Gå til innhold

Feelgood treningssenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring? Vurderer teste det ut 🙂

Anonymkode: b1b7c...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du 60+ så... :) 

Anonymkode: da198...217

Har de bare treningsapparater for pensjonister? Hvordan fungerer det?

Anonymkode: 315e5...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er du 60+ så... :) 

Anonymkode: da198...217

Er det ingen yngre som trener der altså? Er treningen for «lett» eller hva skyldes det i tilfelle?

Anonymkode: b1b7c...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel et treningssenter som er godt egnet for eldre og ofte de som har noe rehabilitering de må igjennom. De har ikke manualer og vektstenger på Feelgood treningssentrene og apparatene er motoriserte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 15.30):

Noen som har erfaring? Vurderer teste det ut 🙂

Anonymkode: b1b7c...1d2

Jeg har akkurat begynt. Syns det er en veldig fin treningsmåte. Vet ikke hvordan det vil virke på kroppen. Jeg er litt over 50 da, det er endel på min alder der jeg går. I dag traff jeg en som så yngre ut enn meg. Hun skulle teste 1 år. Det skal jeg også. Du kan jo ta en gratis prøvetime å se.

Anonymkode: d84fc...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Jeg trener på feelgood og synes det er en genial treningsmåte. Bare tull at treningen der nødvendigvis er så lett. Det kan man velge selv, den kan være så tung eller lett man vil og trenger. Men det den alltid er er enkel. Det er riktig at det er mange eldre der, men ikke bare det. På mitt treningssenter fordeler det seg nok ganske jevnt utover folk i 40-, 50-, 60-, 70- og 80-årene med også en del i 90-årene. De har også medlemmer ned til begynnelsen av 20-åra. Yngre enn det har jeg ikke møtt på, men godt mulig de har det også. 

Helt fantastisk å se den helt friske kameraten min som kommer rett fra forsvaret/utenlandstjeneste og som trener hardt stort sett hver dag på treningsstudio (han har vært med meg til feelgood av ren nysgjerrighet) trene så svetten siler ved siden av en 90-åring som kom stavrende inn med rullator og ryggen så bøyd at skuldrene er på høyde med hoftene. At de kan trene på sitt nivå på de samme maskinene med nøyaktig de samme øvelsene er intet mindre enn genialt! 

Anonymkode: 6e0dd...07b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er 39 og trener på feelgood. Hvor hard treningen blir er egentlig opp til deg selv. Det stemmer at apparatene går på motor, men jo mer du tar i selv jo tyngre blir det. Det er også 3 ulike nivåer fra 1-3 på apparatet av fart der nivå 3 er det enkleste. I tillegg er det 3 ulike intervall programmer å velge mellom.

Jeg har vært medlem nå i 5 mnd, og trener 2-3 ganger per uke. Har møtt alt fra 30 - 80 åringer der, men majoriteten er nok eldre brukere (60+). 

Om du er interessert i å prøve så kan du avtale en prøvetime med senteret ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...