Gå til innhold

Flere som opplever at menn legger til datteren deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg opplevde at en jevnaldrende bekjent som mangler litt sosiale antenner la til den da mindreårige tenåringsdattera til ei venninne av meg, som jeg er venn med (jeg er venner med mange av ungene til vennene mine, så jeg kan gratulere ungene med dagen osv). Mora/mi venninne spurte hva greia var. Jeg sa som sant er at jeg ikke syntes det var lurt å akseptere ham fordi han er litt grenseløs og garantert ute etter å date den unge. Gøy å diskutere med men skjødesløs, uerfaren og eksperimentell, den siste noen vil skal sjekke opp sitt barn.

Anonymkode: eb341...d44

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Du er bare en gris hvis du dater mora for tilgang til dattera. 

Det er jeg 100% enig i! Eller, det er vel egentlig å si det pent.

Håper da ikke det jeg har skrevet i tråden blir tolket som at jeg støtter slik oppførsel.

 

4 hours ago, AnonymBruker said:

Btw, selvsagt gjør ikke mødrene seg sexy på bilder med ungene sine, de kler seg ned og gjemmer sine sexy smil. 

Anonymkode: eb341...d44

Usikker på om jeg forstår deg riktig her. Mener du at mødrene i nevnte bildeserie gjemmer sine sexy smil og har kledd seg ned for å ikke fremstå som penere enn døttrene?? Kan du eventuelt utdype ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LuOiOO skrev (17 timer siden):

 

 

 

Fair enough.

Vet ikke hvor gammel du er, men bare for å ta et oppdiktet scenario.  Om vi antar at du hadde tilnærmet samme vekt som 20 åring og 35 åring. Når hadde du finest pupper? Når hadde du finest rumpe? Når hadde du minst valker rundt midjen? Når hadde du penest hud (snakker om hele kroppen).  Når hadde du penest hår? Når hadde du penest ansiktsfasong?

Personlig ville jeg vært mer tvilsom til en mann som sier at ei mor på 40+++ er penere enn dattera på 20. Jeg antar at han er en løgner. Men unntak finnes det mange av, så man skal være forsiktig med å dømme. Noen liker faktisk mora best.

Sidespørsmål. Om en mann synes dattera på 20 er penere en mora på 45. Skal han da bare ta en hvit løgn og si at mora er penest om hun skulle finne på å spørre? Hva om mora følger opp og spør direkte, "Hva er penere med meg enn dattera?" og man ikke kan komme opp med et bedre svar enn. "Du stråler moden og sexy kvinne og jeg synes du er den peneste kvinnen i hele verden."

 

Noen bilder fra google. Hvor mange kan med hånden på hjerte si at mora ser bedre ut enn dattera?

Tror begge hadde fått silikon i puppene her. Datter på 21 ifølge artikkelen det kom fra. Ikke noe galt med moren, men jeg må nok si dattera er penere.

Mother and daughter undergo breast enlargement on same day to boost 32A  chests to D and C cups | Daily Mail Online

Tipper mange menn sliter med å svare ærlig på bilde under da lett får "pedo" kastet etter seg om de ikke sier moren. Men jeg synes nå dattera er penere. Og det betyr ikke at jeg ville hatt sex med dattera. (Skjerp dere!) Bare ikke så glad i overvekt. Moren har veldig pent hår da. 

Uncovering the root cause of mother-daughter conflict - Counseling Today

Moren er pen. Datteren er nydelig.

6 Ways to Fix Communication Problems Between Mother And Daughter |

Det ble 3-0 i favør til døtrene. Kall meg en gris dere. Helt greit, selv om jeg ikke er så veldig gammel. Jeg er ihverfall ærlig. 

Håper du er ung selv, for det er virkelig creepy med menn som går etter datteren til ei kvinne de dater og foretrekker henne utseendet, spesilelt om de selv er på alderen med moren.  Veldig graverende å foretrekke døtrene om du er voksne selv.  Her ser du jo helt klart at de er veldig unge, klart de er søte, men å foretrekke utseendet til en veldig ung jente, om du selv er voksen , er graverende

Anonymkode: ad20d...d8e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper du er ung selv, for det er virkelig creepy med menn som går etter datteren til ei kvinne de dater og foretrekker henne utseendet, spesilelt om de selv er på alderen med moren.  Veldig graverende å foretrekke døtrene om du er voksne selv.  Her ser du jo helt klart at de er veldig unge, klart de er søte, men å foretrekke utseendet til en veldig ung jente, om du selv er voksen , er graverende

Anonymkode: ad20d...d8e

Mødrene på de bildene hadde beskrevet meg som ung ja.

Synes selv det er creepy at menn skulle gå etter datteren til en de dater. 

At menn foretrekker utseende til en voksen ung dame over en eldre dame. Det kommer ikke som noe sjokk. Synes det er rart at noen kvinner selv ikke vil innse den når de selv er så fokusert på å se yngre ut når de skal gjøre seg finere.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LuOiOO skrev (4 timer siden):

Mødrene på de bildene hadde beskrevet meg som ung ja.

Synes selv det er creepy at menn skulle gå etter datteren til en de dater. 

At menn foretrekker utseende til en voksen ung dame over en eldre dame. Det kommer ikke som noe sjokk. Synes det er rart at noen kvinner selv ikke vil innse den når de selv er så fokusert på å se yngre ut når de skal gjøre seg finere.

 

Forskjell på å prøve se ok ut for alderen, og å seksuelt sett foretrekke utseendet på en som kunne vært datteren ens. 

Anonymkode: c4ec5...f90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 12.34):

Så ikke let etter tapere på en platform hvor du eksponerer barna dine?

Anonymkode: 74bb9...831

Dette 👏🏼 Godt råd til alle med sosiale medier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creepy oppførsel, å forsøke å få tilgang til unge kvinner via mora. 
Det sagt, det er ikke noen bombe at menn generelt synes unge voksne kvinner er penere enn middelaldrende kvinner. Ser jo selv at døtrene mine på ca tyve er penere enn meg selv på 50 😂

Skulle bare mangle, si. 
Faktisk så er samtlige av dem penere enn jeg selv var som 18-20, såå…

Er bare å akseptere folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det ofte handler om dårlig nettskikk / mamgel på antenner. Noen legger til alle de kommer borti.

Det kan være at han er et svin, men alminnelig dumhet er enda mer utbredt.

Rettelse, leste litt grundigere:

De sier altså rett ut til deg som mor at de legger til fine damer. Jeg tenker du må heve standarden på hvem du dater. De må være fullstendig blåst i hodet.

(Et annet spørsmål er hvordan de legger til datteren din. Hun må jo akseptere forespørselen.)

Endret av Isambard
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: ikke bli venn med menn på facebook før du er skikkelig kjent med dem (altså har møtt dem flere ganger). Dere kan fint bruke messenger uten å være venner på FB. Ikke del mye av privatlivet ditt med fremmede. Du har møtt på noen "svin", men du kan møte på verre menn som plutselig da vet veldig mye om deg, og datteren din.

På den andre siden, du får jo lett luket bort svina på den måten der da...

Lurer litt på hvor du finner disse mennene fullstendig uten sosial intelligens da... Har aldri opplevd noe sånt. Kanskje du skal begynne å lete etter en annen type menn? Greit nok at menn liker å se unge, pene damer. Det gjelder nok det store flertallet. Jeg liker å se kjekke menn jeg også.  Men derfra til å legge til datteren til en man dater eller håper å date, fordi hun er fin?🤢

Anonymkode: 494d8...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (7 timer siden):

Jeg tror det ofte handler om dårlig nettskikk / mamgel på antenner. Noen legger til alle de kommer borti.

Det kan være at han er et svin, men alminnelig dumhet er enda mer utbredt.

Rettelse, leste litt grundigere:

De sier altså rett ut til deg som mor at de legger til fine damer. Jeg tenker du må heve standarden på hvem du dater. De må være fullstendig blåst i hodet.

(Et annet spørsmål er hvordan de legger til datteren din. Hun må jo akseptere forespørselen.)

Hun aksepterer jo selvsagt ikke, men gir meg  beskjed om venneforespørselen. Har skjedd tre ganger nå at menn jeg har fått kontakt med har lagt min datter til. Min datter er voksen, så det er jo ikke graverende i at han er pedofil eller noe, men likevel høy alderforskjell . De har også lagt henen til på insta og liker bildene hennes der. Må si det er creepy når det er jeg og han som forsøker åbli kjent.

Anonymkode: ad20d...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...