Gå til innhold

Jeg har blitt ghostet

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Denne fyren har skjønt hvordan man skal holde damer interessert. 

Anonymkode: ddca7...1f9

Eller han har et liv...

Jeg kan se at det kommer meldinger inn, noen ganger åpner jeg leser jeg dem raskt, men venter til jeg har bedre tid med å svare. Andre ganger ser jeg bare på "forhåndsvisningen" og venter med å åpne til jeg også har tid til å svare skikkelig. Og ja, jeg kan likevel være aktiv på messenger feks, for jeg kan ha ting som haster mer å avklare og som MÅ tas der og da. Skal jeg skrive med en mulig date ønsker jeg helst å ha tid til å sette meg ned og svare ordentlig. Begynner det å gå over et døgn uten svar så kan man begynne å tenke på om vedkommende kanskje ikke er så interessert. Men noen timer? Da er man drøyt hysterisk altså. La nå folk få puste litt. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere helt friske, dere som må bruke så mye tid på en melding?

"Tenke ut formeleringer, melde seg ut av selskap"

Dette er ikke folk som dater TS. 

Fyren leker hard to get. Han vet jo hva han gjør.

Anonymkode: 1aea3...a84

Skrevet

Ghostet eller så leker han hard to get, har meldt en simpel mld som hei

for 7 timer siden, han er pålogget flere ganger og han svarer ikke bevisst ,  

så han blir over og ut for min del orker ikke å skulle gå 1 døgn før en får svar liksom

Anonymkode: 0c959...bee

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

så han blir over og ut for min del orker ikke å skulle gå 1 døgn før en får svar liksom

Spiller hard to get? Tro og tenk det beste, tenker jeg. Jeg holder avstand selv hvis de ikke svarer, men over og ut er vel ikke en konklusjon jeg tar sånn uten videre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du har sendt "hei" og ikke noe mer? Hva forventer du at han skal svare på det da? Helt enig i at han høres uinteressert ut, men hvis man først vil ha noens oppmerksomhet så skriver man vel mer enn hei?? Hadde ivertfall synes det var merkelig å fått kun et hei. 

Anonymkode: cfaac...9e5

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har sendt "hei" og ikke noe mer? Hva forventer du at han skal svare på det da? Helt enig i at han høres uinteressert ut, men hvis man først vil ha noens oppmerksomhet så skriver man vel mer enn hei?? Hadde ivertfall synes det var merkelig å fått kun et hei. 

Anonymkode: cfaac...9e5

Skjerp deg. Et "hei" er en invitasjon til dialog

Anonymkode: 08d3c...c81

Skrevet

Ikke nødvendigvis et fasitsvar her, men ville bare påpeke at du kan virke "pålogget" selv om du ikke er det!

Oppdaget det hos min kjæreste, enten han gamet eller sov, så kunne det se ut som at han var pålogget hver gang mobilen (iphone) hans fikk opp et varsel, på Messenger i dette tilfellet. Vi testet det noen ganger, jeg tror det var sånn at hvis han ikke hadde lukket messenger-appen helt kom det opp for meg som at han var pålogget.

Bare en heads up!

Forøvrig er kanskje ikke denne karen så veldig interessert, eller så har han fått det for seg at han skal leke kostbar, og bare ikke gjør det riktig 😅 man skal jo legge igjen noen smuler av mystikk og interesse selv om man trekker seg tilbake litt! 

Anonymkode: 6f6c2...b0c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hater når folk dramatiserer så mye! Fått mye kjeft får jeg ikke har tid å svare men ja jeg sjekker uansett snap å sånn men svarer ingen. Har ikke tid har rask tur inn avertil bare å mange som har blitt sur på tross at jeg har sagt i fra. Du er får fornærma å legger får mye i det. 

Anonymkode: c0ecb...e14

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 18.51):

Skjerp deg. Et "hei" er en invitasjon til dialog

Anonymkode: 08d3c...c81

Ja det er en invitasjon til samtale, ikke en melding man kan svare raskt på. Svarer man hei tilbake så kjønner man at det vil komme mer. Enda en grunn til at man venter med å svare til man faktisk har tid til en "samtale", og ikke bare et raskt svar.

Jeg ser på et "Hei" alene som en "sjekker om du har tid til å chatte"-melding. Og da svarer jeg ikke før jeg har tid til å chatte.

Anonymkode: 6f9bd...f74

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 0.42):

Det er din mening. Jeg er ikke enig. 

Å overanalysere sånt er bare selvsaboterende

Anonymkode: 7d361...891

Det er 99.9 % sikkert at når noen tidlig i en fase ikke svarer på meldinger har dette bunn i manglende interesse. Om det er tilfelle her vet jeg ikke, men da er det andre alvorlige ting som kan ha trådd inn som gjør at vedkommende ikke svarer. Men tenk selv da! Om jeg var på gang med en dame så hadde jeg svart innen veldig kort tid, bare min egen død kunne forhindret dette. Det tar 10 sekunder å svare at man er opptatt og kommer tilbake straks man er klar. Og det kan alle klare.

Når det ikke skjer har det alltid sine grunner.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 17.52):

Du har sendt "hei" og ikke noe mer? Hva forventer du at han skal svare på det da?

Man kan svare : Jeg er opptatt nå, digger deg men er litt opptatt nå. Kontakter deg om noen timer. Det tar det omtrent 22 sekunder å skrive på en mobiltelefon :) Veldig lett og noe jeg hadde gjort med en kvinne jeg likte godt og ville hatt noe mer med å gjøre. Det er ikke vanskelig, det er er ikke mye å kreve, det er latterlig å fundere videre over dette med mindre en "jeg er ikke så veldig interessert egentlig. Det er jo det man utstråler med å gi faen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...