. Jeg ville ha skrevet:

Hei og takk for sist 😊 Jeg vil bare ønske deg en god helg! Jeg skal kanskje se Maskorama på lørdag 🎶 Ha det fint❣️

Endret av MyMichelle
La til det siste.
Skrevet

Er i samme situasjon. Det har vart i et halvt år nå. Som oftest er det jeg som starter, og hvis jeg lar det gå en dag eller to, starter han. Skikkelig fjortiss, men jeg tror det er viktig at det går begge veier. 

Anonymkode: 71513...0d0

• Liker 1
Skrevet
MyMichelle skrev (25 minutter siden):

Hva med å ønske han en god helg. Da høres du ikke desperat ut, samtidig som han får sjansen til å spørre om dere skal treffes. Nevner du noe du kanskje skal gjøre, som å se «Maskorama» eller noe, så tror han ikke at du tar kontakt med håp om date. Jeg ville ha skrevet:

Hei og takk for sist 😊 Jeg vil bare ønske deg en god helg! Jeg skal kanskje se Maskorama på lørdag 🎶 Ha det fint❣️

Å nei, å nei!! «Jeg skal kanskje se Maskorama på lørdag»? Det høres jo helt tilbakeståebde ut! Hvorfor sende melding og fortelle at mab kanskje skal se på tv?? Og så Maskorama! 

Hahahah,,dauer!! 

Anonymkode: 7c7d7...c7a

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er i samme situasjon. Det har vart i et halvt år nå. Som oftest er det jeg som starter, og hvis jeg lar det gå en dag eller to, starter han. Skikkelig fjortiss, men jeg tror det er viktig at det går begge veier. 

Ok så da ville du ha ventet og ikke skrevet noe og sett ann?  

ts

Skrevet
MyMichelle skrev (28 minutter siden):

Det blir ikke litt for desperat da siden det er jo meg som har startet samtalen de siste 2 dagene? 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ok så da ville du ha ventet og ikke skrevet noe og sett ann?  

ts

Ja. La han få sjansen til å «savne» deg. 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. 

Anbefaler alle å gi tilbake det du får, møte deres innsats slik at det er en veldig balansert "give and take" helt fra begynnelsen. Ellers havner man raskt i en dynamikk hvor den ene jakter den andre.

Anonymkode: 0fc4e...6c9

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ok hvor lenge ? 

Skrevet

Ja, la ham få savne deg. Siden du har tatt initiativ til samtaler de fleste ganger. 

Eneste var en god helg, som du kan skrive i kveld. Jeg ville ikke ha skrevet mer enn det.

Skrevet

klarte selfølgelig ikke å vente og sendte mld og han har vært  pålogget 2 ganger men har ikke åpnet meldingen , regner med dette er slutten. Angrer selfølgelig nå 

• Hjerte 1
Skrevet

Neste gang du ser han, ta på han, armen før eksempel. Og si så godt å sjå deg, mens du sjår han i øyene..

Skrevet

Så teit dette spillet enn er... : ikke ta kontakt, i dette tilfellet. Vent. Om han er keen, så vil han vise det 

Anonymkode: c2404...21e

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Så teit dette spillet enn er... : ikke ta kontakt, i dette tilfellet. Vent. Om han er keen, så vil han vise det 

Anonymkode: c2404...21e

Han er nok ikke keen ca 2 timer siden jeg meldte men ikke fått svar .

• Hjerte 1
Skrevet
Anonymbrukersåklar skrev (23 minutter siden):

Neste gang du ser han, ta på han, armen før eksempel. Og si så godt å sjå deg, mens du sjår han i øyene..

Eh nei

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eh nei

Eh jo...

Skrevet

Han virker ikke særlig interresert. 

Anonymkode: d5744...60b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han virker ikke særlig interresert. 

Anonymkode: d5744...60b

Enig dessverre 

ts

Skrevet

Jeg er nok ghostet 

Ts

Skrevet

Jeg vet hvor vanskelig dette er, men hvis du klarer å spille litt cool, vil han antageligvis savne oppmerksomheten fra deg. Hvis det blir for mye, kan han bli skremt, og trekke seg tilbake. Ikke alle er vant til massiv oppmerksomhet så raskt. Det blir som å fiske - rolige nøkk i snøret, ikke armer og bein desperat i alle retninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...