Gå til innhold

Ender alltid opp med dophuer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hvem jeg dater, om jeg kjenner de i fra før eller møter dd vis tinder/tilfeldig/på fest etc, så viser det jeg nesten ALLTID at de driver med dop…….

De fleste er det snakk om hasj, men også kokain og mdma.

Og alle er «ferdige» med greia, men har vært uten i noen uker til noen år, de starter alltid igjen på fest i ny og ned 🙄

Er jeg bare uheldig?!? Eller må jeg flytte fra dette stedet?

Anonymkode: 93503...d9e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, slutt å gå etter «badboysa». Alt henger sammen vettu. 

Anonymkode: 17910...5ef

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg sliter akkurat med det samme. Har en tendens til at jeg faller for disse mennene som er "badboys". Jeg tenker mange ganger over dette at det er noe issus jeg har som jeg ikke har fikset opp i. Ikke vet jeg hva. Har med tiden blidd snillere med meg selv og bevist unngått menn som ruser seg eller ikke er bra for meg. Jeg tenker det handler om at man må begynne å bli gla i seg selv og vite hva man faktisk er verdt.

Anonymkode: 79692...e18

Skrevet

Oi, ikke bra 😔 Forhåpentligvis er du bare uheldig. 

Skrevet

Er rett og slett den typen folk du faller for, tror ikke du kan endre på det. Kanskje når du blir eldre blir ting å forandre seg.

Anonymkode: 284cf...47c

• Liker 1
Skrevet

Det er dessverre mye narkotika som florerer på utesteder og fester. Har du forsøkt å møte folk andre steder enn på fest eller useriøse datingapper? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

De er ikke badboys engang

Ikke møter jeg de nødvendigvis ute heller.

Så enter driver de fleste med det på fest etc eller så er jeg skikkelig uheldig..

Bor på en forholdsvis liten plass

Skrevet

Du bor kanskje i en "ruslomme" altså et sted der det er mye rus i mainstreammiljøet. Det er lenge siden man måtte til storbyen for å finne sånt. 

Skrevet

Jeg faller alltid for ekstremt egoistiske menn. De bare virker ikke sånn med en gang, men så kommer det frem at den de setter først er alltid seg selv.

Anonymkode: 4f69d...a19

Skrevet

Hva kjennetegner personligheten til de du faller for da?

Anonymkode: c2ae7...6aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hva kjennetegner personligheten til de du faller for da?

Egentlig er de ikke like i det hele tatt, så er irriterende at de alltid viser seg å bruke narkotika

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Altså, slutt å gå etter «badboysa». Alt henger sammen vettu. 

Anonymkode: 17910...5ef

Nei nå til dags er det minst like mange universitetsnerder, gamere og bankmenn som driver med forskjellige rusmidler 

Anonymkode: dbddf...1ff

Skrevet

Ts rusbruk har blitt nesten mer vanlig enn uvanlig spesielt i 20 årene. Møter du menn i 30 årene som driver med det så dump med en gang for de vokser aldri opp. Jeg har laget så kjedelig profil hvor det står at jeg søker en som er ferdig med festing og da får jeg silt ut alle dem

• Liker 2
Skrevet

Det samme lurer jeg på. Hvorfor drar dophuer damer mens jeg som ikke bruker noe rusmiddel er jomfru og blir alltid avvist?

Anonymkode: fb257...553

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det samme lurer jeg på. Hvorfor drar dophuer damer mens jeg som ikke bruker noe rusmiddel er jomfru og blir alltid avvist?

Fordi dophuer har baller å du har ikke det?

Anonymkode: 4934a...a98

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Fordi dophuer har baller å du har ikke det?

Anonymkode: 4934a...a98

Dummeste jeg har hørt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lest og hørt at dersom man har opplevd traumatiske ting i livet, vil man føle en slags tiltrekning og trygghet med andre som også har opplevd noe vanskelig.

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg nekter å tro at det eneste fellestrekket de har er at de bruker dop. Det er jo ikke så sannsynlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har hvertfall ikke noe å gjøre med rus og ikke rus. Dophuer som isolerer seg eller er rare drar like lite som rusfrie som isolerer seg eller er rare 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg nekter å tro at det eneste fellestrekket de har er at de bruker dop. Det er jo ikke så sannsynlig.

De er ca samme alder og ca samme sted🤷🏻‍♀️

Ikke like i utseendet eller jobb/væremåte. 

Jeg har ingen «type» og det var kanskje 1 som kan gå som «badboy»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...