AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Skrevet 18. oktober 2022 I følge en del andre tråder her virker det som at menn så og si alltid er utro så fort de har mulighet. Så til dere menn: Er dere utro på julebord? Jobbreiser? Og ikke minst: Hvorfor? Etter å ha lest andre tråder vurderer jeg nemmelig å gå for kvinner. Heller bli lesbisk enn å satse på utroskap og kjærlighetssorg. Anonymkode: 12d85...a47
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Skrevet 18. oktober 2022 Nå må det gjerne tøytete kvinner til for å ligge med opptatte mannfolk på julebord da. Vet ikke om det er så mye bedre. Anonymkode: bb559...a9e 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Skrevet 18. oktober 2022 Kvinne her, har vært utro de 5 siste julebordene jeg har vært på. Anonymkode: bbac1...bde 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kvinne her, har vært utro de 5 siste julebordene jeg har vært på. Anonymkode: bbac1...bde Hm, hvem skal da ts henvende seg til? forresten, hvor mange ansatte er igjen forresten, stort firma? Anonymkode: 20d46...d03
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #5 Skrevet 18. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hm, hvem skal da ts henvende seg til? forresten, hvor mange ansatte er igjen forresten, stort firma? Anonymkode: 20d46...d03 Stort firma ja, hvert år er det noen nye å leke seg med. Anonymkode: bbac1...bde 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #6 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Nå må det gjerne tøytete kvinner til for å ligge med opptatte mannfolk på julebord da. Vet ikke om det er så mye bedre. Anonymkode: bb559...a9e Kvinner som ligger med opptatt menn har jo ingen ansvar om de selv er singel! Anonymkode: 12d85...a47 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #7 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner som ligger med opptatt menn har jo ingen ansvar om de selv er singel! Anonymkode: 12d85...a47 De har selvsagt ikke et ansvar men at de selv er komfortable med å ligge med en mann som er opptatt sier en god del om de. Noe helt annet om de ikke vet, men vet de så er de ikke mye å samle på. Anonymkode: caf06...34c 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #8 Skrevet 18. oktober 2022 Det spørs vel hva man definerer som utroskap, men 98% av alle som er på julebord er ikke utro. Anonymkode: e8cf3...9fb 3 1
Snuppe Skrevet 18. oktober 2022 #9 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg har sett mye rart på julebord. Virker som om mange tror alt er lov og at alle er fritt vilt. Trist...
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #10 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Kvinne her, har vært utro de 5 siste julebordene jeg har vært på. Anonymkode: bbac1...bde Firmaets flyfille 💕💕 Deilig å vite at fitte alltid er tilgjengelig på kontoret når man begynner å kjede seg 🥰 Anonymkode: c423b...2a7 2
Reign Skrevet 18. oktober 2022 #11 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): I følge en del andre tråder her virker det som at menn så og si alltid er utro så fort de har mulighet. Så til dere menn: Er dere utro på julebord? Jobbreiser? Og ikke minst: Hvorfor? Etter å ha lest andre tråder vurderer jeg nemmelig å gå for kvinner. Heller bli lesbisk enn å satse på utroskap og kjærlighetssorg. Anonymkode: 12d85...a47 Jeg har aldri vært utro på et julebord.
Jdz Skrevet 18. oktober 2022 #12 Skrevet 18. oktober 2022 Har aldri vært utro på jobbreise eller julebord. Jeg har ikke sex med kollegaene mine og på jobbreise, ja, da jobber jeg faktisk! Greier ikke helt å se hvordan/hvorfor julebord skulle være en spesielt egnet arena for utroskap.
Adrenalina1 Skrevet 18. oktober 2022 #13 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå må det gjerne tøytete kvinner til for å ligge med opptatte mannfolk på julebord da. Vet ikke om det er så mye bedre. Anonymkode: bb559...a9e Og de opptatte horebukkene av noen menn klarer selvfølgelig ikke å si nei. 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #14 Skrevet 18. oktober 2022 Snuppe skrev (53 minutter siden): Jeg har sett mye rart på julebord. Virker som om mange tror alt er lov og at alle er fritt vilt. Trist... Det er mye som skal ut på et julebord og i sydenfylla. Nordmenn er innestengt hele året, da blir det sånn. Anonymkode: 20d46...d03
AndersenG Skrevet 18. oktober 2022 #15 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stort firma ja, hvert år er det noen nye å leke seg med. Anonymkode: bbac1...bde Ligger du med dem i lokalene dere har julebord, er du med dem hjem eller tar dere inn på et hotel?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #16 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I følge en del andre tråder her virker det som at menn så og si alltid er utro så fort de har mulighet. Så til dere menn: Er dere utro på julebord? Jobbreiser? Og ikke minst: Hvorfor? Etter å ha lest andre tråder vurderer jeg nemmelig å gå for kvinner. Heller bli lesbisk enn å satse på utroskap og kjærlighetssorg. Anonymkode: 12d85...a47 Alle menn er ikke slik, tipper det er 50/50, og både arv og miljø spiller inn. I noen kompisgjenger er det om å gjøre å få seg "fremmed" når de er på guttetur, mens andre igjen synes det er helt forkastelig. Kjenner til begge sortene. Anonymkode: 4383f...56b
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #17 Skrevet 18. oktober 2022 Adrenalina1 skrev (3 timer siden): Og de opptatte horebukkene av noen menn klarer selvfølgelig ikke å si nei. Aldri sagt at mannfolkene er noe bedre Anonymkode: bb559...a9e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #18 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I følge en del andre tråder her virker det som at menn så og si alltid er utro så fort de har mulighet. Så til dere menn: Er dere utro på julebord? Jobbreiser? Og ikke minst: Hvorfor? Etter å ha lest andre tråder vurderer jeg nemmelig å gå for kvinner. Heller bli lesbisk enn å satse på utroskap og kjærlighetssorg. Anonymkode: 12d85...a47 Man kan ikke bare velge og bli lesbisk, det er noe man er. Anonymkode: 27654...dab
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #19 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kvinne her, har vært utro de 5 siste julebordene jeg har vært på. Anonymkode: bbac1...bde Jeg har vært på over 20 julebord og aldri vært utro.. Anonymkode: 9be66...4a9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #20 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I følge en del andre tråder her virker det som at menn så og si alltid er utro så fort de har mulighet. Så til dere menn: Er dere utro på julebord? Jobbreiser? Og ikke minst: Hvorfor? Etter å ha lest andre tråder vurderer jeg nemmelig å gå for kvinner. Heller bli lesbisk enn å satse på utroskap og kjærlighetssorg. Anonymkode: 12d85...a47 Langt i fra. Nå har jeg personlig lite til overs for monogami, det er en annen diskusjon, men ærlighet og tillit er så grunnleggende for min del at jeg har aldri og kommer aldri til å gå bak ryggen på partner, selv ikke hvis jeg mot formodning skulle havne i et eksklusivt forhold igjen. Anonymkode: 2447b...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå