AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #21 Skrevet 19. oktober 2022 Åååå ts jeg skjønner deg såååå godt asso for de gutta som liksom er kjærestemateriale gjør ikke musa så våt lissom så da må jeg ha badboys så jeg føler litt spennin Anonymkode: feacd...396
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #22 Skrevet 19. oktober 2022 Men svarer de alle nei i starten av datingfasen når du spør dem om de bruker dop? Anonymkode: e0cfb...43a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #23 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Men svarer de alle nei i starten av datingfasen når du spør dem om de bruker dop? Anonymkode: e0cfb...43a Ja, selvfølgelig. Anonymkode: 93503...d9e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #24 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Uansett hvem jeg dater, om jeg kjenner de i fra før eller møter dd vis tinder/tilfeldig/på fest etc, så viser det jeg nesten ALLTID at de driver med dop……. De fleste er det snakk om hasj, men også kokain og mdma. Og alle er «ferdige» med greia, men har vært uten i noen uker til noen år, de starter alltid igjen på fest i ny og ned 🙄 Er jeg bare uheldig?!? Eller må jeg flytte fra dette stedet? Anonymkode: 93503...d9e Nei, det er et mønster etter gutta du går etter. Kanskje de som virker litt spennende, men også ser ut som at de gir litt faen og gjør som de vil. Men da får du ulempen med at de er dophuer. Du kan ikke få i pose og sekk. Anonymkode: 1c683...c5d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #25 Skrevet 19. oktober 2022 Jeg er så lei av hvor ignorante folk er som sier at det er noe galt med ts som går etter en viss type osv. Ikke bare er det en form for victimblaming men det er også ignorant stereotyping av folk dere driver med. Rus er kjempeutbredt og blandt ungdom i dag er det nesten mer vanlig å bruke rusmidler enn ikke, dvs at alle mulige "typer" bruker det. I vanlige miljøer er det nesten ikke til å komme unna engang. Problemet er ikke at ts går etter en spesiell type men at rus er så vanlig og utbredt blandt unge og unge voksne i dag Anonymkode: dbddf...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #26 Skrevet 19. oktober 2022 Rus er overalt for tiden. Jeg kjenner mange som ruser seg på fest, og jeg har hatt romantiske relasjoner med folk som gjør det (hender jeg gjør det i blant selv, og jeg lever et helt normalt liv). Jeg går ikke etter en spesiell type, det er bare så sykt mange som driver med det nå. Veldig vanlig. Anonymkode: 5b542...e51 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #27 Skrevet 19. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er så lei av hvor ignorante folk er som sier at det er noe galt med ts som går etter en viss type osv. Ikke bare er det en form for victimblaming men det er også ignorant stereotyping av folk dere driver med Ok så det er hvite, heteroseksuelle menn sin skyld. Eller illuminati. Det hjelper ikke å skylde på alle andre, det er kun seg selv man kan kontrollere Anonymkode: c2ae7...6aa
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #28 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ok så det er hvite, heteroseksuelle menn sin skyld. Eller illuminati. Det hjelper ikke å skylde på alle andre, det er kun seg selv man kan kontrollere Anonymkode: c2ae7...6aa Jaha mener DU det er hvite heteroseksuelle menn sin skyld eller illuminati? For ingen andre har sagt det. Usaklig innlegg. Men forsåvidt ja det er mange hvite heteroseksuelle menn som ruser seg. Hva er det du prøver å få frem som poeng egentlig? Anonymkode: dbddf...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #29 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg faller alltid for ekstremt egoistiske menn. De bare virker ikke sånn med en gang, men så kommer det frem at den de setter først er alltid seg selv. Anonymkode: 4f69d...a19 Samme her. Utrolig frustrerende! Anonymkode: d251b...c13
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #30 Skrevet 20. oktober 2022 Søk jobb i politiet, som narkohund Anonymkode: bba39...a30 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #31 Skrevet 20. oktober 2022 Vet ikke helt hva som er formålet med tråden, men sannheten er at de aller fleste har vett nok i hodet til ikke å bruke narkotika, så det er de færreste som er dophuer. Vil dessverre kalle dem for tapere. En sløv gjeng uten kritisk tenkeevne. Så TS bør helt klart skifte miljø, og heller vanke i andre kretser. Anonymkode: 51781...0fb 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #32 Skrevet 20. oktober 2022 Meget komisk å se alle dere som kaller folk dophuer fordi de en gang i blant på fest ruser seg på svakere rusmidler enn alkohol. Å være daglig bruker av ulovlige rusmidler er noe helt annet enn å ta en joint eller ei pille hver tredje måned. Anonymkode: cd55b...cd6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #33 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 1.38): Meget komisk å se alle dere som kaller folk dophuer fordi de en gang i blant på fest ruser seg på svakere rusmidler enn alkohol. Å være daglig bruker av ulovlige rusmidler er noe helt annet enn å ta en joint eller ei pille hver tredje måned. Anonymkode: cd55b...cd6 Vel, ikke i følge norsk lov. Så der er grensa mi for å kalle de dophuer. -TS Anonymkode: 93503...d9e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #34 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 1.29): Søk jobb i politiet, som narkohund Anonymkode: bba39...a30 HAHAHHAJA Håper du er mann? Kan vi date? 😂 digger humoren -ts Anonymkode: 93503...d9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå