Gå til innhold

HVORFOR forsvant han bare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg Er ny på nett dating... Men fant en hyggelig fin fyr jeg skrev med i flere uker og han var så på og tilstede. Veldig interessert i meg. Det var han som skrev sist og alt har vært fint. Men så gikk jeg inn på nettsiden i dag og all kommunikasjon Er borte og jeg finner han ikke blant brukere. Har han forduftet eller har han blokkert meg av en eller annen idiotisk grunn? Jeg skjønner ikke.... Ble faktisk veldig såret av det. Veldig såret. Er det slik det er med nettdating, at folk du tror du har noe på gang med, bare plutselig kan finne på å fordufte? Hvorfor gjør noen dette? Går det ikke an å forklare noe eller si at man har ombestemt seg? 

😢

Anonymkode: 47734...79e

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, sånn er det 😕

Anonymkode: cfe06...46f

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jepp, sånn er det 😕

For noe dritt å behandle folk slik, da. Hvor ble det av folkeskikken? 

• Liker 5
Skrevet

Dater andre

møtte noen han falt for

slettet appen med henne

eller han ghosta deg 🤷🏻‍♀️ 

Jeg gadd ikke si ifra til alle jeg snakket Med at jeg kom til å slette appen…

Anonymkode: c3484...998

• Liker 3
Skrevet

Han snakket nok med flere for så å bli sammen med noen, da slettet han appen, og fordi det var en stund siden han hadde snakket med deg, så sa han ikke fra. Han kunne ikke både slette bruker å gi deg beskjed, da måtte han ha ventet til du hadde lest den.

Anonymkode: e1e3a...97d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For noe dritt å behandle folk slik, da. Hvor ble det av folkeskikken? 

Det kan du si, det har blitt veldig lettvint å bare blokkere på den måten. Har man nå bare vekslet et par ord så er det nå én ting, men om dere hadde snakket i flere uker og alt virket lovende så er det dårlig mener jeg. Det er nok lurt å prøve å treffes så fort som mulig, så unngår man i hvert fall akkurat det der. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenker dette ikke er noe unikt i dag, både kvinner og menn bruker slike apper uten noen som helst forpliktelser. 

Det er det de appene er for. 

Anonymkode: 8d728...f07

• Liker 3
Skrevet

Han skrev til meg igår, og da var alt helt fint. Han skrev at han så for seg oss to... Men i dag morges er han forduftet. Sånt forstår jeg ikke... Utrolig umodent gjort, man leker med andres følelser.... 

Idiot, jeg blir sint av slikt jeg.... 

• Hjerte 8
Skrevet

Han skrev til meg igår, og da var alt helt fint. Han skrev at han så for seg oss to... Men i dag morges er han forduftet. Sånt forstår jeg ikke... Utrolig umodent gjort, man leker med andres følelser.... 

Vel, du er nok i overkant hårsår. Du bruker ord og begreper som "leker med andres følelser, umodent".. 

Da er det mange, både jenter og gutter, kvinner og menn - som i dine øyne er umodne og som leker med andres følelser. 

Eller så er de litt mer hardhudet enn deg, og lar ikke slikt gå så inn på dem. 

Du får logge av nettet, det er nok det tryggeste for deg. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har dere i det hele tatt møttes…?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vel, du er nok i overkant hårsår. Du bruker ord og begreper som "leker med andres følelser, umodent".. 

Da er det mange, både jenter og gutter, kvinner og menn - som i dine øyne er umodne og som leker med andres følelser. 

Eller så er de litt mer hardhudet enn deg, og lar ikke slikt gå så inn på dem. 

Du får logge av nettet, det er nok det tryggeste for deg. 

Jeg er ikke så forbaska hårsår som du skal ha det til. Men når fyren skriver at han har funnet sin match i meg, ønsker å treffes, liker alt ved meg og ser for seg oss to.. Da er det litt respektløst å bare forsvinne på den måten? Jeg syns det er fryktelig umodent men du må gjerne synes dette er helt topp. Da er vi dønn uenige. 

Er som sagt helt ny på dette. Det må være lov å stille spørsmål ved ting eller..? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Har dere i det hele tatt møttes…?

Pratet sammen på tlf ofte og skrevet mye. Bor langt fra hverandre men holdt på å avtale treff nå... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det var skikkelig dårlig gjort, men det finnes nok feige mennesker der ute. Og det er enda lettere å være feig på digitale platformer. Sender et ❤️

Anonymkode: 8e6d0...dd4

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Tenker at han har dame jeg da, siden du er blokkert :)

Anonymkode: 4b4e8...397

• Liker 6
Skrevet

Tenker at han har dame jeg da, siden du er blokkert :)

Tror jeg også.

Anonymkode: 799ae...a0d

• Liker 1
Skrevet

Men hvis du har bilde av han, bostedsplass, eller navnet hans, så er det jo bare å begynne å google og finne ut sannheten da 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er ikke så forbaska hårsår som du skal ha det til. Men når fyren skriver at han har funnet sin match i meg, ønsker å treffes, liker alt ved meg og ser for seg oss to.. Da er det litt respektløst å bare forsvinne på den måten? Jeg syns det er fryktelig umodent men du må gjerne synes dette er helt topp. Da er vi dønn uenige. 

Er som sagt helt ny på dette. Det må være lov å stille spørsmål ved ting eller..? 

Det er dine ord, du er "veldig såret - faktisk veldig såret".. Ikke sa du det bare 1-en gang, men to ganger. 

Da tenker jeg du er veldig hårsår. 

Tror nok det beste er at du venter med denne nettdatingen til du har blitt litt mer voksen og robust? 

• Liker 5
Skrevet

Snakke sammen i flere uker uten å møtes er ganske håpløst da. 

Slik er nettdating. Ikke noe vits i å ta det personlig. Dere har jo ikke egang møttes, så det er ikke noen relasjon å snakke om her. 

Anonymkode: c8b39...64c

• Liker 1
Skrevet

Det er dine ord, du er "veldig såret - faktisk veldig såret".. Ikke sa du det bare 1-en gang, men to ganger. 

Da tenker jeg du er veldig hårsår. 

Tror nok det beste er at du venter med denne nettdatingen til du har blitt litt mer voksen og robust? 

Enig, dere har ikke møttes engang…

Han fant sikkert ei han møtte bedre/har møtt. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg prøvde nett dating, den første jeg sa ja til å møte, ble forelsket den dagen, klarte ikke å styre meg og så lå vi sammen, så prøvde jeg å slette alt og ghoste han for jeg frika totalt ut. Jeg kom igjen vi har nå vært gift i 6 1/2 år og skal ha barn nr 3😂 

Anonymkode: f005d...974

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...