Gå til innhold

Hvor mange har dere fortalt det til?


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Er litt nysgjerrig på hvor mange av dere som har delt hemmeligheten med omverdenen ennå. Det er jo snart jul, og noen har kanskje tenkt å overraske noen på julaften? Fortell gjerne om hvordan dere har tenkt å overbringe nyheten! :hoppe:

Vi har fortalt det til de kommende besteforeldrene, pluss min bror og hans familie og noen nære venner. Søsteren min får vite det når hun kommer hjem til jul, og resten av familien får vite det i jula (tenker mannen kommer til å reise seg opp og holde en liten "tale"...) :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har sagt det til nesten alle. Etter ultralyd i uke 10 fikk vi beskjed om at nå kom alt sannsynligvis til å gå bra, så da så vi ingen grunn til å holde det hemmelig.

Jeg har ikke sagt det til de jeg studerer sammen med ennå, og jeg tror ikke jeg gjør det før etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Jeg er 13+5 og holder det ikke hemmelig for noen lengre. Synes det er deilig å være ute av skapet. Slipper å komme med forklaringer på hvorfor jeg ikke drikker og kan tillate meg å jobbe mer normale dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 12+3 og har snart fortalt det til "alle", inkludert arbeidsplassen. Jeg var nesten helt sikker på at alle jeg jobber med ville glede seg over nyheten og ikke himle med øynene, og slik ble det. Deilig å være ute av skapet synes jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker nå og vi har akkurat fortalt det til de blivende besteforeldre, samt søsken og et par nære familiemedlemmer i helgen.

Før det hadde vi kun betrodd oss til noen nære venner.