Rucula Skrevet 27. november 2022 #141 Del Skrevet 27. november 2022 Maestro skrev (21 minutter siden): Det må ha vært litt av noen varer. TJUETUSEN?! Ja, noen møbler. Det koster. Kjøpte ikke spesielt dyre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. november 2022 #142 Del Skrevet 27. november 2022 Rucula skrev (1 minutt siden): Ja, noen møbler. Det koster. Kjøpte ikke spesielt dyre ting Åja. Haha. Så for meg liksom en Ipad der, 5 par med sko og ei kåpe og greier liksom. "har man lyst har man lov" 🙈🤭 Men DA var det ikke så gærnt. Egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #143 Del Skrevet 27. november 2022 Kjøpte bare én ting på Black friday som jeg uansett må ha, og sparte 30%. Å holde den trangen til å shoppe i ro var tøft! Anonymkode: 415e6...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 27. november 2022 #144 Del Skrevet 27. november 2022 Maestro skrev (15 minutter siden): Åja. Haha. Så for meg liksom en Ipad der, 5 par med sko og ei kåpe og greier liksom. "har man lyst har man lov" 🙈🤭 Men DA var det ikke så gærnt. Egentlig. Nei, halve stua har stått tom i snart to år fordi jeg hater å kjøpe interiør! 😅 så nå håper jeg bare tingene jeg kjøpte på nett passer inn, så jeg sliper å begynne letingen på nytt. 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 28. november 2022 #145 Del Skrevet 28. november 2022 Rucula skrev (33 minutter siden): Nei, halve stua har stått tom i snart to år fordi jeg hater å kjøpe interiør! 😅 så nå håper jeg bare tingene jeg kjøpte på nett passer inn, så jeg sliper å begynne letingen på nytt. 😅 Føler med deg den. Klær og sånn derimot 🥴 Men! Kjøper endel brukt eller på tilbud. Sjelden full pris på ting om det er nytt 😊 Får endel av ei venninne og. Sykt greit 🙏 Skulle hatt ny sofa. Min er blitt flekkete og stygg. Men er jo så glad i den 🙈 Ser på finn etter ny, så er jeg kresen både i stil og farge. Og får meg ikke til og kjøpe brukt til flere tusen, så leter etter noe mer rimelig. Eller følge med på black friday neste år 🙏😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 28. november 2022 #146 Del Skrevet 28. november 2022 Rucula skrev (3 timer siden): Har svidd av 20 000 på black friday 😒 Svidde av noe sånt jeg også, gitt. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte TV også. Skulle hatt en TV i den nye stua. Men jeg har ikke det møbelet den skal henge inni enda, så da vant egentlig fornuften og jeg venter til jeg vet dimensjoner på det. Men jeg kjøpte julegaver til mye av familien fra meg og to brødre, så det ble jo noen tusen der. Pluss noen ting jeg ville ha, og ting jeg trengte og hadde satt på black-friday-lista mi. Mest ganske fornuftige ting altså. For eksempel sluttet de gamle hodetelefonene å funke på den ene siden i sommer. Jeg har brukt dem frem til nå likevel. Fant et godt tilbud og slo til på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet 29. november 2022 #147 Del Skrevet 29. november 2022 Ikke bare min økonomi, men barnet i magen sin også. Startet egen fondskonto (i mitt navn) til barnet. Skal sette inn 200 kr pr mnd, og 1000 kr i førstegangsinnskudd 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #148 Del Skrevet 29. november 2022 Ikke spist noe Skrudd ned temperaturen med 2 grader og slått av varmekablene på badet. Det er nå hele 15 grader i boligen. Anonymkode: 00311...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 29. november 2022 #149 Del Skrevet 29. november 2022 Kranglet med DNB om litt bedre rente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #150 Del Skrevet 29. november 2022 Brukt kupong for å få gratis hårkur Anonymkode: 9b36c...43f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #151 Del Skrevet 29. november 2022 I dag har jeg på min fridag kappet, klivd og delvis stablet 4 sekker à 1000 liter med ved til neste år. 8 igjen. Bruker cirka 12 storsekker i året, sparer 90% sammenlignet med å kjøpe det. Anonymkode: 1b7a1...002 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 29. november 2022 #152 Del Skrevet 29. november 2022 Black friday, kjøpte skikkelig tv og lydplanke, lot x overta det vi hadde. I tillegg, ekstra tv til stue nr 2, og mikrobølgeovn. Budsjettet var rundt 20 000. Holdt det. Inkluderer også levering og montering. Ellers, har minimale utgifter på mat. Strøm, mindre enn forventet. Shopper ikke unødvendige ting. Men med ny bolig er det alltid noe som trengs. Eksempel, knagger og skruer og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #153 Del Skrevet 30. november 2022 On 11/27/2022 at 11:47 PM, Aragon said: Sagt opp abonnement på en avis , og satt huskelapp på å si opp Netflix før fornyelse . Si opp nå. Abo varer ut perioden du har betalt for. Anonymkode: 64624...603 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 30. november 2022 #154 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Si opp nå. Abo varer ut perioden du har betalt for. Anonymkode: 64624...603 Takk 👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #155 Del Skrevet 30. november 2022 Kuttet ut boutgifter. Nå blir det hytteliv fremover:-). Anonymkode: 9e255...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #156 Del Skrevet 30. november 2022 Fått Korona. Så bruker null niks på transport, mat, eller noe. Ligger under dyna, så gjør ikke noe at det er kjølig i rommet. Klikker jeg meg inn på nettshopping så orker jeg ikke ta beslutninger, og jeg orker i alle fall ikke hente kortet. Ellers; Har som hver uke gått gjennom tilbudsavvisene på butikkene som ligger i en "klynge" her, slik at vi kan ukeshandle på salg. Har gått gjennom hva vi har i fryser og tørrvarer, og planlagt middager ut i fra det. Anonymkode: 34911...dc9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #157 Del Skrevet 12. desember 2022 Jobbet en time overtid. Kjøpt 5 av ukens middager på Holdbart + litt anna stæsj det likevel går av. Laget en stor stabel med bananpannekaker da jeg hadde 3 overmodne bananer og noe naturell yoghurt som snart gikk ut på dato Sittet inne med ulltøy, fleece, doble ullsokker, under pledd i lag med mannen, og likevel er det kjølig. Går greit, men tror så mange har på fjernvarme radiatorene at vi får ikke normal effekt av dem, -21 her nå 🥶 Anonymkode: ae5d1...98e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 12. desember 2022 #158 Del Skrevet 12. desember 2022 I dag? Dessverre lite. prøvd å bruke lite strøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #159 Del Skrevet 12. desember 2022 Var dyr strøm på dagen i dag så prøvde å spare litt strøm Anonymkode: e8033...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyCupOfTea Skrevet 12. desember 2022 #160 Del Skrevet 12. desember 2022 Fyrt med gratis ved. Spist restemiddag, varmet i mikrobølgeovn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå