Gå til innhold

HVORFOR forsvant han bare?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men hvis du har bilde av han, bostedsplass, eller navnet hans, så er det jo bare å begynne å google og finne ut sannheten da 

Anonymkode: 4b4e8...397

Tenk om menn skulle gjort det hver gang ei dame sluttet å svare på meldinger 😏

Anonymkode: c8b39...64c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja damer dere får smake deres egen medisin

Anonymkode: f100c...d76

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg Er ny på nett dating... Men fant en hyggelig fin fyr jeg skrev med i flere uker og han var så på og tilstede. Veldig interessert i meg. Det var han som skrev sist og alt har vært fint. Men så gikk jeg inn på nettsiden i dag og all kommunikasjon Er borte og jeg finner han ikke blant brukere. Har han forduftet eller har han blokkert meg av en eller annen idiotisk grunn? Jeg skjønner ikke.... Ble faktisk veldig såret av det. Veldig såret. Er det slik det er med nettdating, at folk du tror du har noe på gang med, bare plutselig kan finne på å fordufte? Hvorfor gjør noen dette? Går det ikke an å forklare noe eller si at man har ombestemt seg? 

😢

Anonymkode: 47734...79e

Velkommen til moderne dating i 2022. 

Ut fra innlegget ditt kommer du til å få det tøft. 

Anonymkode: 0aeec...ce4

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere har snakket på telefon, kan du vel sende han en melding der? 

Jeg sletter Tinderprofilen min helt ut av det blå av og til. Jeg kan ha hatt flere hyggelige samtaler der, som da forsvinner. Tenker ikke så mye over det. Bare trenger en pause. Blir aldri knyttet til noen før vi treffes. Men jeg gir aldri falske forhåpninger over tekst heller. Det syns jeg ikke noe om.

Anonymkode: 27d63...c08

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er dine ord, du er "veldig såret - faktisk veldig såret".. Ikke sa du det bare 1-en gang, men to ganger. 

Da tenker jeg du er veldig hårsår. 

Tror nok det beste er at du venter med denne nettdatingen til du har blitt litt mer voksen og robust? 

Anonymkode: 8d728...f07

Robust kan du godt mene. Voksen kan du holde kjeft om. Er det voksent av deg å anta hvordan jeg er? Slike mennesker fulle av oppgulp som hos deg finnes det dessverre altfor mange av. Og ja jeg ble såret, faktisk veldig såret, for å gni det inn, etter å ha snakket, skrevet med, delt utrolig mye privat med og alt det der man gjør i begynnelsen av noe. Er det så fryktelig rart at man blir såret? Har ingenting med hvor voksen man er å gjøre. Og hvis man må være så sykt robust og forvente dette, ja, så er jeg ute av nett dating. Synd da, en der ute ville fått seg en bra, voksen dame. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Velkommen til moderne dating i 2022. 

Ut fra innlegget ditt kommer du til å få det tøft. 

Anonymkode: 0aeec...ce4

Ja jeg har forstått dette ikke er noe for meg. Så det har du faktisk helt rett i. Dette gidder jeg ikke. 

• Hjerte 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tenk om menn skulle gjort det hver gang ei dame sluttet å svare på meldinger 😏

Anonymkode: c8b39...64c

Det tror jeg flere gjør enn hva de ønsker å innerømme ;)
Betyr jo ikke at man gjør mer enn litt research, finner ut av de har partner, også lar man det ligge.

Anonymkode: 4b4e8...397

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja jeg har forstått dette ikke er noe for meg. Så det har du faktisk helt rett i. Dette gidder jeg ikke. 

Ikke alle er så kjipe heldigvis TS.

Selvfølgelig blir man såret.

Oppførselen er forkastelig også. 

Derfor man, dessverre, aldri må knytte seg til noen eller dele noe for privat.

Anonymkode: ac974...234

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vel, du er nok i overkant hårsår. Du bruker ord og begreper som "leker med andres følelser, umodent".. 

Da er det mange, både jenter og gutter, kvinner og menn - som i dine øyne er umodne og som leker med andres følelser. 

Eller så er de litt mer hardhudet enn deg, og lar ikke slikt gå så inn på dem. 

Du får logge av nettet, det er nok det tryggeste for deg. 

Du har tydeligvis blitt såret, og har nå blitt bitter...

Anonymkode: ac974...234

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg Er ny på nett dating... Men fant en hyggelig fin fyr jeg skrev med i flere uker og han var så på og tilstede. Veldig interessert i meg. Det var han som skrev sist og alt har vært fint. Men så gikk jeg inn på nettsiden i dag og all kommunikasjon Er borte og jeg finner han ikke blant brukere. Har han forduftet eller har han blokkert meg av en eller annen idiotisk grunn? Jeg skjønner ikke.... Ble faktisk veldig såret av det. Veldig såret. Er det slik det er med nettdating, at folk du tror du har noe på gang med, bare plutselig kan finne på å fordufte? Hvorfor gjør noen dette? Går det ikke an å forklare noe eller si at man har ombestemt seg? 

😢

Kan det tenkes at han kan ha hatt noen ubehagelige opplevelser med noen andre på datingappen, og dermed slettet hele profilen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tenker dette ikke er noe unikt i dag, både kvinner og menn bruker slike apper uten noen som helst forpliktelser. 

Det er det de appene er for. 

Det er en mellomting mellom forpliktelser, og det å la all folkeskikk fare. Å skylde på appene, er en dehumanisering, og i slekt med hvordan man sitter på et kontor, og bomber folk i fjerne land. 

Anonymkode: f7cba...cae

• Liker 1
Skrevet

Ja, sånn er det. Hvis folk er rasshøl, behandler jeg dem som rasshøl. Vær høflig og snill, og jeg er verdens snilleste. Det er så enkelt!

Anonymkode: 56a97...c37

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han skrev til meg igår, og da var alt helt fint. Han skrev at han så for seg oss to... Men i dag morges er han forduftet. Sånt forstår jeg ikke... Utrolig umodent gjort, man leker med andres følelser.... 

Idiot, jeg blir sint av slikt jeg.... 

Ja husk på dette ved neste mann du skal snakke. Alt de sier betyr ingenting. Se på hva de gjør. Han fjernet deg. Svaret er da han er ikke interessert. Idioter men men. Lettere å møte uten forventning og ikke la noe gå innpå seg. Dvs man må være litt kald for å klare d der

Anonymkode: 24544...b38

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er altså en fremmed fyr du aldri har møtt. Bare så du får litt perspektiv her.

Han er ikke interessert, punktum finale. Gå videre, ikke begynne å stalk han eller noe slik

Anonymkode: 8f71e...c78

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han skrev til meg igår, og da var alt helt fint. Han skrev at han så for seg oss to... Men i dag morges er han forduftet. Sånt forstår jeg ikke... Utrolig umodent gjort, man leker med andres følelser.... 

Idiot, jeg blir sint av slikt jeg.... 

Å trodde du på han? Dere har bare snakket over nett!!!

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 15.58):

Det er dine ord, du er "veldig såret - faktisk veldig såret".. Ikke sa du det bare 1-en gang, men to ganger. 

Da tenker jeg du er veldig hårsår. 

Tror nok det beste er at du venter med denne nettdatingen til du har blitt litt mer voksen og robust? 

Hårsår fordi hun forventer at han er moden nok til å snakke om ting og gi beskjed om han ikke vil mer? Det kalles ren og skjær høflighet. Det han gjorde er helt idiotisk, umodent og barnsligt.

Blitz21 skrev (9 timer siden):

Å trodde du på han? Dere har bare snakket over nett!!!

Hvorfor skal man ikke tro på noen mer? Herlighet, hvordan er verden blitt. 

Til TS, skjønner deg utrolig godt ❤️ Noen menn er bare avskum, håper du klarer å komme deg gjennom det og finne en mann som er ordentlig ❤️ Klem til deg ❤️ 

Skrevet

TS - du har din fulle rett til å være både såret, skuffet og sinna. Unnskyld meg, men er normal høflighet totalt gått av moten?? Skal man ikke kunne forvente noe mer av folk, "bare" fordi det er nettdating? Og at "det er sånn det er bare"....Nei fy faen. Hva er i det hele tatt vitsen med å prøve å bli kjent med noen om man ikke kan forvente noen verdens ting? At man forsvinner fra en dag til en annen? Sier ikke at han nødvendigvis skylder TS så mye, men alt er bedre enn ingenting! Det hadde vel ikke kostet noe å skrevet en setning? "Jeg har funnet en jente jeg har lyst til å bli bedre kjent med, derfor sletter jeg brukeren min. Takk for mange fine samtaler, det har vært koslig. Beklager at jeg avslutter dette så brått, men det blir feil av meg å fortsette. Ønsker deg alt godt videre".

SÅ enkelt kan det gjøres. Jeg er også nysingel, men dette date-markedet skremmer meg mer og mer. Frister ingenting å skulle registrere seg på en datingapp. Blir bare kvalm.

TS - hev hodet, skjønner godt at det føles sårende. Selv om dere ikke har møttes så har du jo investert følelsesmessig i dette. 

Anonymkode: 25ef7...ddc

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Sånn har det blitt når man nettdater dessverre..  Enkelte mangler fullstendig folkeskikk og forsvinner, sender upassende meldinger osv. Lett å gjemme seg bak en profil si!Trodde jeg. Men denne trenden utarter seg videre også. Har man en god dialog på nett og kommer såpass langt at man begynner å date irl, deler opplevelser, gode samtaler, intimitet og super kjemi, så forsvinner enkelte da også. Uten et ord😂 Helt utrolig. Har helt sluttet å investere i menn jeg kommer i kontakt med på nett. Det rare er at det har aldri hendt meg når jeg har møtt menn på "vanlig" måte. Helt sikkert noen unntak hva gjelder nettet, men stort sett søppel. Har du tenkt å unngå å bli såret og bli behandlet som dritt, så ligg unna.

Anonymkode: 47367...622

• Liker 1
Skrevet

Kvinner er så veike, ett jævla avslag og dere gravere ned og gir opp??

Menneskerasen hadde dødd ut om dere styrte skuta 😂

Anonymkode: 096e4...903

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 15.46):

Pratet sammen på tlf ofte og skrevet mye. Bor langt fra hverandre men holdt på å avtale treff nå... 

Min erfaring er at det er lurt å treffe dem kjapt. Vegrer de seg for treff, er de ikke så interessert likevel. Bare gå en tur el ta en kaffe el noe. Stor avstand gjør det vanskelig da.

Anonymkode: 83891...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...