AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #21 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 16.10.2022 den 9.42): Er det rart å bli kåt av fedme? Tror ikke det. Jeg tenner på alle typer damer. Jeg foretrekker slanke damer med litt, bare litt, ekstra former, det er idealet. Men jeg kan tenne på kraftige damer også. Det er viktig at de trives selv. Den litt uvanlige kombinasjonen hvor hun er litt kraftig og med små pupper, tenner meg mest. Litt runde damer er ofte positive livsnytere som også elsker mye kuk, og det er alltid bra. Det er viktig å ha ei dame som gir deg utfordringer og holder deg i god form. Anonymkode: df7d0...e87
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #22 Skrevet 23. oktober 2022 Blir litt skuffet over hvor få store jenter det er på Tinder... Mesteparten er tynne fjellgeiter som ikke er min type i det hele tatt. Hvor finner jeg de runde, myke kvinnene? Anonymkode: 7b6b5...005 1 1
Gjest Tulleruska Skrevet 23. oktober 2022 #23 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg er der, men de fleste mennene liker bare fjellgeiter. Skal ikke være lett.. 😅
Trøndermann Skrevet 6. desember 2022 #24 Skrevet 6. desember 2022 Tulleruska skrev (På 23.10.2022 den 22.15): Jeg er der, men de fleste mennene liker bare fjellgeiter. Skal ikke være lett.. 😅 Du er ikke noen fjellgjeit altså?😎 Er ikke på tinder skjønner du...😅
Embla Othea Skrevet 6. desember 2022 #25 Skrevet 6. desember 2022 Høres ut som en fetisj, men det er ikke kvalmt. Verre tig å ha fetisj på.
mannemannen Skrevet 6. desember 2022 #26 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 16.10.2022 den 9.42): Jeg liker store damer. Tenner på store rumper, deilige hengemager og svære lår. Klarer ikke få ereksjon om damer er slanke. Men jo større og tyngre, jo mer tenner jeg. Er det rart å bli kåt av fedme? Anonymkode: 1c6f2...629 Det er sykelig. Du blir seksuelt tent av en alvorlig helsetilstand som betydelig reduserer forventet levealder. Har du opplevd noen traumer i din fortid det kan komme av? Eller kanskje du ble såret av en slank kvinne da du var ung? Vurder psykolog. Ikke jag etter folk som driver med selvskading.
Trøndermann Skrevet 12. desember 2022 #27 Skrevet 12. desember 2022 Får sikkert masse pes nå..men JA, tenner veldig på fedme og skikkelig store damer. Det er det deiligste og mest sexy jeg kan tenke meg! Valker er sexy! 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #28 Skrevet 12. desember 2022 1 hour ago, Trøndermann said: Får sikkert masse pes nå..men JA, tenner veldig på fedme og skikkelig store damer. Det er det deiligste og mest sexy jeg kan tenke meg! Valker er sexy! Ja, bare vent til "mannemann" får sett innlegget ditt. Han skummer forumet etter påskudd for å poste flere av sine fettfobiske tirader. Du mater et troll her, nå altså. Han prøver å terrorisere oss til å ikke si noe om hva vi tenner på, men han kunne lettvint vært sitert på at han også har uttalt at menn ikke burde måtte skamme seg over sine preferanser av frykt for hets. Men der kommer han i en skvis hvis han ikke holder kjeft nå. Anonymkode: a3155...e26 2
Trøndermann Skrevet 13. desember 2022 #29 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja, bare vent til "mannemann" får sett innlegget ditt. Han skummer forumet etter påskudd for å poste flere av sine fettfobiske tirader. Du mater et troll her, nå altså. Han prøver å terrorisere oss til å ikke si noe om hva vi tenner på, men han kunne lettvint vært sitert på at han også har uttalt at menn ikke burde måtte skamme seg over sine preferanser av frykt for hets. Men der kommer han i en skvis hvis han ikke holder kjeft nå. Anonymkode: a3155...e26 Står for det jeg liker uansett, så får andre bare mene det de vil👍 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #30 Skrevet 13. desember 2022 1 hour ago, Trøndermann said: Står for det jeg liker uansett, så får andre bare mene det de vil👍 Det fins to typer menn: De som syns det er viktig å like det samme som "alle" andre menn liker, og de som liker hva de liker uten å bry seg om hva andre mener. Er i samme kategori som deg. Anonymkode: a3155...e26 1
mannemannen Skrevet 13. desember 2022 #31 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja, bare vent til "mannemann" får sett innlegget ditt. Han skummer forumet etter påskudd for å poste flere av sine fettfobiske tirader. Du mater et troll her, nå altså. Han prøver å terrorisere oss til å ikke si noe om hva vi tenner på, men han kunne lettvint vært sitert på at han også har uttalt at menn ikke burde måtte skamme seg over sine preferanser av frykt for hets. Men der kommer han i en skvis hvis han ikke holder kjeft nå. Anonymkode: a3155...e26 Jeg er absolutt fettfobisk ja. På samme måte som jeg er kreftfobisk og narkotikafobisk. Et mentalt sunt menneske er redd for tilstander, gjenstander og aktiviteter som truer livet ens.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #32 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 10.54): Tror ikke det. Jeg tenner på alle typer damer. Jeg foretrekker slanke damer med litt, bare litt, ekstra former, det er idealet. Men jeg kan tenne på kraftige damer også. Det er viktig at de trives selv. Den litt uvanlige kombinasjonen hvor hun er litt kraftig og med små pupper, tenner meg mest. Litt runde damer er ofte positive livsnytere som også elsker mye kuk, og det er alltid bra. Det er viktig å ha ei dame som gir deg utfordringer og holder deg i god form. Anonymkode: df7d0...e87 Jøss, det var overraskende. Men hyggelig at det er såpass varierende smak hos menn. Jeg har alltid tenkt at det er en veldig lite heldig kroppsfasong. Om jeg hadde vært overvektig hadde jeg regnet det som en bonus at jeg i det minste ville ha vært utstyrt med større bryst, så personlig ville jeg følt meg ekstra snytt fra naturens side om jeg både ble overvektig og allikevel bare hadde et par bryster på den størrelsen jeg har nå. Anonymkode: f7182...c40
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #33 Skrevet 13. desember 2022 7 minutter siden, mannemannen said: Jeg er absolutt fettfobisk ja. På samme måte som jeg er kreftfobisk og narkotikafobisk. Et mentalt sunt menneske er redd for tilstander, gjenstander og aktiviteter som truer livet ens. Det truer neppe livet ditt at noen ikke lider av samme fobi(er) som deg. Slik jeg forstår det sorterer fobier under psykiske lidelser i angstkategorien, og da blir det for min del et spørsmål om det å lide av sterke fobier er noe opplagt tegn på mental sunnhet. Anonymkode: a3155...e26 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #34 Skrevet 17. desember 2022 Musa blir jo så stor og feit på overvektige damer Anonymkode: 4eac7...2ca 1
klarinetta Skrevet 17. desember 2022 #35 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 16.10.2022 den 9.42): Jeg liker store damer. Tenner på store rumper, deilige hengemager og svære lår. Klarer ikke få ereksjon om damer er slanke. Men jo større og tyngre, jo mer tenner jeg. Er det rart å bli kåt av fedme? Anonymkode: 1c6f2...629 Samme det vel, det avgjørende ligger i at du ikke prøver å kontrollere eller misbruke andre for å få det du vil ha. Som man kan si om absolutt alle sammenhenger.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #36 Skrevet 17. desember 2022 Er en slik veldig stor dame, og vil jo ha en mann som liker store damer. - men ubehagelig med meldinger om å ha sex med valkene mine og at de vil se meg i for små klær. Så ikke lett. Anonymkode: 1ddc9...4f4 2 1
Macro Skrevet 17. desember 2022 #37 Skrevet 17. desember 2022 For meg som ikke tenner på store folk kan det jo kanskje virke litt ”rart”, men du er langt fra rar. Har intrykk ar svært mange tenner på store personer. Det blir først ille når man bevger seg inn i feeding-kategorien for da er det plutselig noen som må ofre liv og helse for andre sin tenning.
Macro Skrevet 17. desember 2022 #38 Skrevet 17. desember 2022 mannemannen skrev (På 6.12.2022 den 11.49): Det er sykelig. Du blir seksuelt tent av en alvorlig helsetilstand som betydelig reduserer forventet levealder. Har du opplevd noen traumer i din fortid det kan komme av? Eller kanskje du ble såret av en slank kvinne da du var ung? Vurder psykolog. Ikke jag etter folk som driver med selvskading. Når man først skal oppmuntre folk til å ikke drive med selvskading så bør du ta ditt eget råd. Å bruke dagene sine på å tenke at alt er traumer, fobier og ødelagt barndom er ikke helsefremmende. 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #39 Skrevet 19. desember 2022 Hvordan har skikkelig feite folk sex egentlig? Kommer man i hele tatt til på fitta til damer med hengemage og valker over alt??😂 Anonymkode: 4eac7...2ca
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #40 Skrevet 19. desember 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan har skikkelig feite folk sex egentlig? Kommer man i hele tatt til på fitta til damer med hengemage og valker over alt??😂 Anonymkode: 4eac7...2ca Ja. Anonymkode: a3155...e26 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå