AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #1 Skrevet 20. oktober 2022 Hei. Jeg har en greie med en dame,vi har hatt sex noen ganger,jeg ønsker at hun skal svelge sæden min,hva kan jeg spise eller drikke for at det skal bli best mulig smak av den? Anonymkode: 98a21...6eb
Stillalive Skrevet 20. oktober 2022 #2 Skrevet 20. oktober 2022 Altså..... DU vil? Vil HUN? Et forslag må vel være at du svelger din egen etter at du har prøvd forskjellige matvarer, så finner du sikkert en favoritt 😉 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei. Jeg har en greie med en dame,vi har hatt sex noen ganger,jeg ønsker at hun skal svelge sæden min,hva kan jeg spise eller drikke for at det skal bli best mulig smak av den? Anonymkode: 98a21...6eb Ananasjuice Anonymkode: 7886c...299 2
Blåjojo Skrevet 20. oktober 2022 #4 Skrevet 20. oktober 2022 Det er jo først og fremst hun som må ha ønske om det da. Men for å svare på spørsmålet ditt, så påvirker kaffe og røyk smaken i negativ retning. Mens ananasjuice som nevnt gjør den bedre i smak. 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #5 Skrevet 20. oktober 2022 Stillalive skrev (2 timer siden): Altså..... DU vil? Vil HUN? Et forslag må vel være at du svelger din egen etter at du har prøvd forskjellige matvarer, så finner du sikkert en favoritt 😉 Hvem som vil er vel ikke relevant. Hold deg til spørsmålet 😇😇😇 Anonymkode: 98a21...6eb
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #6 Skrevet 20. oktober 2022 Blåjojo skrev (1 time siden): Det er jo først og fremst hun som må ha ønske om det da. Men for å svare på spørsmålet ditt, så påvirker kaffe og røyk smaken i negativ retning. Mens ananasjuice som nevnt gjør den bedre i smak. Takk for svaret 👍👍 Anonymkode: 98a21...6eb
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #7 Skrevet 20. oktober 2022 Blåjojo skrev (1 time siden): Det er jo først og fremst hun som må ha ønske om det da. Men for å svare på spørsmålet ditt, så påvirker kaffe og røyk smaken i negativ retning. Mens ananasjuice som nevnt gjør den bedre i smak. Jeg pleier ha p*kken langt inni munnen når han spruter....merker lite til smaken da Gleden og tenning av å kjenne/høre han komme er så sinnsykt Den gleden er 100% gjensidig for min del. Samme som han slikker meg mens jeg kommer.. Anonymkode: e9cba...c7f 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #8 Skrevet 20. oktober 2022 Stillalive skrev (3 timer siden): Altså..... DU vil? Vil HUN? Et forslag må vel være at du svelger din egen etter at du har prøvd forskjellige matvarer, så finner du sikkert en favoritt 😉 Jeg har smakt mye på min egen sæd tidligere. Både slikket ren fitta og klinet etter at jeg har sendt satsen I munnen på dama, men det var en dame jeg hadde tidligere., Anonymkode: 98a21...6eb
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #9 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvem som vil er vel ikke relevant. Hold deg til spørsmålet 😇😇😇 Anonymkode: 98a21...6eb Ehh jo, det er hva hun vil som er relevant......🤢 Anonymkode: 8c2e4...775 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #10 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ehh jo, det er hva hun vil som er relevant......🤢 Anonymkode: 8c2e4...775 Hvordan er det relevant ? Det påvirker vel ikke smaken på sæden? Anonymkode: 98a21...6eb
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #11 Skrevet 20. oktober 2022 Ananas gir bedre smak. Unngå tobakk, kaffe, alkohol, hvitløk, og asparges, da dette påvirker smaken negativt. Anonymkode: f8913...253
Blåjojo Skrevet 20. oktober 2022 #12 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg pleier ha p*kken langt inni munnen når han spruter....merker lite til smaken da Gleden og tenning av å kjenne/høre han komme er så sinnsykt Den gleden er 100% gjensidig for min del. Samme som han slikker meg mens jeg kommer.. Anonymkode: e9cba...c7f Enig i at man kjenner mindre til smaken da. Men uansett ekkelt om den smaker skikkelig vondt.
Bamseklemmer Skrevet 20. oktober 2022 #13 Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Det eneste som hjelper er å ha fersk sæd, jo hyppigere du har utløsning jo bedre.. Så du bør ikke servere sæd gamlere enn 1 dag.. Og da spiller det ingen rolle hva jeg spiser og drikker.. Hilsen 10 kåtsara`er jeg kjenner😇 Endret 20. oktober 2022 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #14 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem som vil er vel ikke relevant. Hold deg til spørsmålet 😇😇😇 Anonymkode: 98a21...6eb Er det ikke relevant at kvinnen IKKE vil svelge den slimete guffa? Skulle tro det hadde alt å si, i alle fall blant normale folk. Sitrus og ananas gir smak på sæden. Om hun liker det bedre da, er uvisst. Kanskje hun er allergisk mot sitrus! Anonymkode: 24a80...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #15 Skrevet 20. oktober 2022 Noen reagerer allergisk på sæd også🤔 Anonymkode: f8913...253 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #16 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det ikke relevant at kvinnen IKKE vil svelge den slimete guffa? Skulle tro det hadde alt å si, i alle fall blant normale folk. Sitrus og ananas gir smak på sæden. Om hun liker det bedre da, er uvisst. Kanskje hun er allergisk mot sitrus! Anonymkode: 24a80...ff4 Ikke relevant i hht spørsmåle mitt 😁😁😁😁 Anonymkode: 98a21...6eb
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #17 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvem som vil er vel ikke relevant. Hold deg til spørsmålet 😇😇😇 Anonymkode: 98a21...6eb Det er høyst relevant at hun vil jo. Ellers tenker du jo som en voldtektsmann som ikke bryr deg om den du har sex med har lyst eller ikke Anonymkode: 5d38e...cad 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #18 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er høyst relevant at hun vil jo. Ellers tenker du jo som en voldtektsmann som ikke bryr deg om den du har sex med har lyst eller ikke Anonymkode: 5d38e...cad Les det jeg har skrevet til svar............. hopp ut av bobla du er inne i. Anonymkode: 98a21...6eb
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #19 Skrevet 21. oktober 2022 Blåjojo skrev (19 timer siden): Enig i at man kjenner mindre til smaken da. Men uansett ekkelt om den smaker skikkelig vondt. Min mann er fri for koffein/nikotin osv... så går fint. Et glass vann rett etter svelging er ikke galt. Øvelse gjør mester også.... Anonymkode: e9cba...c7f
Blåjojo Skrevet 21. oktober 2022 #20 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min mann er fri for koffein/nikotin osv... så går fint. Et glass vann rett etter svelging er ikke galt. Øvelse gjør mester også.... Anonymkode: e9cba...c7f Har ganske mange år med øvelse og sjeldent hatt behov for vann etterpå. Men har jo registrert at ikke alle smaker like godt. Mannen min er heldigvis en av de som smaker veldig lite og i alle fall ikke vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå