Gå til innhold

Hvordan dumpe en mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en mann nå, som viser at han liker meg. Men det kan være ganske så slitsomt til tider. F.eks er han morgengretten, og ikke gidder å gjøre eller si så mye.... han har sagt han har adhd og litt autisme, ingen medisiner han bruker heller for det... han er veldig snill, vi har ikke hatt sex enda, han kan plutselig begynne gråte av at jeg kliner litt med han, renner tårer, men plutselig off igjen. Men sovet og overnattet 2 ganger. Han kan også være til tider vanskelig med følelser, noen ganger mye på og noen ganger av med følelser.... liker lite å holde på med kontakt på meldinger... noe som resulterer at det kan bli slitsomt at jeg tar kontakt hele tiden.... føler også at han ikke åpner seg opp hele tiden, . Vanskelig å holde i gang samtale.men nå har jeg tenkt tanken på å dumpe han, men det er nå jeg ser klare tegn på hvordan en mann ikke bør væære... Da jeg er ute etter forhold og ikke vil såre han.... men når man har møttes så mange ganger så må jeg jo han en grunn ogsåå til hvorfor dumpe, og det syns jeg er altfoor vanskelig. Han er og litt rotete si. Klær kastet overalt osv i rommet sitt. Værså snill hjeelp meg

Anonymkode: 567bc...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sagt at jeg hadde innsett at vi ikke passet sammen og at jeg ikke klarte å få de rette følelsene for ham. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han høres ut som en du bør dumpe fortere enn kvikt! Bare si at du har følt på ting i det siste og syns ikke dere er rett for hverandre så du vil stoppe å treffes, ønsk han lykke til videre og si hade.

Anonymkode: 78d3b...8aa

• Liker 1
Skrevet

Du trenger faktisk ikke ha en grunn, bare at du ikke har de rette følelsene for forhold med ham. Du kan si at det er vanskelig for deg å si det, for du hadde en tro på dere, du liker ham, men har etter hvert følt at de følelsene for et kjæreste forhold ikke er der.

Ikke bruk ord som dumpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...