Anim92 Skrevet 18. oktober 2022 #21 Skrevet 18. oktober 2022 De store firmafestene jeg har vært på, har stort sett alltid 1-2 stk vært utro. Av typ 50-100 menn (siden det spørres om menn). Med andre ord er storparten ikke det. Livet blir ganske slitsomt om man skal sitte hjemme og frykte utroskap ved hver anledning altså.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #22 Skrevet 18. oktober 2022 35 minutter siden, AndersenG said: Ligger du med dem i lokalene dere har julebord, er du med dem hjem eller tar dere inn på et hotel? I lokalene eller på hotel osv Anonymkode: bbac1...bde
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #23 Skrevet 18. oktober 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vært på over 20 julebord og aldri vært utro.. Anonymkode: 9be66...4a9 Så bra for deg! Hurraaaa Anonymkode: bbac1...bde
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #24 Skrevet 18. oktober 2022 De aller fleste opptatte menn og kvinner holder seg selvsagt på matta, men det er jo alltid en apekatt eller to som mister kontrollen pga fyll eller andre ting. Anonymkode: 70d11...eec 2
Mr.SukkerFri Skrevet 18. oktober 2022 #25 Skrevet 18. oktober 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Kvinne her, har vært utro de 5 siste julebordene jeg har vært på. Anonymkode: bbac1...bde Er det noe vet du kommer til å gjøre eller skjer det bare ?
Mr.SukkerFri Skrevet 18. oktober 2022 #26 Skrevet 18. oktober 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: I følge en del andre tråder her virker det som at menn så og si alltid er utro så fort de har mulighet. Så til dere menn: Er dere utro på julebord? Jobbreiser? Og ikke minst: Hvorfor? Etter å ha lest andre tråder vurderer jeg nemmelig å gå for kvinner. Heller bli lesbisk enn å satse på utroskap og kjærlighetssorg. Anonymkode: 12d85...a47 Jeg tror det går på teambuilding, man får tetter bånd med arbeidskollegaer. I det siste er populært med arbeidskone/mann
AndersenG Skrevet 18. oktober 2022 #27 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I lokalene eller på hotel osv Anonymkode: bbac1...bde Pensjonat-puling:-)
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #28 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): I følge en del andre tråder her virker det som at menn så og si alltid er utro så fort de har mulighet. Så til dere menn: Er dere utro på julebord? Jobbreiser? Og ikke minst: Hvorfor? Etter å ha lest andre tråder vurderer jeg nemmelig å gå for kvinner. Heller bli lesbisk enn å satse på utroskap og kjærlighetssorg. Anonymkode: 12d85...a47 Du tror ikke lesbiske kvinner er utro? Du får prøve det ut og se om det stemmer, mine antakelser er det er 50% sjanse for at enten du er utro eller kjæresten din er utro.. Var i min tid nabo med 3 lesbiske par i Oslo, 2 av parene gikk fra hverandre pga utroskap. Det siste paret sloss månedlig så vi hørte det ute i bygården, men holdt likevel sammen. Dette var kvinner fra midten av 20 åren til midten av 40 årene. Lykke til Anonymkode: da171...7cb
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #29 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Langt i fra. Nå har jeg personlig lite til overs for monogami, det er en annen diskusjon, men ærlighet og tillit er så grunnleggende for min del at jeg har aldri og kommer aldri til å gå bak ryggen på partner, selv ikke hvis jeg mot formodning skulle havne i et eksklusivt forhold igjen. Anonymkode: 2447b...c0e Dette! Hva folk gjør og har av ordninger og avtaler i sitt forhold er deres business, så lenge det er åpenhet om det. Å snike og lyve, ligge rundt bak ryggen på den andre, det er umoralsk og forkastelig. Anonymkode: 97ca9...0c9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #30 Skrevet 18. oktober 2022 Ja, men innslaget i dagsrevyen i kveld om peniskreft skremte meg. Gidder ikke pule med kondom, da er det bedre å runke. Så det får holde med litt klining og tafsing i år- Anonymkode: 6bc4d...5cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå