AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Del Skrevet 16. oktober 2022 Kan dere kommentere navn som står i stil til disse? Jentenavn: Ylva - Milea - Eiva Guttenavn: Noah - Emrik - Andreas Anonymkode: 26992...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jentenavn: Nova, Ea, Eira Guttenavn: Alrik, Nathaniel, Milian Anonymkode: 8e7a7...d94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Del Skrevet 16. oktober 2022 Er ikke milea en type kviser.....?? Anonymkode: 62e9d...d23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke milea en type kviser.....?? Anonymkode: 62e9d...d23 Er ikke Bjørn et type dyr? Anonymkode: 8e7a7...d94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 16. oktober 2022 #5 Del Skrevet 16. oktober 2022 Må innrømme at jeg synes ikke navnene du nevnte står i stil til hverandre, de er relativt korte, alle sammen, det er greit, men Emrik (kan også skrives Embrik) er et gammelt norsk navn, mens Milea og Noah ikke er det. Jeg vet at de to siste har lange tradisjoner i andre land, men i Norge oppfattes de som relativt nye motenavn, så Noah og Emrik er en pussig kombinasjon for meg. Det blir som Rønnaug og Celine eller noe sånt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #6 Del Skrevet 16. oktober 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke Bjørn et type dyr? Anonymkode: 8e7a7...d94 Er ikke Bjørn bedre enn Kvise? Anonymkode: 62e9d...d23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #7 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er ikke Bjørn bedre enn Kvise? Anonymkode: 62e9d...d23 Er dette temaet i tråden? Anonymkode: 8e7a7...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #8 Del Skrevet 16. oktober 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Er dette temaet i tråden? Anonymkode: 8e7a7...d94 Ja beklager. Chlamydia passer sammen med Milea. Anonymkode: 62e9d...d23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #9 Del Skrevet 17. oktober 2022 ti10 skrev (17 timer siden): Må innrømme at jeg synes ikke navnene du nevnte står i stil til hverandre, de er relativt korte, alle sammen, det er greit, men Emrik (kan også skrives Embrik) er et gammelt norsk navn, mens Milea og Noah ikke er det. Jeg vet at de to siste har lange tradisjoner i andre land, men i Norge oppfattes de som relativt nye motenavn, så Noah og Emrik er en pussig kombinasjon for meg. Det blir som Rønnaug og Celine eller noe sånt ... Stil er mye mer enn bare opphav. Faktisk vil jeg si navnes opphav har lite med navnets stil å gjøre Anonymkode: 49a35...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 17. oktober 2022 #10 Del Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stil er mye mer enn bare opphav. Faktisk vil jeg si navnes opphav har lite med navnets stil å gjøre Anonymkode: 49a35...51e Når det er snakk om å stå i stil med, er det altså et fast uttrykk som betyr passe sammen. Og jeg synes altså ikke at alle navnene TS nevnte, passer sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 17. oktober 2022 #11 Del Skrevet 17. oktober 2022 Bea, Alma, Alida, Aida Fredrik, Theodor, Adam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 17. oktober 2022 #12 Del Skrevet 17. oktober 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke milea en type kviser.....?? Anonymkode: 62e9d...d23 Milea minner meg om Melena. Ikke så koselig navn, men smaken er forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #13 Del Skrevet 17. oktober 2022 Ingen av disse navnene til ts passer ko sammen? Også skal vi komme opp med navn som kan passe sammen med navn som ikke passer sammen?? 😂😂😂😂😂 Anonymkode: a85ca...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #14 Del Skrevet 17. oktober 2022 Jentenavn: Iben, Vilja, Tiril, Ronja, Ava Guttenavn: Oliver, Theodor, Eden, Levi Anonymkode: a67d8...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #15 Del Skrevet 17. oktober 2022 ti10 skrev (4 timer siden): Når det er snakk om å stå i stil med, er det altså et fast uttrykk som betyr passe sammen. Og jeg synes altså ikke at alle navnene TS nevnte, passer sammen. Ja, jeg vet da det betyr at de passer samnen, jeg har da heller ikke sagt noe annet, men det betyr ikke at de må ha samme opphav. Akkurat det er ganske irrelevant. Folk flest tenker ikke på hvor navn kommer fra! Det får være din mening at de ikke passer sammen da, jeg skal ikke si hverken det ene eller andre. Selv synes jeg et navns opphav kan være interessant, men det har liten betydning for om det passer sammen med andre navn eller ikke. (Det ble kanskje litt smør på flesk siden jeg endret kommentaren før jeg sendte den, men jeg orker ikke fikse det) Anonymkode: 49a35...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #16 Del Skrevet 17. oktober 2022 (ts her) Poenget var ikke at navnene jeg har skrevet skal passe SAMMEN, vet jo at de er ulike, jeg bare ramset bare opp noen av de navnene jeg liker best og ville se om noen kunne komme med forslag til navn som står i stil til de enkelte navnene! ☺️ Mange gode forslag! Vilja er en ny favoritt! 😍 Anonymkode: 26992...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå