AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Del Skrevet 19. oktober 2022 har noen her på forumet egentlig noen andre "fritidsinteresser" enn å drive med strikking? omtrent HELE dette under-forumet "hobby og fritid" handler om strikking, hva slags garn som er best eller ikke, og så videre. Anonymkode: ccbb7...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. oktober 2022 #2 Del Skrevet 19. oktober 2022 Jeg driver med hundetrening, men det hører kanskje mer til under Kjæledyr-forumet. Utenom det er mine hobbyer akkurat nå for det meste gaming (og jeg synes håndarbeid er utrolig kjedelig). Liker også kule brettspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 20. oktober 2022 #3 Del Skrevet 20. oktober 2022 Hundesport, bil, friluftsliv, fiske. Det er flere som har tatt til orde for et eget underforum for friluftsliv, jakt og fiske, men det er visst ikke mulig å få til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IrethOrona Skrevet 20. oktober 2022 #4 Del Skrevet 20. oktober 2022 Å lage ting, både snekring, maling, leire, maling osv, samt tvserier, Dungeons and Dragons, brettspill, skriving, gå på standup, og trening er mine hobbyer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 20. oktober 2022 #5 Del Skrevet 20. oktober 2022 Tegning Gaming Trening (men eget underforum for det, som jeg for så,vidt er lite innom da jeg jobber med trening og ernæring og temaene i forumet stort sett er ting jeg har hørt eller svart på veldig mange ganger før) Lesing - igjen, eget under forum for bøker Tur & friluftsliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #6 Del Skrevet 20. oktober 2022 Formel 1/motorsport. Ikke som utøver riktignok, men det er enormt mye man kan bruke tid på å sette seg inn i som jeg liker å bruke tid på. Anonymkode: 8f32e...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Baxter Skrevet 20. oktober 2022 #7 Del Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Tegning/ maling Gaming Taekwondo (hører vel til under trening kanskje) Liker ikke strikking, har prøvd, men får det ikke til….😅 Endret 20. oktober 2022 av Ms Baxter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 20. oktober 2022 #8 Del Skrevet 20. oktober 2022 Lesing, brettspill, katt, planter og mat. Og knyter armbånd når jeg har tid. Strikking (og hekling) er noe jeg absolutt ikke har interesse for. Men mitt inntrykk er at det er mer å diskutere rundt strikking. Husker det fra tidligere jobb også, ett pauserom var det kun damer, det andre for det meste menn. I "damerommet" var det sjeldent andre tema enn strikk, mens jeg holdt meg på det andre, hvor det ble diskutert nyheter, politikk, sport, bil, vær og vind, friluftsliv og andre temaer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #9 Del Skrevet 20. oktober 2022 Lesing, serier, sjakk, dyr, trening, gå på tur. Det du sier, kan vel komme av at andre hobbyer gjerne kommer inn under andre grupper, trening, kjæledyr osv. Anonymkode: 2a633...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 20. oktober 2022 #10 Del Skrevet 20. oktober 2022 Driver med bullet journaling Ellers så er det en del klatring, har drevet med det i mange år, har brattkort og elsker å tilbringe tid i veggen yoga Friluftsliv/natur... Jeg går aldri tur for å trene/komme i bedre form etc men å ta seg en fjelltur, komme meg ut i naturen betyr omtrent alt for meg, jeg kan kjenne jeg omtrent blir sur og tverr om det går for lang tid uten friluft.. Telttur, båltur, fjelltur, skogstur, høsttur, korttur, søndagstur... Rett og slett tur ute i det fri Også liker jeg litt "inneputtel", om det er å gi ny liv til pringel's bokser som her: eller skjokoladekort som her eller andre typer papir/dekopage greier... Som f.eks flaskesjulere jeg liker også godt å lage mye til tiden vi nå skal inn i som f eks kranser, Også lyslykter, hjemmelaget julepresanger etc.. Ellers er det en del lesing. Særboer har hund så det blir en del agiility og bruks trening der, ikke på konkurransen nivå slik som før men likevel tar det tid og er kanon gøy. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #11 Del Skrevet 20. oktober 2022 Dekorere til høytider. Lego. Løse kryssord. 😊 Anonymkode: 70257...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #12 Del Skrevet 20. oktober 2022 Foto og sying Anonymkode: 620ef...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #13 Del Skrevet 20. oktober 2022 Fargelegging. Anonymkode: 8a157...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 20. oktober 2022 #14 Del Skrevet 20. oktober 2022 Trening (driver med terrengløping). Toppturer, både på ski og til fots. Lidenskapelig opptatt av musikk. Har ikke ro i rævva til håndarbeid 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #15 Del Skrevet 20. oktober 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: har noen her på forumet egentlig noen andre "fritidsinteresser" enn å drive med strikking? omtrent HELE dette under-forumet "hobby og fritid" handler om strikking, hva slags garn som er best eller ikke, og så videre. Anonymkode: ccbb7...3e9 Problemet er at de fleste som skriver i "Hobby og fritid", er opptatt av strikking, og forslaget om å lage en ny underkategori for folk som har andre hobbyer enn strikking, førte dessverre ikke til noe, selv om de fleste som deltok i diskusjonen, støttet dette. Forumledelsen mente at én kategori for hobby var tilstrekkelig. Så det blir nok også mye debatt om strikking her i fremtiden, men det er også rom for å ta opp hobbyer i "Kultur, litteratur og musikk", der vi som har interesser som går i den retningen, har for vane å samles; du er velkommen til tangenttråden , de andre musikktrådene, og trådene om lesing og litteratur. For min del setter jeg pris på musikk og skriving, men samler også på griser, og har ingenting imot Lego. Frimerkesamlingen samler derimot støv. Har i tillegg Hello Kitty-gjenstander, en kosegris i full størrelse, en enorm sparebøsse som skal forestille en Cola-flaske, en søt sau, en lang rekke førsteutgaver av gamle Donald-pocket-bøker, og hårlokker fra 1800-tallet formet som hjerter og blomster; en gjenstand hvis historie er et mysterium, men vil gjette på at dette var laget av fattige barn som gave til en lærerinne. Bare for å nevne noe. Lurer på om jeg skal øke kaoset ved å kjøpe Lego-flygelet nedenfor. - Brian Anonymkode: 1f28e...52a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 20. oktober 2022 #16 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg strikker, trener hund, går på tur, går langrenn, trener, følger vintersport på TV og kattepuser😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 20. oktober 2022 #17 Del Skrevet 20. oktober 2022 skreppamedleppa skrev (3 timer siden): Driver med bullet journaling Ellers så er det en del klatring, har drevet med det i mange år, har brattkort og elsker å tilbringe tid i veggen yoga Friluftsliv/natur... Jeg går aldri tur for å trene/komme i bedre form etc men å ta seg en fjelltur, komme meg ut i naturen betyr omtrent alt for meg, jeg kan kjenne jeg omtrent blir sur og tverr om det går for lang tid uten friluft.. Telttur, båltur, fjelltur, skogstur, høsttur, korttur, søndagstur... Rett og slett tur ute i det fri Også liker jeg litt "inneputtel", om det er å gi ny liv til pringel's bokser som her: eller skjokoladekort som her eller andre typer papir/dekopage greier... Som f.eks flaskesjulere jeg liker også godt å lage mye til tiden vi nå skal inn i som f eks kranser, Også lyslykter, hjemmelaget julepresanger etc.. Ellers er det en del lesing. Særboer har hund så det blir en del agiility og bruks trening der, ikke på konkurransen nivå slik som før men likevel tar det tid og er kanon gøy. åååh, jeg digget ideen om innpakking til vin og sjokolade!! Er det litt tykkere papp du bruker, eller stivt papir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #18 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg tegner og maler. Dessverre så drukner tråden om det i dette forumet. Men det spiller ikke så stor rolle lenger. For jeg får ikke lenger legge ut bilder av kunsten min. Jeg får feilmeldinger om at jeg har brukt opp kvoten min, selv om oversikten viser at jeg har brukt under halvparten. Anonymkode: f58fd...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 20. oktober 2022 #19 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tegner og maler. Dessverre så drukner tråden om det i dette forumet. Men det spiller ikke så stor rolle lenger. For jeg får ikke lenger legge ut bilder av kunsten min. Jeg får feilmeldinger om at jeg har brukt opp kvoten min, selv om oversikten viser at jeg har brukt under halvparten. Anonymkode: f58fd...274 har du meldt i fra om feilmeldingen? Det kan være noe feil i systemet som gjør det, som moderatorene kan fikse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 20. oktober 2022 #20 Del Skrevet 20. oktober 2022 Taluno skrev (1 time siden): åååh, jeg digget ideen om innpakking til vin og sjokolade!! Er det litt tykkere papp du bruker, eller stivt papir? Ja litt tykkere papp, jeg har målene også om du ønsker😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå