AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 som du selv har lastet ned? Anonymkode: 64331...cbd
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Ca. hundre stykker, altfor mange til å liste opp. Hvordan det? Anonymkode: 23103...645 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 Alt for mange til at jeg gidder å skrive det ned. Why? Anonymkode: 5c699...cb7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #4 Skrevet 17. oktober 2022 Rundt 10 ulike spill. Rundt 10 som omhandler bil. En god del som omhandler shopping. Noen på trening, noen for bilderedigering, diverse sosiale medier, noen for jobb/hobby/enk. Så er det jo streaming i flere varianter. Og noe helserelatert, og reiserelatert. nettbanker og mobilett-apper har jeg, post-apper. Og en god del diverse annet. Anonymkode: 913f1...d43 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #5 Skrevet 17. oktober 2022 Altfor mange, for vi blir tvunget til å laste ned apper for hver eneste lille ting. Apper for kollektivtransport-billetter, apper for podkast, radio, trening, for media-titting, chat, sosiale medier, e-post for privat, e-post for jobb. Anonymkode: 3f965...a34
Hebrid Skrevet 17. oktober 2022 #6 Skrevet 17. oktober 2022 (endret) ... Endret 4. januar 2023 av Koi
Gjest Agent smith Skrevet 21. oktober 2022 #7 Skrevet 21. oktober 2022 Tv2play Mobilbank Dominations Hayday Sim city Spades plus Yatzy world Elite emoji Tusenfryd Circle k Instagram Discord Switch parental control Nations league Dyreparken Disney + Whatts app Vigilo Fitbit Strava Excel Klm Popsa Kahoot Flightradar Oversetter Norton 360 Altimeter Xplora Befolkning Teams Tripadvisor Facebook Samsung print. Skype Nfc reader Vy Secure vpn Fjordkraft PL Eliteserien Fotmob Lo favør Mit get fra telia Telia play Vipps Yahoo Mail Æ. Obos Mattilbud The weather Channel Gule sider. To good to go Ruter billett Spond Family link. Messenger Adobe acrobat Spotify LinkedIn
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #8 Skrevet 22. oktober 2022 https://streamable.com/doi0kw Anonymkode: 6e5dd...42c
Lill3My Skrevet 22. oktober 2022 #9 Skrevet 22. oktober 2022 Som brukes jevnlig: instagram Gmail spotify storytell Keep nettbank wordfeud nattmodus som brukes sjeldnere, men likevel ikke så sjeldent at jeg sletter dem: youtube Youcut klarna myfitnesspal ordbøkene zoom kahoot har også en mappe med et par spill, som jeg typ brukes på reise ol. Har fjerna alt jeg ikke bruker, eller som jeg ikke egentlig ønsker å bruke tid på. Liker godt å ikke ha flere apper enn jeg faktisk «må»
Million Skrevet 25. oktober 2022 #10 Skrevet 25. oktober 2022 Det orker jeg ikke liste opp. Men jeg har WordFeud og Æ-appen til Rema, blant annet! 😄
Gjest Peanut Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 Helsenorge PasientSkyapp FixitTimebestilling NFkino Oslonøkkelen Vy Ruter Moovit Flytoget MastercardAirportexperiences AppintheAir SeatGuru Hotels.com Norwegian Translate Getyourguide Tripadvisor JBL Portable Shazam Meny Coop Mattilbud Foodora Too Good To Go Normal Kitch’n HP Smart Se Hvem NRKTv Hjelp 113 Smittestopp Re-Open EU Lookout ProtonMail Tutanota Nordea Mobil Telenor Mailfence Nordea Wallet DuckDuckGo TunnelBear Hush Adblock Plus Skype Sims Freeplay Smash Hit MergeDragons! Choices Jodel
Anonymeeee Skrevet 28. oktober 2022 #12 Skrevet 28. oktober 2022 - Facebook, Messenger - Snapchat, Instagram. - Vipps. - Mobilbank DNB og Sparebank - KappAhl - Meny - TooGoodToGo - Telen (avis) - Finn.no - Oral-B - Trumf - FarmVille Tropic Escape - NRKTV - Førerkort - dPlay - DnB Spare - Posten - Piano - Metronaut - homescapes - norsktipping - Æ - tv2 play - YouTube - Spotify - Klarna - EasyPay - RuterBillett - Vy - Farte - DropBox - onecall - mcDonalds - Outlook - colorLine - fitbit - jodel - kry - EasyPark - Chrome - GoogleKalender - Kitch’n - Tuvensenteret - GoogleHome - Duolingo - H&M -BankID - alle mot 1 - Bitmoji - Pizzabakeren - Zalondo - Google - YOLO - filer Helse-Norge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå