minnimy Skrevet 30. juli 2006 #1301 Del Skrevet 30. juli 2006 er sååååååååååååååååååå spennende å følge med deg,du har sååååååå masse og glede deg til håper du blir påvirket av skytte lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. juli 2006 #1302 Del Skrevet 30. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. juli 2006 #1303 Del Skrevet 30. juli 2006 Murmelmy: Nei, 2 dager er jo egentlig ingenting da... Men jeg var jo så sikker på at jeg kom til å føde før Men er rimelig utålmodig ja! Skal minne deg på det den dagen det er din tur jeg minnimy: Bare jeg hadde blitt påvirket av Skytte.... Cr@sh: tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. juli 2006 #1304 Del Skrevet 30. juli 2006 Nå har vi akkurat kommet hjem fra muttern.... Håper litt bilvasking kan sette i gang ting i natt Men jeg tviler.... Nå er det snart på meg og så natta. Blir så spennende å lese i boka til Skytte i morra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #1305 Del Skrevet 31. juli 2006 Nå, har det skjedd noe i løpet av natten, mon tro? Så spennende med Skytte - må innom og følge med. TENK - snart er det din tur! Og så er det min tur! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 31. juli 2006 #1306 Del Skrevet 31. juli 2006 Innom for å sjekke om bilvasken har satt i gang noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. juli 2006 #1307 Del Skrevet 31. juli 2006 Vet du hva? Jeg klarer ikke ta den avataren din seriøst . Sitter bare og gliser og klør meg i huet hver gang jeg ser den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. juli 2006 #1308 Del Skrevet 31. juli 2006 Kverula: Her har det skjedd svært lite gitt.... IdaC: Murmelmy: Den er veldig morsom, ikke sant?? ------------------ Her skjer det ikke stort. Har hatt litt murringer i ryggen i natt også... Hvorfor er det bare på natta??? :klø: Går jo over med en gang jeg står opp.... Magen strammer seg ikke heller! Får prøve å kjøre i noen humpete veier i dag da kanskje... jeg NEKTER å prøve den fødegrøten på SM. Tror ikke det er så bra jeg altså... er jo sterke saker! ÅÅÅ, sand i øret!! I dag tidlig blåste det jo så klart sand inn soveromsvinduet.... og ned på meg!! De har jo ikke sådd gress utafor her Overskyet i dag også Men regner med sola titter fram etterhvert... gjorde det i går også Sikkert bare for å plage meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. juli 2006 #1309 Del Skrevet 31. juli 2006 Hva er det i den fødegrøten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. juli 2006 #1310 Del Skrevet 31. juli 2006 Blir det augustbarn, LinKri? Det er verst murringer om natta rett og slett fordi kroppen slapper mer av og da jobber det godt der nede. Lykke til med kommende fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 31. juli 2006 #1311 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg og vil vite hva som er i den fødegrøten...... Er ikke noe glad i grøt, men........ Hva gjør man ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2006 #1312 Del Skrevet 31. juli 2006 oppskrift på fødegrøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 31. juli 2006 #1313 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei hei! Innom å sjekker bare... Funka fødegrøten kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. juli 2006 #1314 Del Skrevet 31. juli 2006 Hva er det i den fødegrøten?? ← Man blander lakserolje i havregrøt visst nok. Mer enn det er anbefalt til vanlig og... Så det er nok sterke saker ja! Tror ikke det er helt bra jeg.... Men meg om det Blir det augustbarn, LinKri? Det er verst murringer om natta rett og slett fordi kroppen slapper mer av og da jobber det godt der nede. Lykke til med kommende fødsel. ← Ser nok ut til at det blir et augustbarn ja Kanskje de murringene har noe å si allikevel da? Har egentlig oversett dem, for de hadde sikkert ikke noe med dette å gjøre allikvel Takk Jeg og vil vite hva som er i den fødegrøten...... Er ikke noe glad i grøt, men........ Hva gjør man ikke! ← Lakserolje er det i grøten.... Men uansett hvor desperat jeg er, tar jeg nok ikke sjansen på det nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. juli 2006 #1315 Del Skrevet 31. juli 2006 Liv og Bertine: blir nok ingen fødegrøt på meg nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. juli 2006 #1316 Del Skrevet 31. juli 2006 Nå har jeg i alle fall lagt noen planer denne uka, så ungen får vente med å komme til torsdag Har bestilt JM-time i morra, kl 14 Så tenker jeg vi drar en tur oppover til venninne L på onsdag... 1,5 time unna, men de har jo sykehus der og hvis det skulle skje noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. juli 2006 #1317 Del Skrevet 31. juli 2006 Takk liv, holdt på å dø av nyskjerrighet hva di skumle ingrediensene var og så klarte jeg ikke å finne det sjøl. Skjønner at du ikke har lyst til å prøve grøten før du virkelig "MÅ". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. juli 2006 #1318 Del Skrevet 31. juli 2006 Og der svarte du sjøl på hva som var i grøten mens jeg var inne på SM og så på oppskrifta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #1319 Del Skrevet 31. juli 2006 Tjoho Uff, kjedelig å gå å vente? Har du prøvd alle tipsene da? Gå i trapper, kjøre på humpete vei, spise sterk mat, ha sex, osv? Når er det dere overtar huset? Hihi, mange spørsmål fra meg idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. juli 2006 #1320 Del Skrevet 31. juli 2006 Innom med noen fødevibber: ((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå