Dojakitty Skrevet 25. februar #201 Del Skrevet 25. februar Når kommer episode 3 av podden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnjaMV Skrevet 25. februar #202 Del Skrevet 25. februar happygilmore skrev (På 24.2.2025 den 17.54): Har begynt å høre podcasten «Hos Peder» og episodene med Tirill. Kommet til episode fem nå. Jeg vet ikke hvordan terapi skal være, men blir helt forundret over hvor lite jeg synes Kjøs bidrar. Det er liksom Tirill selv som «drar» hele terapien selv. Kanskje det er helt riktig måte å drive terapi på, men jeg synes det er så spesielt å høre på. Ekspander Ja!!! Akkurat det jeg følte også, og det gjorde det så utmattende å høre på. Følte at Tirill ble sittende med et ansvar om å fylle stillheten på en måte. Det virket på meg som at dette var en påkjenning for henne. Det var ihvertfall en påkjenning å være vitne til det 😰 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 25. februar #203 Del Skrevet 25. februar Dojakitty skrev (På 25.2.2025 den 12.31): Når kommer episode 3 av podden? Ekspander De to første kom ut en torsdag, så antar det gjelder de to siste òg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 25. februar #204 Del Skrevet 25. februar Tradegy skrev (På 25.2.2025 den 13.42): De to første kom ut en torsdag, så antar det gjelder de to siste òg Ekspander I mellomtiden anbefaler jeg folk å høre podden til tusvik & tønne om Peder K . De kan innimellom være to much , men ang dette var de veldig spot on. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JennieB Skrevet 25. februar #205 Del Skrevet 25. februar (endret) . Endret 25. februar av JennieB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 25. februar #206 Del Skrevet 25. februar AnjaMV skrev (På 25.2.2025 den 12.54): Ja!!! Akkurat det jeg følte også, og det gjorde det så utmattende å høre på. Følte at Tirill ble sittende med et ansvar om å fylle stillheten på en måte. Det virket på meg som at dette var en påkjenning for henne. Det var ihvertfall en påkjenning å være vitne til det 😰 Ekspander Enig . Seigpining av en allerede plaget pasient . Rart han som fagperson ( å anerkjent ikke minst ) oppfattet det selv . Han sier jo bare ja, jaha, spennende , interessant .. han gir henne ikke et eneste råd eller verktøy til å bekjempe sine indre demoner . 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 25. februar #207 Del Skrevet 25. februar NiceOrNothing skrev (På 25.2.2025 den 14.50): I mellomtiden anbefaler jeg folk å høre podden til tusvik & tønne om Peder K . De kan innimellom være to much , men ang dette var de veldig spot on. Ekspander Hèlt fabelaktig duo 1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 25. februar #208 Del Skrevet 25. februar Ble helt uvel av å høre på utdraget fra den erotiske novellen som han hadde sendt til Tiril. Om de så aldri hadde hatt et pasient-behandler forhold, så er det uansett en veldig upassende ting å gjøre. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red Skrevet 25. februar #209 Del Skrevet 25. februar NiceOrNothing skrev (På 25.2.2025 den 14.50): I mellomtiden anbefaler jeg folk å høre podden til tusvik & tønne om Peder K . De kan innimellom være to much , men ang dette var de veldig spot on. Ekspander Kan du linke til episoden et sted? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morradi Skrevet 26. februar #210 Del Skrevet 26. februar Red skrev (På 25.2.2025 den 21.25): Kan du linke til episoden et sted? Ekspander Du finner den på Podme. Den nyeste episoden, som heter Peder Kjøs, masekvinnemenn og skrell&skroll. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 26. februar #211 Del Skrevet 26. februar Jeg begynte å høre på Aftenpostens podcast om dette. Da det ble lest fra Peders seksuelle fantasier måtte jeg bare skru av 🤮 (kommer sikkert til å fortsette i morgen) Tiril virker som en flott kvinne med bein i nesa. Håper hun finner lykken i livet. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillia Skrevet 26. februar #212 Del Skrevet 26. februar Er ikke Han gift?! Hva er dette for en ting å gjøre som en gift mann? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 26. februar #213 Del Skrevet 26. februar Tillia skrev (På 26.2.2025 den 7.57): Er ikke Han gift?! Hva er dette for en ting å gjøre som en gift mann? Ekspander Det virker ikke som det stopper han. Men mottager Tiril poengterte dette til han . At det var ugreit å sende erotisk novelle på mer enn ett plan . Bla a at han var gift. Her fremstår jo pasient mer etisk oppegående enn behandler 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marguerite Skrevet 26. februar #214 Del Skrevet 26. februar NiceOrNothing skrev (På 25.2.2025 den 16.56): Enig . Seigpining av en allerede plaget pasient . Rart han som fagperson ( å anerkjent ikke minst ) oppfattet det selv . Han sier jo bare ja, jaha, spennende , interessant .. han gir henne ikke et eneste råd eller verktøy til å bekjempe sine indre demoner . Ekspander Med forbehold om at han sier mye mindre i de siste episodene (jeg synes han er veldig på og aktiv og kommer med mange innspill og spørsmål). Har dere vært hos terapeuter som gir råd og verktøy? Er det vanlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon.extravaganza Skrevet 26. februar #215 Del Skrevet 26. februar (endret) Marguerite skrev (På 26.2.2025 den 11.23): Med forbehold om at han sier mye mindre i de siste episodene (jeg synes han er veldig på og aktiv og kommer med mange innspill og spørsmål). Har dere vært hos terapeuter som gir råd og verktøy? Er det vanlig? Ekspander Det vil jeg se på som vanlig? Jeg har bare vært hos en psykolog/terapeut som ikke har gitt råd, konkrete verktøy og øvelser i tillegg til samtaleterapi. Er vanskelig å få til endring uten å gjøre noe annerledes hos seg selv... For å presisere: det er jo ikke inne i terapirommet det er vanskelig. Det er jo en brøkdel av livet, som ellers foregår med andre folk og i andre relasjoner. Endret 26. februar av moon.extravaganza 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillia Skrevet 26. februar #216 Del Skrevet 26. februar NiceOrNothing skrev (På 26.2.2025 den 8.43): Det virker ikke som det stopper han. Men mottager Tiril poengterte dette til han . At det var ugreit å sende erotisk novelle på mer enn ett plan . Bla a at han var gift. Her fremstår jo pasient mer etisk oppegående enn behandler Ekspander Ja de virker liksom som et så lykkelig ektepar utad. mye fasade ute å går I guess…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asalea Skrevet 27. februar #217 Del Skrevet 27. februar Marguerite skrev (På 26.2.2025 den 11.23): Med forbehold om at han sier mye mindre i de siste episodene (jeg synes han er veldig på og aktiv og kommer med mange innspill og spørsmål). Har dere vært hos terapeuter som gir råd og verktøy? Er det vanlig? Ekspander Det var også mitt inntrykk da jeg hørte "Hos Peder" for noen år siden. Psykologer er forskjellige. Men hva jeg har erfart, er å gå forsiktig fram. Støttende, lyttende - og i bakgrunnen når man snakker. Pasienten velger hva som skal taes opp. Vanligvis å ikke komme med råd uten at man spør, for det skal være ens eget valg når man er klar for det. Psykologen skriver stikkord underveis og i journalen etter timen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asalea Skrevet 27. februar #218 Del Skrevet 27. februar Morradi skrev (På 26.2.2025 den 1.47): Du finner den på Podme. Den nyeste episoden, som heter Peder Kjøs, masekvinnemenn og skrell&skroll. Ekspander Jeg abonnerer ikke på Podme, men nå fikk jeg lyst til det. I en eldre episode på Spotify: Gammal Kjøs, magesår og onkel farsdag, tar tusvik & tønne opp uttalelsen til Kjøs og Thuen om voksne kvinners markedsverdi. Det var friskt. Jeg lo godt. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 27. februar #219 Del Skrevet 27. februar Ingen ny episode idag🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 27. februar #220 Del Skrevet 27. februar Dojakitty skrev (På 27.2.2025 den 11.26): Ingen ny episode idag🤔 Ekspander Har reagert på det samme ? Kan det være at den er stoppet grunnet at de avventer resultat ? Blir spennende å se . Hvilke kl slett bruker de publisere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå