Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er jo oppriktig ment, men jeg kan like gjerne poste det her med en gang, så slipper man bryderiet med flytting osv...

Kjære deg!

Det er fantastisk å leve sammen med deg! Du tar vare på meg og mitt og jeg blir rørt når jeg ser hvordan du takler mine, dine og våre barn, hunder, eksmenn, nye og gamle svigermødre, øvrig famile, dine venner og ikke minst meg. Får du noen gang tid til å tenke på deg selv, kjære?

I tillegg har du jobben. Du må jo jobbe en hel del hvis du skal klare å holde oss med hus, mat og klær. Sydenturer, dataspill, biler og gardiner står også på ønskelisten. Har du tenkt på at vi klarer oss fint uten mye av dette bare du er her? Jeg kan bidra jeg også vet du!

Dårlig i senga sier du?! Nei, du trenger vel mye kjærlighet og nærhet du som meg. At du går rett på for deretter sovne gjør ingenting. Du gir så mye omtanke, nærhet og omsorg i hverdagen! Det er fantastisk de gangene vi kan ta oss bedre tid, men da må vi gjøre som vi gjør og ta vare på det da... Et kyss i nakken på Samvirkelaget en fredags ettermiddag gjør opp for mange hete netter vet du... Jeg vet at du tenker på andre fra tid til annen, men du også vet at solen ikke skinner overalt hele tiden. En torsdags ettermiddag i Tøcksfors kan være vel så bra som en lørdagsnatt i LA.

Nei, du er ikke så flink til å snakke. Du blir litt flau og spiser fort når ekslusive retter og fin vin står på bordet. Når jeg da forventer den dype samtalen blir du enda flauere...

Akkurat nå sover du... Du ligger spredt som en sjøstjerne i senga og snorker høylydt! Da ligger du på ryggen og magen ligger øverst. Ja, du har mage, men de er vel ikke noe galt med den. Den er et resultat av måltider vi har spist sammen og så lenge den ikke plager noen er den vel helt grei? Sixpack er, som du sier, noe man har i kjøleskapet.

Du er ikke perfekt, men du er utrolig!

Klem og kyss fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne kjærlighetserklæringen burde faktisk han ha fått lese.

Har du tenkt å vise ham den?

Skrevet

Nå var ikke dette først og fremst myntet på min mann, men skrevet med tanke på alle de flotte mennene jeg ser omkring meg. Min har får stadig vekk slike kjærlighetserklæringer han ;)

Skrevet

Du beskriver mitt forhold til min mann.Alt stemmer.Alt fra mine, dine og våre barn til kosemagen og sexen.

Godt skrevet :)

Skrevet

Hele brevet var veldig koselig, men akkurat den der med at han går rett på for så å sovne, hadde gjort meg gal etter en stund... et kyss i nakken på butikken ville ikke veid opp for det nei...

Skrevet

Du er ikke perfekt, men du er utrolig!

Klem og kyss fra

NYDELIG, men mener du det enda???????????????????????

Skrevet
Nå var ikke dette først og fremst myntet på min mann, men skrevet med tanke på alle de flotte mennene jeg ser omkring meg. Min har får stadig vekk slike kjærlighetserklæringer han ;)

Så fint da, at mannen din får slike kjærlighetserklæringer - men det haddde vært penere dersom det KUN VAR TIL HAN.

ikke til alle du ser omkring deg,,,,,,,,,det blir feil.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde blitt saa glad for aa lese dette viss jeg var ham.

Du peker foerst og fremst paa de negative tingene i forholdet, ikke de positive.

Mannen du beskriver er saa stereotypisk at jeg flere ganger lurte paa om du var ironisk naar jeg leste gjennom brevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...