Gå til innhold

Flere som opplever at menn legger til datteren deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel og har tastet med noen menn på facebook for å bli kjent. Opplever til stadighet at om jeg tagger min datter i bilder jeg legger ut, så legger de henne til som venn. Måtte ha blokkert og skrinlagt noen menn på grunn av dette problemet. Når jeg spør de om det, så sier de bare at de legger til fine jenter. At jeg er fin men det er også datteren min. Herregud, mister troen på menn.

Vil jo selvsagt ikke ta det videre når jeg vet at de sikler på min datter også. Menn er svin.

Anonymkode: ad20d...d8e

• Liker 8
  • Hjerte 6
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mistet troen på menn for lenge siden, men dette var ekkelt 🤮

Anonymkode: 71488...980

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har mistet troen på menn for lenge siden, men dette var ekkelt 🤮

Anonymkode: 71488...980

Ja stolte jo på dem og ble venn med dem på facebook, også legger de til min datter så fort jeg tagger henne i et bilde. Har mistet troen på menn jeg også

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Så ikke let etter tapere på en platform hvor du eksponerer barna dine?

Anonymkode: 74bb9...831

• Liker 6
  • Nyttig 4
Gjest vilkåret
Skrevet

Lol. Jepp, det er alltids noen creeps som tror de kan slippe unna med litt av hvert. Fint at de avslører seg tidlig så du slipper kaste bort tiden din, i det minste

Skrevet
vilkåret skrev (17 minutter siden):

Lol. Jepp, det er alltids noen creeps som tror de kan slippe unna med litt av hvert. Fint at de avslører seg tidlig så du slipper kaste bort tiden din, i det minste

Ja det er i det minste noe. Har jo tastet med dem ei stund. Må forøvrig få med at dattera er voksen, men likevel ekkelt

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud, mister troen på menn.

Er nok bare du som tiltrekker deg menn uten sosiale antenner.

Anonymkode: 1bd56...2e2

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke sånne menn i min omgangskrets i hvert fall. 

Er i en sånn alder at barna våre er i tenåra/unge, men jeg har til gode å oppfatte at noen av mannfolka sikler etter småjentene. Uansett. Og sånne mannfolk er de jeg kjenner og omgås med. 

Men jeg vet jo at de som TS refererer til finnes, men å miste troen på menn er litt drøyt. 

Anonymkode: b0c70...1c5

Skrevet

Ja menn er svin

Anonymkode: 583d6...3f3

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor i h..... tagger du datteren din? 

Anonymkode: c863c...b23

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg datet en mann over tid, og han vet hvem datteren min er. Etter at det ble slutt mellom han og meg, så prøvde han seg på datteren min flere ganger. Og møtte ikke denne mannen på et nettdatingssted. 

Anonymkode: 71308...371

• Liker 1
Skrevet

Noen liker mora. Andre liker dattera.

Kvinner, så tidlig som i starten av 20-årene gjør alt de kan for å få like fin og myk hud som ei som er yngre. Noen opererer puppene slik at de er like faste og "fine" som når de var enda yngre. Eller som kvinner flest, bruker en BH som gjør puppene strammere og fastere enn de er, slik som de hadde i sine enda yngre dager. De barberer bort alt av kroppshår for å se ut som en pre-pubertal jente. De gjør mye for å prøve å se slank og "fast" ut som i sine yngre dager. Etc etc.. Når skal kvinner begynne å bli ærlige med seg selv og skjønne at de skjønnhetstrendene som de selv "promoterer" i høy grad stammer fra "dattera"?

Kan selvsagt snu på denne også. Kvinner vet i bunn og grunn hva menn liker så derfor gjør det alt de kan for å se yngst mulig ut. De som er best til det har ofte mest suksess. Så hvorfor blir de da overrasket når menn synes yngre damer/jenter er fine??

"The global cosmetics market size was USD 277.67 billion in 2020." Kvinner bruker ikke akkurat slike astronomiske summer for å se eldre ut.

Rent historisk sett. Om to tilfeldige menn ble satt på en øy i lag med ei mor på 38 og ei datter på 16. Den ene mannen liker mora best. Den andre dattera. Hvilken mann har størst sannsynlighet for å føre genene sine videre til neste generasjon? 

Kvinner forventer at menn har samme forhold til alder som de, om ikke så er de svin.  Har man litt basiskunnskaper om evolusjonsteori så skjønner man jo fort at det er drastiske forskjeller.

Ellers vil jeg si til TS.  Ja det var ganske creepy at de legger til dattera di. Styr unna.

Anonymkode: ef3d3...248

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du? At menn med sosiale antenner ER slik, men at de skjuler det? Det er jo enda verre. 🙈

Anonymkode: ef969...333

• Nyttig 1
Skrevet

Wow 🤕 Snakk om å mangle sosiale antenner! 

Anonymkode: 708c5...349

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du? At menn med sosiale antenner ER slik, men at de skjuler det? Det er jo enda verre. 🙈

Anonymkode: ef969...333

Hvordan er det verre at noen synes dattera di er pen men skjuler det? Det er jo dattera di, hvis de synes du er pen synes de helt sikkert at DATTERA DI er pen også. 

Skrevet

Studie gjort av datingsiden okcupid. Finnes mye data rundt disse tingene. Men synes det nedenfor viser rimelig bra hva slags alder menn liker å "se på" sammenlignet med kvinner.

Eller, egentlig viser det ikke så kjempe bra. Laveste alder var begrenset til 20 år gammel. Kan vel si det hopet seg litt opp der for menn. Men kanskje like greit at det ikke gikk lavere så slipper kvinner her på KG å spy opp igjen all lørdagskosen. 😛

sei_53531525-28d7.jpg?quality=90&strip=all

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Studie gjort av datingsiden okcupid. Finnes mye data rundt disse tingene. Men synes det nedenfor viser rimelig bra hva slags alder menn liker å "se på" sammenlignet med kvinner.

Eller, egentlig viser det ikke så kjempe bra. Laveste alder var begrenset til 20 år gammel. Kan vel si det hopet seg litt opp der for menn. Men kanskje like greit at det ikke gikk lavere så slipper kvinner her på KG å spy opp igjen all lørdagskosen. 😛

sei_53531525-28d7.jpg?quality=90&strip=all

Men det betyr jo ikke at datteren er glad for å få en creepy stefar. Om man peker på denne dataen. Tiltrekning går begge veier. 

Men det er bra de viser interesse før de har sneket seg inn i hjemmet og prøver seg på to manns hånd. Sjeleglad jeg og min søster aldri ble utsatt for skumle menn. Å at mamma slipper å måtte konkurere med oss, hun er en knupp. Å stefar vet det 💃 nå er jeg 28 da, og langt ut av risiko sonen, om det skulle bli slutt mellom dem. 

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke finn menn via Facebook.

Anonymkode: eb341...d44

Skrevet
Rosakatt skrev (1 time siden):

Men det betyr jo ikke at datteren er glad for å få en creepy stefar. Om man peker på denne dataen. Tiltrekning går begge veier. 

Men det er bra de viser interesse før de har sneket seg inn i hjemmet og prøver seg på to manns hånd. Sjeleglad jeg og min søster aldri ble utsatt for skumle menn. Å at mamma slipper å måtte konkurere med oss, hun er en knupp. Å stefar vet det 💃 nå er jeg 28 da, og langt ut av risiko sonen, om det skulle bli slutt mellom dem. 

Du er aldri utenfor risikosonen for å bli sjekket opp altså.. pappa har et par kompiser som sikler grovt på meg på 40+ 😂 Ikke like ekkelt kanskje, men de er jo over 60-70 alle mann

Anonymkode: a849b...81b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Menn er svin.

Takk, elsker deg også! ❤️

Hilsen mann.

Anonymkode: 534d3...bc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...