Gå til innhold

Hva har du gjort for økonomien din i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt noen uforutsette utgifter denne mnd som gjorde at jeg hadde 1800kr igjen den 15/8 (og ikke mer penger som kommer inn før 1. september). Istedenfor å ta fra sparing har jeg forholdt meg til det, og bare brukt ca 750 kroner hittil.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet noe jeg måtte ha på finn og sparte 6000

Anonymkode: 415e6...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto

For første gang kjøpte jeg meg et handlenett.

det kostet kun 10 kroner på Kiwi, at jeg ikke gjorde dette for mange mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storhandlet på 2 ulike butikker (fulgt tilbudene). Brukte tøyposer, og har kjøpt inn egne restavfallsposer.

Anonymkode: b51e3...b2e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maatte_ha_konto skrev (1 time siden):

For første gang kjøpte jeg meg et handlenett.

det kostet kun 10 kroner på Kiwi, at jeg ikke gjorde dette for mange mange år siden.

Jeg har brukt handlenett i årevis nå og på coop får jeg 1 kr hver gang jeg bruker handlenettet.

 

Anonymkode: 6b881...71d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Spist kun et måltid.

Anonymkode: ae5d1...98e

Ett.

Anonymkode: eec35...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt gullet mitt (bilen). Dog ikke blitt henta enda.. Men har fått håndpenger. Har vel gjort sånn ca 9k pr mnd for økonomien i dag. Som igjen blir til et tap over tid da nytt gull står for dør. Så jeg har ikke gjort en dritt faktisk. Heller gjort det værre.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maatte_ha_konto skrev (11 timer siden):

For første gang kjøpte jeg meg et handlenett.

det kostet kun 10 kroner på Kiwi, at jeg ikke gjorde dette for mange mange år siden.

Hvis du kjøpte på coop og scanner det og medlemskortet ditt/sier fra i kassa, så får du 1kr bonus xtra. Om 10 handleturer er den inntjent 😊

Anonymkode: 415e6...f57

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist uke handlet jeg en del på tilbud (tørrvarer som jeg uansett spiser). Denne uka skal jeg spise meg ut av frysen, har null oversikt over hva som finnes der og MÅ få avfrostet snart (koster mer å fryse ned når det er is på elementene). Da må den store frysen tømmes nok til å ha resten over i den lille...

Så, prosjekt spise fra frysen først er i gang og vil vel pågå et par uker tenker jeg. Kommer kun til å supplere med friske grønnsaker.

Anonymkode: 427fb...61d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har brukt 259 kr på dagligvarer denne måneden, inkludert ny tannbørste og tannkrem.

Brukte 900 kr på shopping da, men det var på Finn.no og jakken koster 3000 kr ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Handlet noe jeg måtte ha på finn og sparte 6000

Anonymkode: 415e6...f57

BIL? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket boliglån renta vår og så at vi fortsatt har den beste vi kan få for øyeblikket.

Anonymkode: 6b881...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting begynner å bli så kostbart i disse dager, så vi sliter litt her i huset. Sier opp så mye som mulig og har nå sagt opp internetten her i huset til fordel for mobildata. Hadde kostbare mobil abb som vi nå bytter ut. Etter vi fikk et slikt tilbud så benyttet vi oss av det. Noe som gir oss 2 måneder gratis mobil for alle 5. I og med at det ikke er noen bindingstid der sier vi opp etter gratisperioden og bytter til noe som er rimeligere. Ser for meg her kanskje et Ice abb med fri data som en deler på og 4 andre rimeligere abb av noe slag. Slike tiltak gjør jo at en får mer å rutte med, og nå som mat osv har blitt så kostbart. Alle monner drar, og her sparer vi jo egentlig en god del.

Tidligere har vi tatt grep om bilbruken og endret matbudsjettet samt klesbudsjettet. Nå begynner det å minske fryktelig på ting vi kan krympe ned kostnadene på her. Så håper ikke ting skal øke så mye mer i pris. Da kommer vi til å slite noe voldsomt etter hvert.

Anonymkode: f0633...f5d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...