AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Skrevet 19. oktober 2022 Altså vi flørtet en del da vi så hverandre kl 13:30 idag, senere sender jeg vedkommende en melding kl 15 og nå er kl snart 22 , vedkommende har vært pålogget 4 ganger men ikke åpnet min melding og svart tilbake . For en jævelig følelse Anonymkode: 0c959...bee 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2 Skrevet 19. oktober 2022 Rolig. Kan være han dumper deg med en forklaring. Ikke sikkert han ghoster Anonymkode: 08d3c...c81 4
Scoops Skrevet 19. oktober 2022 #3 Skrevet 19. oktober 2022 Jeg ville nå ha gitt det litt mer tid før jeg hadde sagt jeg var blitt ghosta. Folk har andre ting og gjøre på og enn å alltid svare på en melding 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #4 Skrevet 19. oktober 2022 Kanskje han er hos familien sin og ikke vil være uhøflig å sitte på mobilen Er da ganske vanlig å bruke noen timer på å svare Anonymkode: 7d361...891 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #5 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje han er hos familien sin og ikke vil være uhøflig å sitte på mobilen Er da ganske vanlig å bruke noen timer på å svare Anonymkode: 7d361...891 Men vedkommende har jo vært pålogget 4 ganger ? Anonymkode: 0c959...bee
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #6 Skrevet 19. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men vedkommende har jo vært pålogget 4 ganger ? Anonymkode: 0c959...bee Enig. Er noen folk som tror de hjelper andre ved å gi falsk positive forhåpninger. Nei, kall en spade for en spade. Han vet at TS kan se at han har vært pålogget. Han ignorerer TS. Sannsynligvis ikke interessert. I beste fall, spiller "hard to get" Anonymkode: 08d3c...c81 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #7 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men vedkommende har jo vært pålogget 4 ganger ? Anonymkode: 0c959...bee Også? Jeg er pålogget sikkert 50 ganger ila en dag men betyr ikke at jeg er aktiv og chatter med de som har skrevet til meg fordet. Det gjør jeg når det passer meg bedre enn å bare scrolle Anonymkode: 7d361...891 7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #8 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Også? Jeg er pålogget sikkert 50 ganger ila en dag men betyr ikke at jeg er aktiv og chatter med de som har skrevet til meg fordet. Det gjør jeg når det passer meg bedre enn å bare scrolle Anonymkode: 7d361...891 Samme her. Anonymkode: 07993...412
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #9 Skrevet 19. oktober 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Også? Jeg er pålogget sikkert 50 ganger ila en dag men betyr ikke at jeg er aktiv og chatter med de som har skrevet til meg fordet. Det gjør jeg når det passer meg bedre enn å bare scrolle Anonymkode: 7d361...891 Just now, AnonymBruker said: Samme her. Anonymkode: 07993...412 Altså om man er helt i starten av dating fasen, så lar man ikke den andre personen vente i mange timer etter man har sett at meldingen har kommet. Fordi man vet at det kan skape usikkerhet hos den andre. ALLE kjenner den følelsen. Anonymkode: 08d3c...c81 7 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #10 Skrevet 19. oktober 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Rolig. Kan være han dumper deg med en forklaring. Ikke sikkert han ghoster Anonymkode: 08d3c...c81 Hvilke oppløftende ord, TS føler seg helt sikkert bedre av ett slikt innlegg. TS dette trenger ikke bety noe som helst, kan hende han bare er usikker. Anonymkode: e432f...4fe
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #11 Skrevet 19. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilke oppløftende ord, TS føler seg helt sikkert bedre av ett slikt innlegg. TS dette trenger ikke bety noe som helst, kan hende han bare er usikker. Anonymkode: e432f...4fe Jeg skriver det jeg tror. Falske forhåpninger står du for. Anonymkode: 08d3c...c81
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #12 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Også? Jeg er pålogget sikkert 50 ganger ila en dag men betyr ikke at jeg er aktiv og chatter med de som har skrevet til meg fordet. Det gjør jeg når det passer meg bedre enn å bare scrolle Anonymkode: 7d361...891 Det er vel mer uhøflig å scrolle enn å svare på en melding dersom man er på besøk? At besøket mitt svarer på en melding reagerer jeg ikke på, men å scrolle flere ganger ila er besøk hadde jeg reagert på. Jeg tror det enkle ofte er det beste: han ignorerer meldingen din, ts. Akkurat hvorfor er jo ikke godt å si, men jeg syns jo uansett ikke det er en positiv greie (uavhengig om han bare er usikkert, litt opptatt, på date eller hva enn). Ignorering er jo ikke en positiv greie. Anonymkode: 0b818...233 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #13 Skrevet 19. oktober 2022 Med mindre han har en veldig god grunn, så høres han useriøs og uinteressert ut. Er man hypp, så svarer man selvfølgelig på melding og er nysgjerrig på hva den andre skriver. Er jo fortsatt litt tidlig å si om han ghoster deg, men det er ikke noe godt tegn ivertfall. Anonymkode: cfaac...9e5 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #14 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså om man er helt i starten av dating fasen, så lar man ikke den andre personen vente i mange timer etter man har sett at meldingen har kommet. Fordi man vet at det kan skape usikkerhet hos den andre. ALLE kjenner den følelsen. Anonymkode: 08d3c...c81 Det er din mening. Jeg er ikke enig. Å overanalysere sånt er bare selvsaboterende Anonymkode: 7d361...891 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #15 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er vel mer uhøflig å scrolle enn å svare på en melding dersom man er på besøk? At besøket mitt svarer på en melding reagerer jeg ikke på, men å scrolle flere ganger ila er besøk hadde jeg reagert på. Jeg tror det enkle ofte er det beste: han ignorerer meldingen din, ts. Akkurat hvorfor er jo ikke godt å si, men jeg syns jo uansett ikke det er en positiv greie (uavhengig om han bare er usikkert, litt opptatt, på date eller hva enn). Ignorering er jo ikke en positiv greie. Anonymkode: 0b818...233 Nei ikke sånn jeg ser det. Å scrolle kan jeg gjøre med oppmerksomheten fortsatt der jeg sitter og til de jeg er med. Skal jeg svare på en melding må jeg konsentrere meg, tenke ut gode formuleringer, forsvinner mentalt fra selskapet jeg er i og det er mye mer uhøflig. Spesielt når jeg liker noen så vil jeg svare ordentlig og kunne konsentrere meg og ikke bare skrive noe tankeløst og fort mens jeg har oppmerksomheten andre steder Anonymkode: 7d361...891
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #16 Skrevet 20. oktober 2022 Ts her fikk mld på kvelden igår i 23 tiden Så var visst ikke ghoster alikavel hehe Anonymkode: 0c959...bee 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #17 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts her fikk mld på kvelden igår i 23 tiden Så var visst ikke ghoster alikavel hehe Anonymkode: 0c959...bee Nettopp:) Slutt å overanalyser og bruke så mye krefter og følelser på fantasi Anonymkode: 7d361...891 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #18 Skrevet 21. oktober 2022 Denne fyren har skjønt hvordan man skal holde damer interessert. Anonymkode: ddca7...1f9 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #19 Skrevet 21. oktober 2022 Hvilken app er dere på siden dere kan se at noen har vært pålogget x antall ganger? Anonymkode: d5e4d...2b3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #20 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 22.09): Enig. Er noen folk som tror de hjelper andre ved å gi falsk positive forhåpninger. Nei, kall en spade for en spade. Han vet at TS kan se at han har vært pålogget. Han ignorerer TS. Sannsynligvis ikke interessert. I beste fall, spiller "hard to get" Anonymkode: 08d3c...c81 Det er absolutt ikke sikkert at han vet at hun sitter 24/7 å følger med hvor ofte han er pålogget. Det er heller ikke sikkert at han er klar over at han har kort svarfrist før TS føler seg ghostet. AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 22.21): Altså om man er helt i starten av dating fasen, så lar man ikke den andre personen vente i mange timer etter man har sett at meldingen har kommet. Fordi man vet at det kan skape usikkerhet hos den andre. ALLE kjenner den følelsen. Anonymkode: 08d3c...c81 Jeg både jobber, og er sosial med venner og familie selv i starten av datingfaser... AnonymBruker skrev (På 20.10.2022 den 0.44): Nei ikke sånn jeg ser det. Å scrolle kan jeg gjøre med oppmerksomheten fortsatt der jeg sitter og til de jeg er med. Skal jeg svare på en melding må jeg konsentrere meg, tenke ut gode formuleringer, forsvinner mentalt fra selskapet jeg er i og det er mye mer uhøflig. Spesielt når jeg liker noen så vil jeg svare ordentlig og kunne konsentrere meg og ikke bare skrive noe tankeløst og fort mens jeg har oppmerksomheten andre steder Anonymkode: 7d361...891 Du hadde nok ikke blitt invitert ofte til meg, om du sitter å scroller på telefonen... Det er så kjedelig å ha besøk av noen som viser så tydelig at jeg er så uinteressant at de har behov for å scrolle på telefonen i stedet... Men jeg pleier noen ganger svare dersom han jeg er interessert i skriver noe til meg, selv når jeg er sosial. Dersom jeg ser på telefonen da. For den ligger ofte med skjermen ned, siden jeg er sosial med venner nettopp for å være sosial med dem, og ikke telefonen... Men ja jeg kan svare, da er svaret "sorry, er opptatt nå, snakkes senere" Anonymkode: 7713f...b68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå