AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #21 Skrevet 21. oktober 2022 Stillalive skrev (23 timer siden): Altså..... DU vil? Vil HUN? Et forslag må vel være at du svelger din egen etter at du har prøvd forskjellige matvarer, så finner du sikkert en favoritt 😉 Må vi altså alltid tenke at menn tenker bare på seg selv, og ønsker alltid å dytte sin ekle seksualitet på den stakkars kvinnen? Tenk om ts ønsker å spørre henne, og dersom hun sier ja, så ønsker han at smaken skal være så god som mulig. Det er like sannsynlig som din tolkning. Fordommer mot menn er det nok av. Anonymkode: 9024b...8bd 1
Stillalive Skrevet 21. oktober 2022 #22 Skrevet 21. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Må vi altså alltid tenke at menn tenker bare på seg selv, og ønsker alltid å dytte sin ekle seksualitet på den stakkars kvinnen? Tenk om ts ønsker å spørre henne, og dersom hun sier ja, så ønsker han at smaken skal være så god som mulig. Det er like sannsynlig som din tolkning. Fordommer mot menn er det nok av. Anonymkode: 9024b...8bd Det handler om formuleringen av spørsmålet. Å tro meg når jeg sier at jeg ikke har fordommer mot hverken menn eller vår generelle måte og formulere oss på. Til info så er jeg en mann, til tross for at jeg er "ei stor kjærring" når det kommer til både høyder og edderkopper. Men som svaret mitt også var. Prøv forskjellige matvarer og svelg selv.... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå